Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Eksamen i norsk 2013 10.trinn.


Anbefalte innlegg

Oppgave 4!

Dere norsk genier der ute, hva ville dere gitt oppgaven?

Hva var bra og dårlig med den :):)?

Hadde satt sååå pris på svar:D

 

Veldig bra det du skrev. Det jeg lurer litt på er hvor heltene dine ble av? Skulle man ikke også se på forskjeller (om det var noen) mellom mannlige og kvinnelige helter? Kanskje du kunne knyttet den mer opp mot tema? :hmm: Men som sagt, det du skrev var bra!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig bra det du skrev. Det jeg lurer litt på er hvor heltene dine ble av? Skulle man ikke også se på forskjeller (om det var noen) mellom mannlige og kvinnelige helter? Kanskje du kunne knyttet den mer opp mot tema? :hmm: Men som sagt, det du skrev var bra!

 

Jo, vi skulle det, og det var jeg litt usikker på. Men sammenliknet bla. kvinnelige og mannlige modeller/forbilder og det er en del som også har modeller som sine "helter". Slet med å flette det inn, men satser på at sensor godtar det :eek:

Lenke til kommentar

Må bare si det en plass men føler at eksamen er ganske så urettferdig når det kommer til påvirkelse av snittet. Kommer man opp i norsk får man to karakterer, og er dette da det faget man er dårligst i vil dette trekke snittet drastisk ned.

Endret av Nilsido
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan me seia gløymt på bokmål eller er det glemt?

 

Selv har jeg alltid sagt glemt, men vet ikke om det er lov å si gløymt. Føler gløymt er litt nynorsk.

 

skrev 1900 ord på oppgave to.. greide ikke å korte det ned. har en ekstremt dårlig følelse!

 

Om stoffet er bra tviler jeg på at du blir trekket ned på grunn av lengden. Tror nesten heller det er motsatt, selv vil jeg si at rundt 2000 ord er meget bra. Skrev selv 1660.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...