Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen i matematikk 2013 (10. trinn)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig skal vi klare det! :) Hvis vi velger de fagene i 2.klasse og 3.klasse som til sammen gir 4 realfagspoeng, kan man kanskje klare å komme inn med 5,5 i snitt. :w00t:

 

 

 

Hvilket universitet tenker du å gå på?

Det har jeg ikke tenkt så mye på, men jeg vet at det er et veldig godt studentmiljø i Bergen. Eller så har jeg også lyst til å bo og studere i hovedstaden, så jeg er ikke sikker... Hva med deg?
Lenke til kommentar

jeg har veldig lyst til å studere i NTNU. :) hva med deg?

 

Det har jeg ikke tenkt så mye på, men jeg vet at det er et veldig godt studentmiljø i Bergen. Eller så har jeg også lyst til å bo og studere i hovedstaden, så jeg er ikke sikker... Hva med deg?

 

Jeg kommer nok til å sette opp UIO først :)

Endret av Bassa.
Lenke til kommentar

Er lærerne på deres skoler snille med sekserne? Hos oss virker liksom seks temmelig uoppnåelig. Selv for meg som ligger på femmer i alle fag, og har gjort det siden åttende

 

Spørs mye fra lærer til lærer.

Hadde et halvt poeng feil på en RLE prøve og fikk 5+ mens andre lærere ville tillatt hvertfall 1-2 poeng mindre enn toppsummen.

Lenke til kommentar

Slenger meg inn i forumet. Har sittet og repetert en del stoff gjennom å gjøre utgitte oppgaver fra faglærer. Skal forsøke å oppnå toppkarakter. Har 5 i standpunkt. Forøvrig vil jeg takke "stifteren" for å ha tatt initiativ, og deltagerne som har spilt en viktig rolle når det kommer til å trekke til seg andre 97-ere. Dette føler jeg var det riktigste tidpunktet til å lage en bruker. Gleder meg!

Lenke til kommentar

Synes det er utrolig mange med høyt karaktersnitt her! Er det noen som i det hele tatt har under 5 i snitt, eller under 5 i matte for den saks skyld?

 

:w00t:

 

Nå kom hun med en ny gåte:

 

Hva er det som er inni benet og inni hodet og rundt i kroppen?

 

Svaret er ikke blod denne gangen!

 

Edit: Dette er en annen gåte :)

Ben? Skjellet?
Lenke til kommentar

Virker som alle her inne har godt over 5 i snitt :) Jeg har allerede fått alle standpunktkarakterer, og når jeg deler alle karakterene til sammen, og deler på 14, får jeg ca. 4, 9. Jeg har tenkt å gå teknologilinjen da, vet ikke hvor mange steder det finnes, men hvertfall der jeg bor. Gleder meg ekstremt til å bli ferdig med eksamene og få karakterer!

Lenke til kommentar

Synes det er utrolig mange med høyt karaktersnitt her! Er det noen som i det hele tatt har under 5 i snitt, eller under 5 i matte for den saks skyld?

 

Ben? Skjellet?

:w00t: YEEY, lillesøsteren min er jammen flink til å underholde, ikke sant? Hun sier hun vil bli lege hun også :)

Endret av Bassa.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...