Gå til innhold

Googles Spotify-konkurrent kommer trolig i dag


Anbefalte innlegg

Noen som har fått tilgang til denne via VPN? Jeg får det ikke til via den vanlige (Tunnelbear), får heller ikke tilgang til amerikansk Play-store, så syns det er litt rart.

 

Blir spurt om jeg vil prøve gratis, men når jeg trykker på knappen får jeg bare beskjed om at "det du prøvde å kjøpe, finnes ikke"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får "Server error. Please try again later" når jeg skal aktivere free trial. Mulig de sliter litt med pågangen?

 

Jeg kjører egen VPN-server på en VPS da, så den pleier å være fri for blokkeringer hvis det er slik at de blokkerer kjente VPN-tilbydere. Og det burde de jo egentlig.

 

red: Gikk på shop hos google music nå, og fikk "Sorry! Music on Google Play is not available in your country yet.

"We're working to bring the content you love to more countries as quickly as possible.

Please check back again soon" Selv med den amerikanske IP-en min. Rart.

 

Fjernet land fra google-profilen min, kan hende det hjelper litt, får prøve igjen senere.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Jeg kom meg inn på den med ukusvpn. Ser jo bra ut dette, men den nye klienten er betraktelig tregere enn den gamle, ble ganske tregt på min noe tilårskomne telefon. Liker at man kan lagre album og artister, ikke bare spillelister, som med Spotify.

 

Ellers er jeg litt oppgitt over Google her, selv om innholdsleverandørene sikkert må ta sin del av skylda. Digital landegrenser er noe tull, og jeg hadde garantert kjøpt et par album om jeg hadde fått tilgang til sjappa deres.

Lenke til kommentar

For alle andre med problemer:

 

Først av alt må du selvfølgelig bruke en VPN men NB: Ikke alle fungerer. getusvpn.com fungerer (og er gratis. hotspotshield gjør det ikke (for mange) min egen vpn.server på en host der borte, fungerte ikke. Og så:

1: Slett alle kredittkortene du har liggende i google wallet.

2: Endre telefonnummeret ditt til et amerikansk

3: Endre adressen din til en gyldig amerikansk. (Til begge de to siste her er http://fakenamegenerator.com/ til god hjelp!)

4: Log ut av google tjenester. Slett cache og google relaterte cookies, eller bruk private/inkognito mode i nettleseren din til resten av stegene.

5: Logg inn hos google music. Gå til settings dersom tilbudet om trial ikke dukker opp automatisk. Trykk på "activate trial".

6: Du vil nå bli bedt om et amerikansk kredittkort. Bruk en tilbyder av virtuelle kredittkort som f.eks. Entropay e.l.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Jeg har hatt tilgang til denne siden i går morges. Det funket uten VPN, sannsynligvis siden jeg har kjøpt noe fra Google Music tidligere (den gang på VPN).

 

Funker jo greit, men den svidde av 220MB mobildata på under 50 minutter (i tillegg til 300MB på wifi, i en periode hvor jeg ikke spilte noe som helst). Med det forbruket er dette helt uaktuelt for min del, ihvertfall..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flott innlegg. Har du nå tilgang til All Access uten vpn?

Jeg prøver å gjenopprette kontoen min hos Entropay som har blitt deaktivert på grunnav lite bruk. Viser seg at det er vanskelig når man både har glemt passordet (rettere sagt, Firefox Sync har glemt passordet av en eller annen grunn), og jeg ikke lenger har kredittkortet jeg brukte til å fylle på kontoen (som er en del av passord-recovery-rutinen deres. Venter på svar fra kundeservicemailen deres nå. :p
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Tja, Både Deezer og Wimp har klienter som suger svett pung, og det gjør Spotify sin etterhvert og, ting har stoppet helt opp etter at de kom med webavspilleren sin, og spesielt Android-appen har mange irriterende bugs som har vært der i årevis, tar femten minutter å fikise, men likevel ikke blir fikset. Ingen av dem har brukbar støtte for plugins og embedded-enheter, og er derfor ubrukelige i skikkelige lydopsett med lyd i ulike soner i huset, stuepc-bruk osv. Å lage software som faktisk fungerer og er utvidbar med plugins=Kapre alle entusiastbrukerne på en uke.
Er jeg den eneste som klager på dette? De trenger å få høre det, de tror tydeligvis at folk er kjempefornøyde med applikasjonene sine... Men sannheten er at de bare blir verre og verre, funksjoner forsvinner, ytelsen går ned, snarveier blir ubrukelige, bugs kommer fram... Har serriøst vurdert å si opp avtalen...Er bare flott at det kommer konkurrenter, håper Spotify innser at de må gjøre noe drastisk med programvareutviklingen og utvilerteam-et. Jeg er spent på lydkvaliteten! Og ikke minst funksjonaliteten.

 

Det er bare å ta seg en kjapp tur innom Spotify sine forum så ser hvor misfornøyde kunder kan bli over et produkt.

Spotify er latterlig treige og ignorerer nok sine kunder helt, bare å se på landscape mode som referanse for android, har blitt mast om LENGE av sine forbrukere, og det ble sagt at det var "høyt prioritert" for 1 år siden.

Denne funksjonen dukket magisk nok opp for to uker siden etter at Google lanserte sin egen streaming tjeneste selv om den bare tilgjengelig i USA for øyeblikket, ikke at det hjelper stort siden den modus ser helt ræva ut både på mobil(Galaxy Nexus som referanse) og nettbrett(Nexus 10)

Lenke til kommentar

Og noe så enkelt som save state, så den fortsetter der den slapp selv om programmet har blitt avslutet, har vært mast om siden appen kom. Og hvorfor ingen AirPlay eller UPnP push (eller begge) i Androidversjonen? Der har jo fått det til på iOS-versjonen.

Lenke til kommentar
Det er bare å ta seg en kjapp tur innom Spotify sine forum så ser hvor misfornøyde kunder kan bli over et produkt.

Spotify er latterlig treige og ignorerer nok sine kunder helt, bare å se på landscape mode som referanse for android, har blitt mast om LENGE av sine forbrukere, og det ble sagt at det var "høyt prioritert" for 1 år siden.

Denne funksjonen dukket magisk nok opp for to uker siden etter at Google lanserte sin egen streaming tjeneste selv om den bare tilgjengelig i USA for øyeblikket, ikke at det hjelper stort siden den modus ser helt ræva ut både på mobil(Galaxy Nexus som referanse) og nettbrett(Nexus 10)

Jepp, har selv litt aktivitet i det forumet. ;)

 

Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan dette kan skje. Så mange bugs, problemer, utsettelser, mangler osv... Hvem er det som utvikler programvaren? Hvem er det som er ansvarlig for utviklingen? Hvis dette virkelig er alt de klarer å komme med så burde de vært byttet ut alle sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...