Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen i engelsk 2013 (10. trinn)


  

38 stemmer

  1. 1. Hvilken oppgave valgte du på Task 3?

    • 3A
      10
    • 3B
      6
    • 3C
      18
    • 3D
      4


Anbefalte innlegg

Nå går jeg å legger meg folkens! Husk at søvn er avgjørende før en slik viktig dag som i morgen! :sleep:

sov godt! :) men jeg tror ikke jeg kan klare å sove før eksamensdagen :(

lykke til i morgen! :)

 

haha, know the feeling.. vet ikke hvor mange mailer jeg bare har markert som lest fra denne sida siden jeg begynte å skrive her xD Men det er utrolig mange :D

jeg sletter bare dem. uten å lese. :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare å smelle alle inn i et Word-dokument, og legge det ut her. Så kan vi også ta det med på minnebrikke på eksamensdagen! :)

 

jaa, jeg er helt enig med pederlh. vi trenger så mye så mulig. :)

 

Bare å smelle alle inn i et Word-dokument, og legge det ut her. Så kan vi også ta det med på minnebrikke på eksamensdagen! :)

er det lov å ha minnepenn med på eksamensdagen? :hmm:

Lenke til kommentar

Hvis du ikke ønsker varsling, er det bare å krysse av at du ikke ønsker varsling på profilen din. Nå skulle jeg liksom forklare hvordan du gjør det, men jeg glemte det :blush:

 

Jo, du trykker rediger min profil og deretter varslingsinnstillinger!

 

 

er det lov å ha minnepenn med på eksamensdagen? :hmm:

 

Ja :w00t:

Endret av Bassa.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du ikke ønsker varsling, er det bare å krysse av at du ikke ønsker varsling på profilen din. Nå skulle jeg liksom forklare hvordan du gjør det, men jeg glemte det :blush:

 

Jo, du trykker rediger min profil og deretter varslingsinnstillinger!

 

 

 

Ja :w00t:

 

så bra. det visste jeg ikke. da kan jeg ha mange regelbøker, grammatikkbøker, og mange idiomer. det hjelper mye. :w00t:

Lenke til kommentar

Hehe, epostvarsling kan jo være skikkelig nyttig, når du vil vite når noen har postet i tråden siden sist da! Det er bare det at varslingen også gjøre mobilen til kombinert vibrator og spilledåse :p

 

Skulle vært noe midt i mellom, sånn varsling-om-det-har-gått-mer-enn-15-sekund-siden-siste-post :)

 

Og minnepenn er lov! Eneste er at det kan bli kontroll over innholdet på den før eksamen for å forhindre juks :)

Lenke til kommentar

men det er jo lov å ha med artikler og andre filer på den, ikke sant?

Ja det tror jeg nok! :)

 

Husker at jeg til forrige tentamen brukte ett program som gjorde hele nettsider til enkle PDF-filer som jeg tok med. Blir så FRUSTRERT over at jeg ikke finner linken til dette nå! Skal finne det ut i morgen kveld.

 

Følg med i spenning! :V

(Men det er så klart massevis av andre alternativer også da)

Lenke til kommentar

Ja det tror jeg nok! :)

 

Husker at jeg til forrige tentamen brukte ett program som gjorde hele nettsider til enkle PDF-filer som jeg tok med. Blir så FRUSTRERT over at jeg ikke finner linken til dette nå! Skal finne det ut i morgen kveld.

 

Følg med i spenning! :V

(Men det er så klart massevis av andre alternativer også da)

 

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar

Tusen takk! jeg håper at det ikke blir engelsk :( ellers blir jeg skikkelig skuffet igjen.

 

 

Tusen takk! jeg håper at det ikke blir engelsk :( ellers blir jeg skikkelig skuffet igjen.

Hahaha, er vekke i litt over en time og BOOM, 46 eposter som tikker inn, en etter en! :p (har epostvarsling) :)

 

Skal ha "prøvemuntlig" i slutten av denne uken, og jeg BER om at jeg ikke får engelsk! Mai inglisj sæunds laik shit... :S

 

Haha, ser den. Litt vel mye engelsk. Haha, det kan bli både positivt og negativt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...