Gå til innhold

Patrick123s logg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gårsdagen: sånn passe langkjøring, 8km. Tror jeg må få meg en pulsklokke.

 

Det er vanskelig å få til organisert trening i mai ettersom man må være sosial (i.e. shitfaced) fra tid til annen. Nå derimot er det lite som skjer så det blir nok mer trening framover. Anklene/leggene føles bedre også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dagens trening:

 

Bakkeintervall

Ca. 9% stigning

7x200m

Motvind ca. styrke 8

 

Planke 3x1min.

 

Det skulle egentlig vært 10 intervaller, men kjente det litt i leggene så avsluttet heller der.

Går som ei klokke, alle intervallene var på mellom 41.80 sek. og 43.15.

 

Nå er det vafler som er så grove at de ikke blir vist på fjernsyn før etter midnatt.

Endret av Patrick123
  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har hatt pest de siste dagene, men er tilbake i fin form nå. Det blir en formtest i "hjemlige løyper" så snart været bedrer seg, da får jeg endelig en indikasjon på hvor god/dårlig jeg er.

 

Søndag:

Intervall - 4x6min

Litt lite trykk på det tredje og det siste intervallet, var som å puste gjennom et sugerør.

 

Tirsdag:

Fartslek - 23min.

Bedre pust, men kjenner at kroppen er litt sliten etter at jeg hadde spanskesyken. Irriterte meg litt over at jeg ikke fikk armsvingen til å sitte, venstrearmen hanglet litt.

Lenke til kommentar

Onsdag:

Intervall - 8x2min

- Det ble en litt utypisk intervalltrening da jeg er tett som et avløpsrør i halsen, da passet kortere intervaller bedre. Hadde relativt greit trykk på de tre første før jeg spydde etter det fjerde. Femte og sjette var greit nok, spydde etter det sjuende, men fikk meget bra trykk på det siste.

 

Etter værmeldingen å dømme blir det formtest på fredag! Stay tuned!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...