Gå til innhold

Sperret for utgående SMS Samsung S4


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har en Samsung S4. Skulle nå sende en SMS til et 4 sifret nummer for å få tilsendt et passord på SMS. I det jeg trykker på send så kommer det opp en boks som sier noe slikt som "hvis du sender til dette nummeret kan det koste deg ekstra. Er det ok?". Mener jeg trykker ok. Ok så kommer det opp en ny dialog boks som med 2 valg, Alltid sperre og Aldri sperre. Jeg er små stresset og klarer å få trykt på slik at telefonen har nå lagt inn en sperre slik at jeg ikke får sendt til noen 4 sifrete nummer. Hvis jeg prøver så feiler sendingen av SMSen, Står bare et utropstegn foran meldingen og så står det mislykt under. I tillegg kommer det opp et varsel som sier at meldingen ble ikke sendt.

 

Har prøvd å leite for å finne ut hvor denne sperre ligger men klarer ikke finne det ut.. noen som kan hjelpe?? :)

Endret av stian999
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 10 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Innstillinger - velg fanen: mer - Programstyring - Skyv deg bort til "alle" - finn Meldinger - Bla deg ned : forandre standardvalget til "ALLTID TILLAT" :)

Jeg har en Note 3 og har samme problem, men det finnes ikke noe alternativ som heter programstyring på min telefon, vet du hvor jeg skal gå for å tillate å sende sms til 4 og 5 sifrede nummer på note 3 ?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...