Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 OBS! viaplay brukere kan diskutere de nyeste episodene her.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se her ja, hva syntes dere om den nye deltageren? Nå er jeg gutt, men at det kommer inn en skikkelig kjekkas synes jeg er virkelig bra. At han får napp hos to stykker allerede første kvelden kan by på litt drama fremover, og tror han er en type som kan lage litt action og faenskap der inne :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skulle akkurat til å lage denne tråden, så deilig at den kom opp! :)

 

Synd at Sander måtte reise hjem, synes det var viktig å ha han der for å holde oppe balansen i gruppa.

 

Ser at de ble glade når Charlotta kom inn igjen, men jeg tror nødvendigvis ikke det er positivt for gruppa til Kristian og Tina. Nå blir det splittelser med en gang, og jeg vil tro Louis vil bytte gruppe, med mindre h*n ryker av at Magne velger Charlotta velger hun for h*n.

Lenke til kommentar

Skulle akkurat til å skrive det samme selv. Fytti katta så selvgod den karen der er. Tror neppe han kunne hatt sex med noen av jentene om han hadde hatt lyst til det på grunn av måten han oppfører seg på. Nekter å tro at jentene der inne finner han attraktiv.

Lenke til kommentar

Magne er best, paradise trenger sånne folk. :D Tenk hvor kjedelig det hadde vært uten Erik,Magne,Kristian Rene og Patrik..Huff, ville blitt akkurat like kjedelig som fjorårets.

 

Isabelle må være en av de minst taktiske der inne, først surrer hun med å levere tilbake bildet av magne, og så greier hun å ordne det slik at ringen havnet i motsatt gruppe, haha.

Lenke til kommentar

Har aldri sagt at det er negativt å ha Magne der inne, han lager jo for all del god TV! Holder selv en knapp på Kristian, men hvis han ryker av en eller annen grunn tror jeg Magne kommer til å slite da de to er altfor sammensveiset.

 

Litt uenig med deg angående fjorårets sesong. Da var jo Iselin med. Trenger jeg si mer? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...