Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 OBS! viaplay brukere kan diskutere de nyeste episodene her.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice!

 

Endelig gikk det til helvete med Tina.

 

Er ikke enig i tankegangen til Loretta, og det var en bedriten måte for Tina å ryke på skal jeg være ærlig. Tøft gjort av frøken Polen, tøft gjort.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Mala, det fuingerer kanskje ikke hvis du har logget inn på din viaplay på 4 andre enheter?

 

---

 

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS Tina er ute :)

 

CptLande, kanskje du irriterer deg over måten hun prater på siden hun ikke har et fast tonefall og det virker som ordene er helt tomme for følelser. Som en datamaskin nesten, eller GPS'en.

Lenke til kommentar

Mala, det fuingerer kanskje ikke hvis du har logget inn på din viaplay på 4 andre enheter?

 

---

 

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS Tina er ute :)

 

CptLande, kanskje du irriterer deg over måten hun prater på siden hun ikke har et fast tonefall og det virker som ordene er helt tomme for følelser. Som en datamaskin nesten, eller GPS'en.

 

Logget meg ut å de andre enhetene når jeg prøvde over fjøla, men viaplay har for meg vært hit or miss hele veien føler jeg :) Episoden i dag var såpass god at det veide opp for frustrasjonen i forkant :p

Lenke til kommentar

Logget meg ut å de andre enhetene når jeg prøvde over fjøla, men viaplay har for meg vært hit or miss hele veien føler jeg :) Episoden i dag var såpass god at det veide opp for frustrasjonen i forkant :p

Ahah skjønner. Tenkte ikke på at du var logget inn på dem samtidig, men man kan jo maks registrere 4 enheter opp til sin konto.

Endret av piratentim
Lenke til kommentar

Det er så mange utradisjonelle Paradise Hotel-deltakere som sjekker inn i år. Hadde aldri forventet at noen som Lauretta skulle sjekke inn, hun virker bare så kjedelig. Men herlig at hun sendte ut Tina!

 

I teaseren for tirsdagens episode sa Birger at Remi sjekker inn, ser frem til det, han virker som en kul kar!

Lenke til kommentar

Der røyk nok sieren for Kristian Rene, da blir det nok birger og pia/isabell som vinner. Kristian og Charlotta får nok ikke nok stemmer mot de..

 

Synes det er kjipt, hadde egentlig håpet han skulle vinne så mye som han lever seg inn i spillet. :p

 

Kanskje sender dem Tina inn igjen :D Never know ^^

Lenke til kommentar

Så pointless å sende inn folk som Lauretta! Greit nok at de prøver å bevege seg litt vekk fra de tradisjonelle paradise deltakerne og mikse det opp litt, men det finnes da virkelig bedre måter å gjøre det på enn å fiske frem de særeste folka man finner i landet. Nettopp fått ut Erik også kommer det faen meg en kvinne-versjon av han, aghh så ork.

 

Forøvrig jæææævlig dårlig oppførsel av Kristian Rene og Tina, for noen kyniske fitter, helt blottet for selvinnsikt. Stakkars jenta hadde vært der inne noen timer også klikker de på ho, blir liksom automatisk et idiotisk valg siden det går i mot de, alle som går i mot de er jo idioter/skutt i hue/kjøtthuer, sånn har det vært hele tiden. Tina hadde allerede snakket mye dritt om Lauretta så det var forsåvidt et smart valg hun gjorde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...