Gå til innhold

Komplett kjøper stor svensk nettbutikk


Anbefalte innlegg

Joda, overreagerte kanskje litt, men syntes det var helt bak mål å spre rykter på den måten om at Komplett bøyer pinsene på hovedkort til folk som sender de inn for garantibehandling.

 

Er det seriøst bare meg som syntes det var bak mål?

 

Ser hvertfall slik ut, og siden flertallet er i mot meg på denne ber jeg gjerne om unnskyldning til de som ikke likte det. Jeg syntes bare det ble litt for vilt å si noe slikt på den måten han gjorde det.

 

De er forsatt en bra bedrit som jeg nevnte, og ja noen har kanskje noen sterke meninger noen ganger og folk kan reagere på det. Men komplett er så pass stor akkurat nå at det ikke har så stor påvirkning til akkurat dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det i det heletatt mulig å bøye pinnene med dagens monteringsystemer?

Etter å ha bygd omlag 2-8 maskiner om dagen i 2 år, så vil jeg si at ja, det er mulig. Er man uerfaren, rastløs eller brutal er det lettere å skade CPU-pinner. Jeg vil nevne at jeg har cirka lagd 3500 maskiner den tiden jeg jobbet, og jeg klarte å bøye pinner ca 5 av gangene. Jeg jobbet dog med det, og vet at jeg burde være forsiktig med tingene. Men jeg var heller ikke ekstra forsiktig grunnet det ikke skulle være mitt :)

Lenke til kommentar
Hvorfor kan ikke overskriften være "Komplett kjøper svenske Webhallen". Er alt orientert så mye rundt klikk på artikler nå om dagen at man ikke kan ha gode overskrifter lenger?
Hele poenget med en artikkel i disse dager er jo å trekke trafikk, og derfor brukes det overskrifter som interesserer, ikke opplyser.

Hadde de bare interessert hadde det jo vært greit, men de aller fleste overskriftene blir for dumme i forsøket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...