Gå til innhold

Bork Laser skal bli større

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Det var utrolig lite mat. Hvor mye veier du nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne dager opplever alle. Man må bare komme seg videre å se frem til neste økt. Begynnner å bli en ganske sterk press på deg også, sett i forhold til bøyen.

Skrevet (endret)

kult :)

hmm, får filme meg selv igjen, for på markløften i dag mistenker jeg at ryggen krummet seg slightly. 100kg btw

begynne med sånt belte nå?

bøy 80kg

benk 52.5kg

merker ikke så mye i brystet på benk still.

Endret av Bork Laser
Skrevet

^Nei drit i belte du, ikke noe du trenger enda det (egentlig aldri, men jeg syns det var fint på 5reppere når jeg kom mot 147,5 hvertfall).

Skrevet (endret)

ok da venter jeg med belte så lenge :)

to ostesmørbrød (2ost 2brød 2salami per stykk)

1.5 liter melk, med oboypulver av og til

en fjordlandrett til middag kjøttkaker ca 630kcal

en hvitløksbaguett

vaniljeis

chilinøtter 50-100g ellernoe

æsj klarer fortsatt ikke spise så mye for tiden :hm:

Endret av Bork Laser
Skrevet

1ss selolje

3 brødskiver med salami og ost

1L melk

omtrent 0.5L tropisk juice

middag var en poserett fra findus 600g tror jeg

150g chilinøtter

5dl yoghurt

1dl havregryn lettkokt

Skrevet

Jaja, 3600 kcal er jo kanskje litt i overkant dersom du ikkje ønskjer å få ein del feitt på kroppen i tilegg til musklar.

Forøvrig såg eg på videoen din og la merke til noko i markløft. Du lot ikkje vekta ligge død (derav deadlift) mellom kvart løft, og då kan ryggen fort bli litt krumma akkurat i det du går opp igjen. La vekta ligge død på bakken mellom kvart løft!

Skrevet

Jaja, 3600 kcal er jo kanskje litt i overkant dersom du ikkje ønskjer å få ein del feitt på kroppen i tilegg til musklar.

Forøvrig såg eg på videoen din og la merke til noko i markløft. Du lot ikkje vekta ligge død (derav deadlift) mellom kvart løft, og då kan ryggen fort bli litt krumma akkurat i det du går opp igjen. La vekta ligge død på bakken mellom kvart løft!

3600kcal er ikke mye.

Skrevet

ja, jeg legger den iallefall død nå :thumbup:

3600kcal er ikke mye.

hvor mye er for mye?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...