Gå til innhold

Hansien vil bygge Prodigy.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ikke jeg heller, før min AX 850 begynte å hyle som en stukken gris :( og det er tydeligvis et "vanlig" problem :S Anyways, Corsair got tha looks ;)

Corsair sine PSUer har dessverre problemer med coilwhine ja. Har selv måtte returnere 3 HX1050 med coilwhine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det er én fantastisk kraftig GPU fremfor to mindre kraftige. Det gjør at man slipper en del problemer relatert til microstutter, SLI støtte i enkelte spill, effektforbruk etc.

Skrevet

HX serien er vel værst på coilwhine. Har heldigvis ikke noen ulyder i min AX860i :D

"i" serien er det jo Flextronics, som er OEM, mens "vanlig" AX er det seasonic ;) Har forresten sendt den inn :p
Skrevet

Fordi det er én fantastisk kraftig GPU fremfor to mindre kraftige. Det gjør at man slipper en del problemer relatert til microstutter, SLI støtte i enkelte spill, effektforbruk etc.

Visst man spiller på 60hz 2560x1440 monitorer, som ikke er særlig raske paneler, vil SLi/Xfire problemene være like tydelige?

Skrevet

Visst man spiller på 60hz 2560x1440 monitorer, som ikke er særlig raske paneler, vil SLi/Xfire problemene være like tydelige?

Crossfire vil, men ikke SLi, tror jeg... Men AMD jobber på spreng med nye drivere, da
Skrevet

Det forteller du dem da ikke... Behold original kjøleren, og pakk den inn i plastfilm ;)

Så ikke dette svaret før nå faktisk.

Har dem ikke muligheter for å se dette i form av de typiske klistremerkene som ikke skal rives av og da?

Man skal ikke se bort i fra at det blir Zotac i og med at det er vel en av de få på lager her til lands.

Skrevet

Om jeg har forstått rett så er det et BitFenix Prodigy kabinett du skal bruke? Jeg har et slik og har et 7970Ghz Edition i den.

Kombinasjonen med kraftig vifte helt inntil kabinett veggen gir en voldsom vifte sus. Det er helt ekstremt å det bråker...mulig Nvidia sine Titan kort er mye bedre på støy.

Men ha det i bakhode :)

Skrevet

Skal du ha vannkjøling på GPU så er det jo ikke noe problem :)

Har vannkjølt CPU...kanskje jeg må få det på GPU også..for damn det bråker altså. Vet ikke om jeg tørr å skifte panel med vindu. Må vel bli voldsomt varmt da.. :p

Skrevet (endret)

Det blir nok akrylrør og en annen farge i denne.Ellers en ikke så dum liste. :)

"Alle" har jo blå farge i pcen sin.

Endret av Hansien
Skrevet

Det blir nok akrylrør og en annen farge i denne.Ellers en ikke så dum liste. :)

"Alle" har jo blå farge i pcen sin.

Før hadde "alle" rød, nå har "alle" blå, så jeg "må" nok bytte til pastell + blå :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...