Gå til innhold

[Løst] Terrorangrepet i Boston 15 - 19. april 2013


Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Jeg vil ikke se bilder eller videoer som kan redigeres. Jeg vil se kilden, dvs. Facebooksiden. Vi har funnet den, eller en med identisk navn, som også ble opprettet før 15. april, men dette avfeier du grunnløst.

 

 

Du har bilde av siden og video, og hvis du bryr deg om å se videoen så vil du høre at siden ble slettet igjen like etterpå, antakelig fordi det var en glipp og den var ment å bli opprettet etter bombingen.

 

Men du velger tydeligvis å helgardere deg mot ny kunnskap som kan forstyrre din tro på myndighetene.

Jeg lurer forresten på hvorfor dere alle unngår å kommentere andre ting i det samme innlegget, og også hvorfor dere ikke vil svare på mine spørsmål ?

 

Men jeg forstår jo egentlig hvorfor.

Så dere får bare sove godt da, inntil neste bombeaksjon i USA, og kanskje noen i Norge også.

For myndighetene i USA har for flere uker siden pekt ut kristne,patrioter og folk som kritiserer regjeringens politikk som terrorister, og de har sagt at disse "terroristene" vil utføre fere terroraksjoner i fremtiden.

 

PST har også utpekt tilsvarende grupper i Norge som potensielle terrorister, så det er ikke umulig at det blir flere terroraksjoner i Norge også.

 

Myndighetene i Norge har det jo med å kopiere det meste som skjer i USA og gi det en Norsk vri, slik som feks 22 juli 2011.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er rart hvordan regjeringen (eller hvem det nå er som står bak disse "falsk flagg-operasjonene") klarer å gjøre samme blemme gang på gang (sist var vel den skytingen på den barneskolen i Newton(?)), nemlig å opprette en facebookside om det et par dager i forveien.

 

Seriøst? Hvor idiot kan man bli? Om man står bak noe slik hadde man aldri gjort slike amatørmessige feil, men, den største grunnen til at det å tro noe slikt er totalt tilbakestående er facebook selv. Ta deg en tur, se litt hvordan det er. Etter hver eneste major (og minor) event dukker det opp haugevis av støttesider og lignende. Hvorfor skulle de overhodet tenke på å lage en støtteside når det uansett vil komme haugevis av seg selv uten at de løfter på en finger?

 

Argh.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Har du noen forklaring på hvorfor det står "Joined Facebook - Saturday" nederst, når det på andre grupper som blir opprettet står "Founded on April 15, 2013", som f.eks her: http://www.facebook....229773257160664

Ser ut til at dette er en ganske nylig endring, fra "Joined Facebook" til "Founded on". (ser ut til at dette er variabelt)

 

Gruppe laget enda tidligere: http://www.facebook....nbombingvictims

Endret av aklla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://publicshaming...ton-marathon-on

 

Mye "bra" folk gitt.

 

Folk sier dumme ting når de er emosjonelle. Jeg tviler på at noen av disse faktisk ønsker å reagere på den måten de foreslår.

 

Problemet med internett er at disse tingene nå potensielt blir stående til all tid istedet for å være en passerende kommentar til en venn, eller noe man sier stup full i en bar.

Lenke til kommentar

Jeg kan faktisk forstå at det er lett å falle for fristelsen og tro at myndighetene står bak slike hendelser, gitt den reaksjon de ofte får, med nye lovforslag om strengere reguleringer, mer overvåking, og flere forbud. Jeg har samme forakt mot disse reaksjonene som dere konspirasjonsteoretikere har. Det ulmer i meg når jeg ser Obama, i kjølvannet av Sandy Hook, invitere barn og gråtende pårørende til å lese opp opplagte manuskripter hvor de bønnfaller amerikanere om å godta strengere våpenlover. Eller når Eskil Pedersen snakker om «ytringsansvar», og ber om totalforbud mot semi-automatiske våpen etter 22. juli. Hendelsene synes alltid å være gunstige for agendaen til politikere som pusher for mer kontroll og makt. Det er likevel et veldig langt fast fra å se dette, og til å konkludere med at alt er et iscenesatt komplott. Om noe vil jeg kalle dem opportunistiske.

 

For all del, det er bare sunt at dere er kritiske og stiller spørsmål til de fakta vi får presentert. Om noe ikke henger på grep, så bør en gå i sømmene på det. Konspirasjoner finner garantert sted, og jeg utelukker ikke at en og annen slik hendelse opp gjennom årene kan ha vært iscenesatt. Men det som kjennetegner dere i konspirasjonsmiljøet er at dere konkluderer først, og så finner dere beviser underveis. Som oftest er ikke bevisene bedre enn av sorten «hun hadde på seg sin søsters genser», eller «en bloggpost datert i mai 2008 hintet om at noe slikt kunne skje», og dette velter på et vis hele sannheten. Ingen kan naturligvis heller svare på hvorfor de som står bak skulle være interesserte i å legge ut slike åpenbare ledetråder som kan føre til at konspirasjonen deres blir avslørt. Hvorfor skulle de ha lagt ut en facebookside flere dager i forveien? Er de så dumme at de aldri lærer av sine feil, i og med at slike for tidlige facebooksider dukker opp hver eneste gang det har skjedd noe, eller mener dere at det er en power trip for å vise at de snurrer goyim rundt lillefingeren selv om bevisene ligger ute?

 

I går skrudde jeg på radioprogrammet til Alex Jones etter at bombene hadde gått av, og allerede på stadiet hvor alt som var kjent var at bombene hadde gått av og flere var blitt skadet så konkluderte han med at det måtte være en false flag-operasjon. Å gå ut ifra at rapportene stemmer frem til en har grunn til å tro noe annet handler ikke om å være politisk korrekt, det handler om å ikke være en forutinntatt klovn.

Endret av KEBABavSVIN
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Han tror jo ikke på det myndighetene sier , så alt tror han ikke på...

 

Jeg tror heller ikke så mye på dem, for de lyver om så mangt, men det er en helt annen sak..

 

It's a lonely place for Baltazar, han tror på ingen offisielle nyhetsider. Det blir ingen sted å finne gode kilder og han må velge mellom youtube videoer og konspirasjon nettsider som han vet de fleste mener ikke er troverdig. Han har aldri bevis for sine påstand som de fleste ville akseptere.

 

Stakkars Baltie. Jeg lure på hvorfor han gjør det i det hele tatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om den videoen av Family Guy er ekte... og det virker det som om den er... er det mulig at bomberen har hentet inspirasjon der? Virker litt for rart til å være tilfeldig.

 

Ekte. Garantert et samarbeid med regjeringen for å varsle sammensvorne om ikke å delta i Boston Marathon. Evt bare helt tilfeldig. Jeg velger å tro det siste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...