Gå til innhold

[Løst] Terrorangrepet i Boston 15 - 19. april 2013


Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har ikke lest tråden, og har heller ikke satt meg særlig inn i saken.

Men er ikke de folkene i like klær CIA eller noe sånt?

 

Kan godt være at de er CIA, FBI eller Secret Service, det kan vi ikke vite. Men jeg tviler på at den fyren ikke er involvert.

 

CIA opererer ikke innenlands i USA. Men at det var et hav med sikkerhetspersonell, både sivilt og uniformert tviler jeg ikke et sekund på. Liker at nutjobsene bruker dette som "bevis". Hadde de ikke vært der hadde det også blitt brukt som "bevis".

 

CIA har oppgaver i USA og, det er jeg ganske så sikker på. CIA er jo en av de største etterretningsorganisasjonene i USA.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

 

"The man in blue still has the bag over his shoulder in the crowd later, but the black backpack the man in the cap was wearing is no longer visible."

 

Ikke helt enig, for bildet de støtter seg på, er mye mer uklart/dårligere kvalitet enn forside-bildet.

 

Forstørrer man opp, synes jeg faktisk man kan se noe som minner om de lyse feltene på ryggsekken og at han fortsatt har den på seg?

post-10740-0-86609900-1366291864_thumb.png

Lenke til kommentar
Kan godt være at de er CIA, FBI eller Secret Service, det kan vi ikke vite. Men jeg tviler på at den fyren ikke er involvert. CIA har oppgaver i USA og, det er jeg ganske så sikker på. CIA er jo en av de største etterretningsorganisasjonene i USA.

 

Hvilke oppgaver har CIA i USA? Ser man vekk i fra analytikerne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Hvilke oppgaver har CIA i USA? Ser man vekk i fra analytikerne.

 

Slik jeg forstår det så tillater Patriot Act (altså den loven som ble innhentet ved loven etter 11. september vel å merke) CIA og FBI å operere mye mere friere enn før, det vil også si at CIA opererer også i USA etter den loven ble innført, slik jeg har forstått. Patriot Act lar f.eks amerikanske borgere bli arrestert og holdt i opptil over 48 timer uten dommer, og de kan også ransake uten ransakelse ordre (den siste er jeg faktisk ikke sikker på om stemmer).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Jeg synes det er pussig at ingen har påtatt seg ansvaret... Dersom dette var en planlagt greie fra NWO så ville de vel i det minste ha de skyldige klare på forhånd vel??

 

Du kødder? Er du en konspirasjonsteoretiker?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Du har tydeligvis ikke møtt αкαѕнα før.

 

Jo, hun skiftet bare profilbilde...

 

Lol... hva i alle dager er det for noe ?! vet ikke hva du snakker om.. :huh:

 

Jo, jeg vet absolutt hva jeg snakker om. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...