Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tisser du i dusjen?

75 stemmer

1. 1. Tisser du i dusjen?

• Ja
      29
    • Av og til
      17
    • Nei
      29

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde det da jeg var barn, i dusjen på svømmebassenget. Den var jo utformet som et urinal uansett. Tror foreldrene våre nærmest oppfordret oss til å gjøre det, siden det ble en mindre tissetur/bleieskift hjemme.

Skrevet (endret)

Nei, det ser jeg ingen grunn til, men jeg husker samme spørsmål ble stilt her på forumet et par år tilbake og en overraskende stor andel pleier visst å gjøre gjøre det.

Endret av Phileas Fogg
  • Liker 1
Skrevet

Mennesket har en refleks som tilsier at det vil urinere ved behov når det blir våt, så dette er nok veldig normalt. Motkraften er vel sosiale normer og om man risikerer å bli sett. Evolusjonsmessig henger det kanskje sammen med den tiden før vi kom opp på land.

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet (endret)

"It's all pipes! What's the difference?"

Endret av Slettet-NIoHlfL
Gjest medlem-141789
Skrevet (endret)

Om folk faktisk pisser i dusjen, kor går grensen for kva dei kan finne på der ... :wow:

Endret av medlem-141789
Skrevet

Ja, for om man pisser i dusjen da er det helt naturlig å smøre bæsj og mensblod opetter veggene også. På samme måte som at hvis man røyker hasj så tar man amfetamin og drikker rødsprit også.

Its a fact.

• Liker 6
Skrevet

Tja... det er da iallefall miljøvennlig? er vel for å være helt klinisk ganske stor forskjell på hvordan du gjør det og :p hvis du "styrer" "avfallet" rett nedi sluket er det vel ingen skade skjedd, regner med at de fleste ikke kjører igang etter at de har skrudd av selve dusjen..

yes-i-pee-in-the-shower_o_285426.jpg

Gjest medlem-141789
Skrevet

Det går direkte til krana har eg hørt

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Æsj.

Skrevet

Jeg pisser og driter og spyr og.. det meste i dusjen!

Neida, men ja jeg tisser av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...