Gå til innhold

Den overraskende store hybel i Trondheim-tråden


Han Far

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Hvorfor skal alle leie ut til jenter og ikke gutter. Og dette med å ikke få leid usett... Skal jeg ta tog/fly ned til Trondheim for hver visning jeg skal på? I don't even know anymore. :hm:

 

Fordi en god del utleiere er av den oppfatningen at jenter både er roligere og mer ryddig/renslig. Erfaringsmessig er ikke dette tilfellet. Både søstra mi og flere andre tilfeller har vist seg å være minst like "ille som gutta".

Lenke til kommentar

Jeg har fått tilbud om hybel i Klostergata 56! Er det noen som har erfaringer med disse hyblene? Og hvor lang tid tar det å gå herfra til Gløshaugen? :)

Har aldri bodd der, men det er 1 km fra hovedbygget. Derfra er det kanskje 500 meter til realfagsbygget, som er nesten på andre siden av Gløs.

Lenke til kommentar

Jeg har fått tilbud om hybel i Klostergata 56! Er det noen som har erfaringer med disse hyblene? Og hvor lang tid tar det å gå herfra til Gløshaugen? :)

 

Bor der nå (og forsåvidt til høsten også). Helt grei standard, interiøret kan minne om et gammelt sykehjem. Relativt rolig i området, selv i helgene. Det tar vel rundt 10 minutter med gange opp til Gløs.

Lenke til kommentar

Har aldri bodd der, men det er 1 km fra hovedbygget. Derfra er det kanskje 500 meter til realfagsbygget, som er nesten på andre siden av Gløs.

Bor der nå (og forsåvidt til høsten også). Helt grei standard, interiøret kan minne om et gammelt sykehjem. Relativt rolig i området, selv i helgene. Det tar vel rundt 10 minutter med gange opp til Gløs.

 

Takk for svar :) Men er det slik at jeg ikke kan få tilbud om førstevalget mitt når jeg har fått tilbud om andrevalget?

Lenke til kommentar

Har fått tilbud i Lerkendal. Den som vil åpnes for første gang nå. Rett ved siden av stadion. Hva mener dere om Lerkendal studentby? Tror det blir god standard der, siden den er helt ny. Blir det mye bråk der? Hvordan er det med avstand til gløs (10 min?), butikker, treningssenter?

Lenke til kommentar

Ville heller bodd på gamle Lerkendal studentby (Nedre Berg studentby) enn den nye, men det er sikkert helt greit. Den ligger rett ved en bråkete vei, en bråkete stadion og en bråkete jernbanelinje, og overraskende langt fra nærmeste matbutikk. Treningssenteret er på andre siden av Gløs, tar vel ca. 20 minutter å gå.

Endret av operg
Lenke til kommentar

Bor der nå (og forsåvidt til høsten også). Helt grei standard, interiøret kan minne om et gammelt sykehjem. Relativt rolig i området, selv i helgene. Det tar vel rundt 10 minutter med gange opp til Gløs.

 

Hvordan er fellesarealet, er det bare kjøkkenbord og stoler, eller er det sofa o.l. der også? Er hyblene møblert?

Og er det fryser der? :p

Lenke til kommentar

Hvordan er fellesarealet, er det bare kjøkkenbord og stoler, eller er det sofa o.l. der også? Er hyblene møblert?

Og er det fryser der? :p

 

I mitt kollektiv har vi en sofa og et lite stuebord med noen stoler rundt. Og en TV fra nittitallet om du skulle like å se på NRK. Hybelen min var ikke møblert da jeg flyttet inn, men det spørs vel om forrige leietaker har valgt å avmøblere eller ikke.

 

Tja, det er to kombiskap på deling, og fryserdelen er ikke så altfor stor. Ikke forvent å få plass til mer enn et par pizzaer.

Lenke til kommentar

Ville heller bodd på gamle Lerkendal studentby (Nedre Berg studentby) enn den nye, men det er sikkert helt greit. Den ligger rett ved en bråkete vei, en bråkete stadion og en bråkete jernbanelinje, og overraskende langt fra nærmeste matbutikk. Treningssenteret er på andre siden av Gløs, tar vel ca. 20 minutter å gå.

 

Hva mener du med "bråkete" vei? Ser ut som helt normal gate/beliggenhet ut fra google maps. Bråkete stadion er jo i helgen først og fremst, det tåler jeg. Jernbanelinje er en minus, men håper hvertfall at togene går ikke så ofte. Er det noen plusser ved lerkendal da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...