Gå til innhold

Påstått romvesen funnet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva ligger det egentlig i dette?

Vil det si at det styrker teorien om krysning med utenomjordiske, eller var det motsatt?

 

Motsatt. En slik krysning er umulig, uansett hvilken teknologi du innehar. Genene vil være grunnleggende inkompatible.

 

Hvis, teoretisk sett, en meget avansert sivilisasjon ønsket å skape mennesker eller forandre genene våre kunne de fint gjøre det med avansert gensekvensering, men de ville ikke kunne vikle sine gener inn i våre. Det blir som å prøve å sette sammen LEGO klosser med Playmobil eller noe slikt som jeg gjorde når jeg var liten... de detter ifra hverandre :p

Endret av omnomnomnivore
Lenke til kommentar

Spiller ingen rolle. Når et menneske og en sjimpanse eller andre primater ikke kan hybridiseres så klarer man ikke å parre et dyr ifra én biogenesis med en annen heller. Husk at gener er langt mer (og noe helt annet) enn atomer og molekyler. Det er langt flere ting som må klikke for befruktning. Vi kan ikke engang være sikre på at en fremmed art har to kjønn. De kan være aseksuelle, reprodusere ved osmose, ha tre kjønn, fire, fem osv.

Lenke til kommentar

Om det har dreiet seg om svært avanserte vesener langt mer framskredet i utvikling enn oss, har de sikkert fått det til noe på måter ingen har kunnskap om her.

 

De behøver jo ikke ha "knullet" apemennesker :roll: De kan ha brukt avanserte laboratorier til å framstille oss.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at de trenger ha humpet oss.

 

Jeg sier at om du mot formodning fant en rase som er karbonbasert og reproduserer med kjønn som er identiske med våre (hvilket jeg annser 99.9% usansynelig at de ville ha identiske kjønnsroller og kjemikalier, hormonpåvirkning, spleising av gener osv.) så står du fortsatt overfor to enorme utfordringer. Den ene å gjøre din DNA kompatibel med deres DNA, og den andre å klare å befrukte det DNAet.

 

Derfor er det totalt ulogisk, upraktisk og muligens umulig å hybridisere mennesker med utenomjordinger. Dersom de ønsket å endre oss kunne de godt tukle med genene våre, men de kunne neppe spleise arter ifra forskjellige genesis. Da måtte de begynt ifra "scratch" og designet oss på nytt for å ligne.

Lenke til kommentar

Hva hvis de kunne endret direkte på DNAet slik at det blir kompatibelt?

 

Slik som det er i dag, så er det utenkelig, men kanskje med nanoteknologi?

 

For det er vel bare krav om at DNAet er likt nok til å kunne spleises, som f.eks hest og esel.

 

Er uansett ikke noe som bryr meg stort. Vi får nok vente til en krysning mellom noe annet først tenker jeg meg.

Lenke til kommentar

Selv ved den mest avanserte genmanipulering i dag trenger man to ting som er relativt kompatible og på samme linje av utviklingstreet. To forskjellige planter, et menneske og en mus osv.

 

Problemet er at DNA'et til biogenesis på planeten jorden kan se og fungere ganske annerledes enn tilsvarende ifra en annen genesis.

 

Så mens vi har CTGA i forskjellige kombinasjoner har de kanskje XYZ gener, og disse vil aldri la seg kombinere. Skulle man konvertere XYZ til CTGA så ville det igrunn miste sin mening. Da er det lettere for dem å ta vårt genom, finne ut hvilke gener som ville gjort oss bedre, smartere, eller mer lik dem, og bruke de CTGA-genene.

Lenke til kommentar

Jaja, så var den forklaringen på plass. Sykt spesiellt dog, selv om jeg har sett bilder av noe lignende fosterlignende saker før.

forskerne som har jobbet på denne er ganske enig om at alderen er 6-8år, bare det er jo helt sprøtt med tanke på hvor liten den er..

Foster er vel utelukket ?

 

Når levede dette vesenet?

de sier par tiår siden.

Lenke til kommentar

forskerne som har jobbet på denne er ganske enig om at alderen er 6-8år, bare det er jo helt sprøtt med tanke på hvor liten den er..

Foster er vel utelukket ?

 

 

de sier par tiår siden.

 

Hvor ser vi ( altså allmennheten) beviset for at det er "menneske av jordisk opphav". For alt vi vet, kan den konklusjonen være bestilt og betalt av de som har jobben med å ivareta den hemmligholdelsen vi ofte hører om.

Lenke til kommentar

Hvordan får du beviser? Til syvende og sist så vil du alltid måtte stole på noen.

 

Den såkalte "allmenheten" og media er da minst like uærlige og selektive og vrir historier til de er ugjenkjennelige.

 

Det beste beviset er rett og slett at det er langt flere som har interesse av at det skal være sant, enn omvendt. De som fant det, de som forsker på slikt, og firma som driver med aliens ønsker mer pengebevilgning og det får de i plenty om det viser seg å stemme. Media ønsker også å ha en bedre sak, og folk flest hadde nok syntes det var spennende om det stemte.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

er vel ikke noe tvil at vi ikke er alene, men denne lille gremlisen ?

Evolusjonsteorien vil jo støtte opp under at "aliens" faktisk kan bli ganske små da. Se for deg at din familie lever i verdensrommet i generasjoner mens dere reiser rundt. Hva vil skje med ditt skjellet? Du trenger jo ikke skjellettet ditt lengre ettersom du ikke har noen gravitasjon til å "dra" deg nedover slik at skjelettet mister endel av sin funksjon, nemelig å holde og "støtte" deg oppe. Naturlig nok så vil man jo bli mindre og mindre. Det kan jo forklare hvorfor tegninger av aliens alltid er skissert med tynne armer og bein f.eks. Muskler trenger man jo ikke særlig av heller, og hjertet og blodårene vil jo svekkes over tid.

 

Sier dog ikke at jeg trur denne dingsen er et alien. Bare at våre tegninger av en "alien" faktisk "makes sense". Stor hjerne med små kropper. Noe som ville skjedd oss også om vi hadde flyttet ut til verdensrommet i flere generasjoner.

Endret av oophus_3do
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...