Gå til innhold

3200 håper å få slippe inn i siste liten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OOooog Der døde TG. RIP :(

 

Bort med E-sport, få folk ut av stolen?

 

Kreativitet er vel og bra, og komme seg ut av stolen er som regel Veldig viktig, men gaming og turneringer er for meg en essensiell del av et stort LAN.

 

Har sittet å håpet på at League of Legends skulle arrangere turnering på TG snart, men det blir vel neppe noe av nå :(

  • Liker 3
Lenke til kommentar

OOooog Der døde TG. RIP :(

 

Bort med E-sport, få folk ut av stolen?

 

Kreativitet er vel og bra, og komme seg ut av stolen er som regel Veldig viktig, men gaming og turneringer er for meg en essensiell del av et stort LAN.

 

Har sittet å håpet på at League of Legends skulle arrangere turnering på TG snart, men det blir vel neppe noe av nå :(

 

"Vi kutter fokuset på e-sport, og legger heller opp til at deltakerne kan arrangere turneringer selv, og så gir vi litt premiepenger til de turneringene vi har tro på"

Ser ut som om det bare er å arrangere en League of Legends turnering, så bidrar TG med noe premie.

Lenke til kommentar

OOooog Der døde TG. RIP :(Bort med E-sport, få folk ut av stolen?Kreativitet er vel og bra, og komme seg ut av stolen er som regel Veldig viktig, men gaming og turneringer er for meg en essensiell del av et stort LAN.Har sittet å håpet på at League of Legends skulle arrangere turnering på TG snart, men det blir vel neppe noe av nå :(

 

Helt idiotisk... selvskudd er det... er jo nettopp man drar på slikt, for å slippe å fikse driten selv....

Lenke til kommentar
Helt idiotisk... selvskudd er det... er jo nettopp man drar på slikt, for å slippe å fikse driten selv....

 

Ærlig talt. Vis nå litt initiativ selv. Hvis esport er blitt såpass populært og viktig at TG driter på draget ved å fokusere på andre ting, så betyr det at det åpner seg en stor mulighet for de som er våkne.

 

Arranger et party selv, med hovedfokus på e-sport. Det er ikke himla vanskelig, og så lenge du demper ambisjonene, og satser på rundt 3-500 deltagere, risikerer man ikke spesielt mye penger. Et party på den størrelsen krever heller ikke så stort crew, så det er helt innenfor rekkevidde for en vennegjeng å arrangere, med venners venner som crew. Personlig hadde jeg bare vært på ett party (som ble avbrutt etter knapt 6 timer) før jeg bestemte meg for å arrangere noe eget, så manglende erfaring er ingen unnskyldning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...