Gå til innhold

Vi kårer den beste digitale spillbutikken


Anbefalte innlegg

Gikk inn på gog.com for å se om de hadde et par spill jeg har hatt lyst til å kjøpe veldig lenge.

 

Age of Empires.. ingen treff

Red Alert... ingen treff

Age of Mythology.... ingen treff

Dune 2000....... ingen treff

 

:( Jeg er så lei meg nå. Mitt siste håp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GOG.com føler jeg er best selv om utvalget er begrenset. En av de få spillbutikkene som gjør det enkelt for meg å kjøpe spill i utlandet med mitt norske kort (på Steam må jeg gjennom en del hindre for å gjøre det, og på Gamersgate fungerer det rett og slett ikke). Jeg kjøper sjeldent nye spill lenger, men har spilt en god del eldre spill siden GOG oppsto. Jeg synes download manageren deres var litt dårlig i begynnelsen, men de har forbedret den nå.

Steam er også helt greit, men det irriterer meg at det er mer et krav å kjøpe derfra nå enn et valg. Veldig mange spill krever Steam, og da er det lite poeng å kjøpe fra noen annen butikk. Dessuten er prisene utenom salgsperioder ganske høye.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Plukket det opp selv, men det sto man skulle få med XCOM pluss en annen tittel, ser ingenting om det i selve ordrebekreftelsen. Har du fått tak i sakene?

Antar at du sikkert har funnet ut av det nå. Er så elendig i å følge opp på diskusjon.no, så sry:) Men ja jeg fikk XCOM og to andre titler tror jeg når jeg forhåndsbestilte, men ga bort alle titlene i gaver;)

Lenke til kommentar

Antar at du sikkert har funnet ut av det nå. Er så elendig i å følge opp på diskusjon.no, så sry:) Men ja jeg fikk XCOM og to andre titler tror jeg når jeg forhåndsbestilte, men ga bort alle titlene i gaver;)

 

Ja, som jeg skriver ovenfor ordnet det seg da jeg kontaktet dem. Synes imidlertid det burde være unødvendig, spesielt med tanke på hvor smertefritt det er å handle på Steam.

 

Ga bort bonusene jeg og, hadde både XCOM og Civ 5 fra før. Det er jo supre titler, og sharing is caring, etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...