Gå til innhold

Vi kårer den beste digitale spillbutikken


Anbefalte innlegg

Jeg vil bare nevne til artikkelforfatteren, mht. diskusjonen om Gamersgate i en tidligere kommentar, at gamersgate.co.uk er fortsatt tilgjengelig for norske kunder.

Det er ganske merkelig, men man må skrive inn gamersgate.co.uk, så blir man videresendt til .com, og så må man skrive inn .co.uk påny. Da vil man bli værende på .uk siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nettopp opprettet profil på gamesplanet.com, og kjøpte Bioshock:Infinite for en slikk og ingenting! Jeg som hadde tenkt å kjøpe det i butikken også sparte jeg 200kr. Blir nok en del penger som flyr til det nettstedet nå hehe;)

 

Plukket det opp selv, men det sto man skulle få med XCOM pluss en annen tittel, ser ingenting om det i selve ordrebekreftelsen. Har du fått tak i sakene?

Lenke til kommentar

Fungerte fint hos meg. Ga koden til en venn som nå har Xcom på steam.

Funker ikke nei, heller ikke når jeg gir setter at spillet skal være en gave.

Kommer bare "Payment refused" når jeg trykker på "Confirm your order"-knappen.

Sendte saken til support jeg, så får vi se.

Lenke til kommentar

Bioshock: Infinite, XCOM, samt Mafia 2, CIV V eller Darkness 2, for litt over 200 spenn. Grusomt billig.

 

Og ekstra hyggelig nå som anmeldelsene for Bioshock begynner å komme ut, og de ser knakende gode ut.

 

edit: Hadde ingen problemer med hverken kjøp eller aktivering via Steam.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Bioshock: Infinite, XCOM, samt Mafia 2, CIV V eller Darkness 2, for litt over 200 spenn. Grusomt billig.

 

Og ekstra hyggelig nå som anmeldelsene for Bioshock begynner å komme ut, og de ser knakende gode ut.

 

edit: Hadde ingen problemer med hverken kjøp eller aktivering via Steam.

 

Men hvordan funker det? Får man eposter med aktiveringskoder for alle sammen? Jeg kjøpte pakka for en drøy time siden, og venter fortsatt på koder, og det står intet om XCOM & co i bekreftelsen. Kommer vel, men stusser litt på ventetiden, trodde sånt skulle skje umiddelbart. Aldri måttet vente på Steam.

Lenke til kommentar

Men hvordan funker det? Får man eposter med aktiveringskoder for alle sammen? Jeg kjøpte pakka for en drøy time siden, og venter fortsatt på koder, og det står intet om XCOM & co i bekreftelsen. Kommer vel, men stusser litt på ventetiden, trodde sånt skulle skje umiddelbart. Aldri måttet vente på Steam.

Det kom 3 eposter nokså umiddelbart; en for Bioshock, en for XCOM, og en for de 3 valgfrie.

Å legge inn Bioshock i Steam var ingen problem, men jeg klarer altså ikke å få brukt de to andre.

Lenke til kommentar

Sier meg ekstremt skeptisk til gamesplanet etter å ha gjort et kjapt google søk etter anmeldelser/erfaringer med siden.

 

Betaler heller noen kroner ekstra et annet sted for å være på den trygge siden :)

 

Tok et kjapt søk selv, og ser hva du mener. http://www.trustpilo...gamesplanet.com og http://www.ciao.co.u..._co_uk__5333821

 

Holder meg til de mer kjente butikkene.

Lenke til kommentar

Men hvordan funker det? Får man eposter med aktiveringskoder for alle sammen? Jeg kjøpte pakka for en drøy time siden, og venter fortsatt på koder, og det står intet om XCOM & co i bekreftelsen. Kommer vel, men stusser litt på ventetiden, trodde sånt skulle skje umiddelbart. Aldri måttet vente på Steam.

 

Det kom 3 eposter nokså umiddelbart; en for Bioshock, en for XCOM, og en for de 3 valgfrie.

Å legge inn Bioshock i Steam var ingen problem, men jeg klarer altså ikke å få brukt de to andre.

 

Hvis man leser mailene man får litt nøye så ser man at betalingen må valideres. Fikk mail etter et par timer med Steam-kode til Bioshock, fulgt av 2 separate mailer med "promotion-koder" til XCOM og et valgfritt spill som man må "kjøpe" på gamesplanet.com. Når du går til checkout, så kopierer du inn promotion-koden til det respektive spillet, og wips, spillet er gratis.

 

Etter det får du nye mailer med Steam-aktiveringskoder for spillene.

 

Egentlig ganske enkelt, hvis man leser. :)

Lenke til kommentar

 

 

Har du sjekket at de andre ikke havnet i spam-folderen?

 

Jeg og to bekjente bestilte samme tilbudet, og eg fikk mine mailer et drøyt kvarter etter bestilling, mens de to andre måtte vente noen timer.

 

Jeg fikk bestillingsbekreftelsen med nedlastingslink, og beskjed om at nøkkel kommer etter validering. Det var drøye tre timer siden. Har ikke fått noe mer enn det, verken i innboks eller spamfilter.

 

Ser forøvrig at linken som dukket opp ovenfor viser en drøss med folk i samme situasjon; registrerer seg og handler med ønske om å spill nå, men får beskjed om å vente en liten stund og ender opp med å fortsatt være i uvisshet dagen etter. Man blir jo litt skeptisk, spesielt etter bare gode erfaringer med GOG, Steam, Humble Bundle og Gamersgate.

Lenke til kommentar

Hvis man leser mailene man får litt nøye så ser man at betalingen må valideres. Fikk mail etter et par timer med Steam-kode til Bioshock, fulgt av 2 separate mailer med "promotion-koder" til XCOM og et valgfritt spill som man må "kjøpe" på gamesplanet.com. Når du går til checkout, så kopierer du inn promotion-koden til det respektive spillet, og wips, spillet er gratis.

 

Etter det får du nye mailer med Steam-aktiveringskoder for spillene.

 

Egentlig ganske enkelt, hvis man leser. :)

Er lenge siden jeg fikk epostene med promotion-kodene. Får allikevel Payment refused.

Lenke til kommentar

Skuffet over Gamesrocket som gikk seirende ut her. Bestilte SimCity for 12 timer siden, men venter fremdeles på produktkodene som de lovte å levere innen 5-15 minutter. Det å handle der var forbundet med en del mas også; de trengte telefonisk bekreftelse av min konto og kopi av pass/førerkort.

Lenke til kommentar
Må lese det du quota en gang tilWrathmonth sa om du lager kontoen på .co.ukTST sa om du logger in på kontoen2 helt forskjellige ting
Ah, jeg mente besøkte. Ikke logget inn. Det er vanskelig å opprette en konto på .co.uk når man blir videresendt til .com umiddelbart.

 

Hvis du skriver "www.gamersgate.co.uk", så blir du værende på co.uk.

Skriver du "gamersgate.co.uk" så blir du videresendt til .com =)

Lenke til kommentar

Kan jo også skyte inn at Green Man Gaming har rabattkode som gjelder de fleste spill tilgjengelig omtrent hele tiden på 20%.

 

Ellers en fin gjennomgang. Jeg er særdeles skeptisk til noen av de mer useriøse sidene, som ber om kopi av identifikasjon med bilde (g2play gjør vel dette?), sender passord i klartekst osv.

 

Kjøper de fleste spill på Steam eller GMG, men på tilbud eller med rabattkode. Steam er jo ikke direkte billigst, men har mange gode tilbud iblant.

Lenke til kommentar

Sukk. Kodene dukket til slutt opp, virker som masingen hjalp, men nå sitter jeg fast igjen. Legger Civ 5 i handlekurva, putter inn promo-koden, og prisen faller til £0. So far so good. Klikker på 'confirm order', og så sier den 'invalid card information'. Skal jammen ikke være lett. Kontaktet kundeservice igjen, får se hva de sier.

Endret av Okapi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...