Gå til innhold

"oi, vi trodde du var norsk"


Anbefalte innlegg

1. Igjen, ikke uttal deg om sosialisme. Du vet ikke hva det er. Om du har en eller annen gruppe som du mener utfører "onde handlinger" mot den norske befolkningen, så finn på et nytt ord. Sosialisme er reservert for noe annet. Poenget med språk/ord er kommunikasjon, skal dette fungere må vi være klare på definisjonene. Takk.

 

Jeg vet godt hva sosialisme er, og jeg vet mye mer om hva sosialisme er enn sosialistene vet selv.

For når man følger en ideologi som sosialismen, så blir man blindet av ideologien slik at det blir umulig for dem som følger denne ideologien å se og forstå hva den engentlig er, og hva den egentlig handler om.

 

Dette var også meningen med sosialismen fra dem som skapte denne ideologien, for de ønsket nettopp å manipulere massene slik at det skulle bli lettere å kontrollere dem.

 

2. Hvorfor i all verden skulle noe ta seg bryet med å forkaste vår egen kultur? Hva er det for en ting å bruke ressurser på? Hvem i dette landet er det som bytter ut vår kultur? Og gir vi muslimer ting? Hvor og når? Hvis noen bruker ressurser på dette så må det være noe av det dummeste jeg har hørt om.

 

Nå må du ikke gjøre deg dummere enn du er.

For alle disse spørsmålene vet du svaret på.

Jeg har også svart på mye av dette i tidligere innlegg.

 

Å komme med personangrep og tåpelige motspørsmål for å prøve å avlede oppmerksometen fra ubehagelige fakta som sosialistene ikke ønsker skal komme frem er en dårlig diskusjonsteknikk som er dømt il å feile før eller senere.

Og nå er vi kommet dit, og sosialistenes mange splitt og hersk teknikker virker ikke lenger, men slår hard tilbake på sosialistene selv.

 

Det som du observerer er mest sannsynlig en konsekvens av en rekke hendelser, inkompetanse og en rekke tilfeldigheter. Hatet knyttet til vesten er også ganske lett forståelig ettersom våre overtrampen mot resten av verden har vært et kaliber som du mest sannsynlig aldri vil begripe. At du trenger noen å skylde på er helt forståelig, men hvis du leter etter problemene som er knyttet til vår eksistens og vår verden så har du bommet ganske kraftig hvis du mener at Islam har skylda.

 

Nå må du ikke snakke så høyt om inkompetanse her, for det er ingen som er så inkompetente og kunnskapsløse som sosialister.

Og sosialistene vil heller ikke vite av noen ny kunnskap, for de ønsker å fortsette å leve i sin sosialistiske fantasiverden.

Når det gjelder vestens såkalte "overtramp" mot sosialistenes kjæledegger med mørkere hud enn oss, så har jeg nettopp dokumentert at dette er en løgn.

se største "overtrampene" gikk heller motsatt vei, og ble utført av disse mørkhudede mot hvite europeere.

Men dette passer jo selvsagt ikke inn i sosialistenes verdensbilde, så det må overses, forties, dysses ned og skjules.

 

Jeg trenger ikke noen å skylde på, for jeg vet hvem som er de eller den skyldige.

Bade sosialismen og islam er fokastelig og en avskyelig onsakapens pest på hver sin måte.

Men det er hverken sosialismen eller islam som "har skylda" i siste instans, sosialismen og islam er kun verktøyer som er skapt av de samme kreftene for å angripe det samme målet fra forskjellige vinkler.

 

Målet er europa og den vestlige verden, den hvite mann, nærmere bestemt hvite av den kaukasiske rase, og ikke minst kristendommen.

Dette er målet som skal nedkjempes for enhver pris, og sosialismen og islam er bare to av verktøyene som brukes for å prøve å oppnå dette målet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet godt hva sosialisme er, og jeg vet mye mer om hva sosialisme er enn sosialistene vet selv.

For når man følger en ideologi som sosialismen, så blir man blindet av ideologien slik at det blir umulig for dem som følger denne ideologien å se og forstå hva den engentlig er, og hva den egentlig handler om.

 

Jeg svarer til hele innlegget ditt:

 

Du trenger hjelp.

 

At du tror du vet noe som helst, viser hvor lite du vet. En person som har inntatt store mengder informasjon og som har lært mye vil som regel alltid resultere i at personen innser hvor lite han kan.

 

Bruk det lille du har av selvinnsikt og skjønn at du ikke har evnen til å observere sannhet. Jeg kan lære deg hvordan, du trenger bare å sende meg en personlig melding.

Lenke til kommentar

Jeg mener ikke at nordmenn bør flytte bare at det er en mulighet som ikke eksisterer så mye for minoritet rasene. Jeg mener alle slags rasisme bør bekjempes men rasisme mot minoriteten er et meget større problemet enn omvendt

 

Hva med at innvandrere kan slutte å trakkasere etniske nordmenn, integrere seg og bli som dem, dvs adoptere norsk kultur ?

Og hva med at innvandrerne kan flytte hjem til sine egne land om de finner det umulig å integrere seg og adoptere norsk kutur ?

Lenke til kommentar

Jeg svarer til hele innlegget ditt:

 

Du trenger hjelp.

 

At du tror du vet noe som helst, viser hvor lite du vet. En person som har inntatt store mengder informasjon og som har lært mye vil som regel alltid resultere i at personen innser hvor lite han kan.

 

Bruk det lille du har av selvinnsikt og skjønn at du ikke har evnen til å observere sannhet. Jeg kan lære deg hvordan, du trenger bare å sende meg en personlig melding.

 

For å være ærlig så tror jeg du kaster bort tiden din. Baltazaar lever i sin egen alternative verden og uansett hva du måtte skrive så endrer han ikke mening. Han tror, om jeg ikke husker feil, ting som at 22. juli bomben ble sluppet fra ett fly og at 11. september bomben var en atombombe i kjelleren. Definisjonen på sosialisme er nok det minste problemet ;)

Lenke til kommentar

Jeg svarer til hele innlegget ditt:

 

Du trenger hjelp.

 

At du tror du vet noe som helst, viser hvor lite du vet. En person som har inntatt store mengder informasjon og som har lært mye vil som regel alltid resultere i at personen innser hvor lite han kan.

 

Bruk det lille du har av selvinnsikt og skjønn at du ikke har evnen til å observere sannhet. Jeg kan lære deg hvordan, du trenger bare å sende meg en personlig melding.

 

Du reagerer akkurat slik som jeg sier at sosialister reagerer. Du reagerer med å overse dokumentasjon, med personangrep og med å prøve å bortforklare det hele og avlede oppmerksomheten, slikat du skal slippe å forholde deg til ubehagelige fakta.

Og du tar også den klassiske tilnærmingen som sosialister flest ved å late som at du har kunnskap om hva som er sannheten, og at du er så mye bedre enn oss dumme og "kunnskapsløse" undermennesker. I det du tilbyr deg å "lære meg" hva som er sannheten.

 

Men den av oss som har mest behov for å lære, er nok deg. Det som er litt trist er imidlertid at du vet det ikke selv, for du tror at du allerede vet alt som er verdt å vite.

Lenke til kommentar

At du trenger noen å skylde på er helt forståelig, men hvis du leter etter problemene som er knyttet til vår eksistens og vår verden så har du bommet ganske kraftig hvis du mener at Islam har skylda.

Hvordan forklarer du at det hovedsakelig er muslimer som har vanskeligst for å integrere seg? Vesten (og mange andre) har tråkker på en rekke folkeslag, men likevel er det ikke buddhister og shamanister noe større problem i vesten? Mener du at religion ikke har innvirkning på folk? Det er heller ikke slik at det kun er vesten som har problemer med islamisme. Islamisme er ikke noe nytt fenomen.

Lenke til kommentar

Hvordan forklarer du at det hovedsakelig er muslimer som har vanskeligst for å integrere seg? Vesten (og mange andre) har tråkker på en rekke folkeslag, men likevel er det ikke buddhister og shamanister noe større problem i vesten? Mener du at religion ikke har innvirkning på folk? Det er heller ikke slik at det kun er vesten som har problemer med islamisme. Islamisme er ikke noe nytt fenomen.

 

Har muslimer vanskeligst for å integrere seg? Kilde? Media liker å overdrive saker.

 

Shamanistene har vi stort sett utryddet, buddhister er ikke krigsbaserte i den grad som Islam og kristendommen er. Det må også legges til at koloniseringen i nyere tid har vært strammet hardt rundt Midt-Østen.

 

Selvfølgelig har religion innvirkning på folk, hvordan klarer du å tolke det til at jeg har sagt noe annet?

 

Alle suppegjøker som tviholder på sine fordommmer skaper problemer for hverandre, og nei det er ikke noe nytt. Jeg regner med at du vet hvordan kristendommen kom til dette landet. (Det er den kulturen du sitter og forsvarer nå).

Lenke til kommentar

Du reagerer akkurat slik som jeg sier at sosialister reagerer. Du reagerer med å overse dokumentasjon, med personangrep og med å prøve å bortforklare det hele og avlede oppmerksomheten, slikat du skal slippe å forholde deg til ubehagelige fakta.

Og du tar også den klassiske tilnærmingen som sosialister flest ved å late som at du har kunnskap om hva som er sannheten, og at du er så mye bedre enn oss dumme og "kunnskapsløse" undermennesker. I det du tilbyr deg å "lære meg" hva som er sannheten.

 

Men den av oss som har mest behov for å lære, er nok deg. Det som er litt trist er imidlertid at du vet det ikke selv, for du tror at du allerede vet alt som er verdt å vite.

 

Jeg vet svært lite, og jeg er ydmyk ovenfor det. Jeg vet at mine sanser og mine filtreringsprosesser (relatert til sansing) kan manipulere informasjon, det gjør ikke du.

 

Jeg er heller ikke sosialist, ikke i nærheten engang.

 

Ubehagelig fakta? Jeg hadde satt stor pris på om det oppkastet av illusjoner dere forsvarer hadde rast sammen, det ønsker jeg hjertelig velkommen. MEN jeg ser ikke på Islam som noe veldig godt alternativ.

Lenke til kommentar

 

 

Hva med at innvandrere kan slutte å trakkasere etniske nordmenn, integrere seg og bli som dem, dvs adoptere norsk kultur ?

Og hva med at innvandrerne kan flytte hjem til sine egne land om de finner det umulig å integrere seg og adoptere norsk kutur ?

 

Jeg har aldrivært uenig, bare at dette er ikke det største problem. Selv de som aldri trakassere og integrerer seg godt erfare rasisme og det er en større problem enn problemet du peker på( som jeg har alltid vært enig i)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det viser hvordan noen mennesker i Dubai behandler svakerestilte medmennesker - og slavetilstand er et greit ord. Hvor mange av disse som er muslimer, aner vi ikke

 

Ikke generaliser så tydelig - det ødelegger eventuelle gode poenger

Lenke til kommentar

Jeg vet svært lite, og jeg er ydmyk ovenfor det. Jeg vet at mine sanser og mine filtreringsprosesser (relatert til sansing) kan manipulere informasjon, det gjør ikke du.

 

 

Når du nå sier at du er så ydmyk og vet så lite, hvorfor påstår du da at du det så mye mer enn meg på dette området ?

 

Du har jo ikke argumentert noe videre, og du har så visst ikke lagt fram noe dokumentasjon på noe som helst. Det eneste su har prestert her er personangrep og bortforklaringer.

Og du overser all dokumentasjon som ikke stemmer med ditt eget verdensbilde, akkurat som sosialister og de andre politisk korrekte som forøvrif har latt seg oppdra til å tro på sosialistene og deres fantasiverden.

Lenke til kommentar

Når du nå sier at du er så ydmyk og vet så lite, hvorfor påstår du da at du det så mye mer enn meg på dette området ?

 

Fordi du er bastant. En bastant person er som regel enten et troll som er ute etter provokasjon eller en som kan særdeles lite om en ting.

 

Du har jo ikke argumentert noe videre, og du har så visst ikke lagt fram noe dokumentasjon på noe som helst. Det eneste su har prestert her er personangrep og bortforklaringer.

Og du overser all dokumentasjon som ikke stemmer med ditt eget verdensbilde, akkurat som sosialister og de andre politisk korrekte som forøvrif har latt seg oppdra til å tro på sosialistene og deres fantasiverden.

 

Jeg har kommet med personlige meninger og spørsmål til deg, det er vel neppe noe behov for å dokumentere dette?

 

En youtube-video uten referanser er ikke en kilde, så slutt å lat som om du har noen slags "bevis" på din side.

Endret av Shrooms
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet godt hva sosialisme er, og jeg vet mye mer om hva sosialisme er enn sosialistene vet selv.

For når man følger en ideologi som sosialismen, så blir man blindet av ideologien slik at det blir umulig for dem som følger denne ideologien å se og forstå hva den engentlig er, og hva den egentlig handler om.

 

Dette var også meningen med sosialismen fra dem som skapte denne ideologien, for de ønsket nettopp å manipulere massene slik at det skulle bli lettere å kontrollere dem.

 

 

 

Nå må du ikke gjøre deg dummere enn du er.

For alle disse spørsmålene vet du svaret på.

Jeg har også svart på mye av dette i tidligere innlegg.

 

Å komme med personangrep og tåpelige motspørsmål for å prøve å avlede oppmerksometen fra ubehagelige fakta som sosialistene ikke ønsker skal komme frem er en dårlig diskusjonsteknikk som er dømt il å feile før eller senere.

Og nå er vi kommet dit, og sosialistenes mange splitt og hersk teknikker virker ikke lenger, men slår hard tilbake på sosialistene selv.

 

 

 

Nå må du ikke snakke så høyt om inkompetanse her, for det er ingen som er så inkompetente og kunnskapsløse som sosialister.

Og sosialistene vil heller ikke vite av noen ny kunnskap, for de ønsker å fortsette å leve i sin sosialistiske fantasiverden.

Når det gjelder vestens såkalte "overtramp" mot sosialistenes kjæledegger med mørkere hud enn oss, så har jeg nettopp dokumentert at dette er en løgn.

se største "overtrampene" gikk heller motsatt vei, og ble utført av disse mørkhudede mot hvite europeere.

Men dette passer jo selvsagt ikke inn i sosialistenes verdensbilde, så det må overses, forties, dysses ned og skjules.

 

Jeg trenger ikke noen å skylde på, for jeg vet hvem som er de eller den skyldige.

Bade sosialismen og islam er fokastelig og en avskyelig onsakapens pest på hver sin måte.

Men det er hverken sosialismen eller islam som "har skylda" i siste instans, sosialismen og islam er kun verktøyer som er skapt av de samme kreftene for å angripe det samme målet fra forskjellige vinkler.

 

Målet er europa og den vestlige verden, den hvite mann, nærmere bestemt hvite av den kaukasiske rase, og ikke minst kristendommen.

Dette er målet som skal nedkjempes for enhver pris, og sosialismen og islam er bare to av verktøyene som brukes for å prøve å oppnå dette målet.

 

Med fare for å virke fornærmende, men du høres skremmende lik Breivik ut - massevis av konspirasjonsteorier uten dekning i virkeligheten, pluss at du viser tydelig at du ikke engang har peiling på hva sosialisme og islam egentlig er for noe.

Lenke til kommentar

Det viser hvordan noen mennesker i Dubai behandler svakerestilte medmennesker - og slavetilstand er et greit ord. Hvor mange av disse som er muslimer, aner vi ikke

 

Filmen viser hvordan muslimene og den muslimske regjeringen i Dubai behandler folk fra andre land som kommer for jobbe for dem, etter å ha lokket dem dit ved å presentere et glansbilde av forholdene for utenlandske arbeidere i dubai.

 

For å vite hva dette handler om så må du se videoen, noe som du antakelig ikke har gjort. Du er for opptatt av å forsvare muslimer og islam, til å klare å fokusere på hva som virkelig skjer, i likhet med de fleste andre her.

 

Men alle bør være klar over at de som forsvarer islam og muslimene, uten å kritisere og rope ut om det forkastelige de gjør mot andre mennesker, de er selv medskyldige i det som skjer.

Lenke til kommentar

Filmen viser hvordan muslimene og den muslimske regjeringen i Dubai behandler folk fra andre land som kommer for jobbe for dem, etter å ha lokket dem dit ved å presentere et glansbilde av forholdene for utenlandske arbeidere i dubai.

 

For å vite hva dette handler om så må du se videoen, noe som du antakelig ikke har gjort. Du er for opptatt av å forsvare muslimer og islam, til å klare å fokusere på hva som virkelig skjer, i likhet med de fleste andre her.

 

Men alle bør være klar over at de som forsvarer islam og muslimene, uten å kritisere og rope ut om det forkastelige de gjør mot andre mennesker, de er selv medskyldige i det som skjer.

 

Så alle som ikke skrek ut om den økende rasismen i Norge er skyldige i en viss terrorist fra Utøya sine handlinger?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Filmen viser hvordan muslimene og den muslimske regjeringen i Dubai behandler folk fra andre land som kommer for jobbe for dem, etter å ha lokket dem dit ved å presentere et glansbilde av forholdene for utenlandske arbeidere i dubai.

 

For å vite hva dette handler om så må du se videoen, noe som du antakelig ikke har gjort. Du er for opptatt av å forsvare muslimer og islam, til å klare å fokusere på hva som virkelig skjer, i likhet med de fleste andre her.

 

 

Jeg har sett dette, eller lignende klipp før - jeg henger ikke bare på diskusjon

 

Og det handler ikke om tro eller muslimer - det handler om kapitalisme og totalitært styresett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...