Gå til innhold

"oi, vi trodde du var norsk"


Anbefalte innlegg

Fordi du er bastant. En bastant person er som regel enten et troll som er ute etter provokasjon eller en som kan særdeles lite om en ting.

 

Dette er noe du mener fordi du er opplært til å tro det.

For alle i dag blir opplært til å tro dette, fordi de som står bak og trekker i trådene vil at vi alle skal læres opp til ikke å tenke selv, men tro på "staten" og all den politisk korrekte propaganda de forer oss med.

Mao de vil at folk skal læres opp til å bli uvutende og prinsippløse dotter, som driver med vinden og som lett kan manipuleres i den retning makthaverne vil.

 

En bastant kan også være en som vet mye om det han prater om, og som er trygg på det han vet og står på sine prinsipper uansett press, personangrep, mobbing og trakkasering.

Det er vel antakelig dette som også er tilfellet i minst 98 % av tilfellene.

 

Til sammenligning så kan jeg jo nevne at det historisk sett aldri har skjedd at flertallet hadde rett.

 

Jeg har kommet med personlige meninger og spørsmål til deg, det er vel neppe noe behov for å dokumentere dette?

 

'Vel, hvis du føler deg urettferdig behandlet, så beklager jeg det.

 

Men dine spørsmål var av den art at jeg opplevde dem som hånlige tullespørsmål. Flere av de tingene kan du også finne svar på i tidligere innlegg.

 

En youtube-video uten referanser er ikke en kilde, så slutt å lat som om du har noen slags "bevis" på din side.

 

En youtube video kan være bevis godt nok, særlig når det blir vedlagt andre linker til andre kilder og websider som peker på det samme.

Du kan jo heller ikke vite hva jeg vet, dette kunne jo for alt du vet være bare en liten del av den dokumentasjonen jeg sitter på.

 

Og det er jo også litt pussig at dere automatisk avviser youtube videoer som bevis, når også politiet bruker youtube videoer i sin etterforskning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, dette viser hvordan rike mennesker behandler fattige og du finner det over hele verden.

 

Det er nok mulig det viser det også. Men poenget er å vise hvordan slavene i Dubai blir behandlet av muslimene og de muslimske regjeringen i Dubai.

For det prosjektet de er lokket til Dubai for å arbeide på,er et prosjekt i regi av regjeringen i Dubai

 

Men som vanlig har du vel ikke brydd deg med å se videoen, og dine kommentarer er vel kun basert på antakelser og dine fordommer mot meg ?

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Dette er noe du mener fordi du er opplært til å tro det.

For alle i dag blir opplært til å tro dette, fordi de som står bak og trekker i trådene vil at vi alle skal læres opp til ikke å tenke selv, men tro på "staten" og all den politisk korrekte propaganda de forer oss med.

Mao de vil at folk skal læres opp til å bli uvutende og prinsippløse dotter, som driver med vinden og som lett kan manipuleres i den retning makthaverne vil.

 

En bastant kan også være en som vet mye om det han prater om, og som er trygg på det han vet og står på sine prinsipper uansett press, personangrep, mobbing og trakkasering.

Det er vel antakelig dette som også er tilfellet i minst 98 % av tilfellene.

 

Til sammenligning så kan jeg jo nevne at det historisk sett aldri har skjedd at flertallet hadde rett.

 

 

'Vel, hvis du føler deg urettferdig behandlet, så beklager jeg det.

 

Men dine spørsmål var av den art at jeg opplevde dem som hånlige tullespørsmål. Flere av de tingene kan du også finne svar på i tidligere innlegg.

 

 

 

En youtube video kan være bevis godt nok, særlig når det blir vedlagt andre linker til andre kilder og websider som peker på det samme.

Du kan jo heller ikke vite hva jeg vet, dette kunne jo for alt du vet være bare en liten del av den dokumentasjonen jeg sitter på.

 

Og det er jo også litt pussig at dere automatisk avviser youtube videoer som bevis, når også politiet bruker youtube videoer i sin etterforskning.

 

 

Å herregud Baltazar, tror ikke du poster i en eneste tråd der en kan ta det du skriver som god fisk.

 

Gi oss kilder.

Lenke til kommentar

Med fare for å virke fornærmende, men du høres skremmende lik Breivik ut - massevis av konspirasjonsteorier uten dekning i virkeligheten, pluss at du viser tydelig at du ikke engang har peiling på hva sosialisme og islam egentlig er for noe.

 

Jeg kan garantere deg at jeg vet mer om både hva sosialisme og islam er enn de fleste her på forumet, og også mer enn de fleste sosialister og muslimer.

 

Ditt problem er at du er så blindet av den sosialistiske ideologi og fantasiverden, at du er ikke i stand til å fokusere på noe annet.

 

I din verden er sosialister bare snille og gode, de er også allvitende og overlegne alle andre fordi de jo er sosialister.

Muslimene er sosialistenes kjæledegger, og de gjør aldri noe galt fordi de tilhører en slik "fredelig" religion.

 

Alle andre, dvs de som ikke er sosialister eller muslimer, eller som lar seg dirigere av sosialister. De er onde og foraktelige undermennesker som egentlig ikke fortjener å få leve.

 

Dette er hva sosialistene virkelig mener, og dette er hva de jobber for ved å opprette det sosialistiske drømmesamfunnet.

Vi så dette tydelig i Kina, i Sovjet, i DDR og i kambodsja under pol pot. Og det er slik det kommer til å bli i fremtiden, ja noen steder er sosialistene allerede i ferd med å likvidere sine "fiender"

Lenke til kommentar

Jeg kan garantere deg at jeg vet mer om både hva sosialisme og islam er enn de fleste her på forumet, og også mer enn de fleste sosialister og muslimer.

 

Ditt problem er at du er så blindet av den sosialistiske ideologi og fantasiverden, at du er ikke i stand til å fokusere på noe annet.

 

I din verden er sosialister bare snille og gode, de er også allvitende og overlegne alle andre fordi de jo er sosialister.

Muslimene er sosialistenes kjæledegger, og de gjør aldri noe galt fordi de tilhører en slik "fredelig" religion.

 

Alle andre, dvs de som ikke er sosialister eller muslimer, eller som lar seg dirigere av sosialister. De er onde og foraktelige undermennesker som egentlig ikke fortjener å få leve.

 

Dette er hva sosialistene virkelig mener, og dette er hva de jobber for ved å opprette det sosialistiske drømmesamfunnet.

Vi så dette tydelig i Kina, i Sovjet, i DDR og i kambodsja under pol pot. Og det er slik det kommer til å bli i fremtiden, ja noen steder er sosialistene allerede i ferd med å likvidere sine "fiender"

 

 

Du kan garantere at du vet mer en litt over 60% av jordens befolkning?

Lenke til kommentar

Å herregud Baltazar, tror ikke du poster i en eneste tråd der en kan ta det du skriver som god fisk.

 

Gi oss kilder.

 

Dere har fått nok kilder, og jeg legger ikke ut mer på kommando.

 

Dere vil likevel ikke akseptere andre kilder enn dem som kommer med informasjon som støtter opp om deres egne meninger.

Lenke til kommentar

Du kan garantere at du vet mer en litt over 60% av jordens befolkning?

 

Det er nok mulig jeg gjør ja, for de 60 % av jordens befolkning tenker ikke selv, de tror det de blir fortalt av sine ledere, de følger flokken og gjør det de får beskjed om å gjøre.

 

For det er slik at når lederne har onde hensikter og ønsker å føre folket på villspor, så blir hele folket ført vill om de følger sine ledere.

Lenke til kommentar

Det er nok mulig jeg gjør ja, for de 60 % av jordens befolkning tenker ikke selv, de tror det de blir fortalt av sine ledere, de følger flokken og gjør det de får beskjed om å gjøre.

 

For det er slik at når lederne har onde hensikter og ønsker å føre folket på villspor, så blir hele folket ført vill om de følger sine ledere.

 

 

Er du heilt seriøs når du skriver sånt eller syns du det er morsomt og spre diverse forum med propaganda?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg kan garantere deg at jeg vet mer om både hva sosialisme og islam er enn de fleste her på forumet, og også mer enn de fleste sosialister og muslimer.

 

Ditt problem er at du er så blindet av den sosialistiske ideologi og fantasiverden, at du er ikke i stand til å fokusere på noe annet.

 

I din verden er sosialister bare snille og gode, de er også allvitende og overlegne alle andre fordi de jo er sosialister.

Muslimene er sosialistenes kjæledegger, og de gjør aldri noe galt fordi de tilhører en slik "fredelig" religion.

 

Alle andre, dvs de som ikke er sosialister eller muslimer, eller som lar seg dirigere av sosialister. De er onde og foraktelige undermennesker som egentlig ikke fortjener å få leve.

 

Dette er hva sosialistene virkelig mener, og dette er hva de jobber for ved å opprette det sosialistiske drømmesamfunnet.

Vi så dette tydelig i Kina, i Sovjet, i DDR og i kambodsja under pol pot. Og det er slik det kommer til å bli i fremtiden, ja noen steder er sosialistene allerede i ferd med å likvidere sine "fiender"

 

Som sagt, få deg kunnskap om de tingene du uttaler deg om. For din egen skyld. Dette begynner å bli flaut.

Lenke til kommentar

Dette er noe du mener fordi du er opplært til å tro det.

For alle i dag blir opplært til å tro dette, fordi de som står bak og trekker i trådene vil at vi alle skal læres opp til ikke å tenke selv, men tro på "staten" og all den politisk korrekte propaganda de forer oss med.

Mao de vil at folk skal læres opp til å bli uvutende og prinsippløse dotter, som driver med vinden og som lett kan manipuleres i den retning makthaverne vil.

 

Jeg er anti-autoritær. Jeg hater politisk korrekthet. Du vet ikke hvem du diskuterer med, så slutt å trekk konklusjoner. Du bommer på samtlige punkter.

 

En bastant kan også være en som vet mye om det han prater om, og som er trygg på det han vet og står på sine prinsipper uansett press, personangrep, mobbing og trakkasering.

Det er vel antakelig dette som også er tilfellet i minst 98 % av tilfellene.

 

Jo mer du lærer om en ting jo større sjangs er det at du faktisk innser at ekspertene er uenige, at du har mange forskjellige virkelighetstolkninger. Det finnes veldig få klare linjer, og for de som evt. måtte finnes er ikke mennesket det beste utgangspunkt for å oppfatte dem.

 

Så lenge du kan tro at en drøm er ekte, så kan du tro at alt er ekte. Selvrettferdigheten til folk flest lurer dem selv. Det er også derfor du ser at nesten alle argumenterer for at deres egne moraler og levesett er det beste, det er standard. Over halvparten av befolkningen mener de er over gjennomsnittlig smarte, merkelig?

 

 

 

En youtube video kan være bevis godt nok, særlig når det blir vedlagt andre linker til andre kilder og websider som peker på det samme.

Du kan jo heller ikke vite hva jeg vet, dette kunne jo for alt du vet være bare en liten del av den dokumentasjonen jeg sitter på.

 

Og det er jo også litt pussig at dere automatisk avviser youtube videoer som bevis, når også politiet bruker youtube videoer i sin etterforskning.

 

Jeg avviser ikke det fordi det er en youtube-video, men fordi det er en youtube-video uten kilder.

Endret av Shrooms
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jaha? Hvem er jeg rasistisk mot, da? Meg selv??

 

Ytringene dine har vært rasistiske mot hvite mennesker og vestlige. Hvem eller hva du er, vet jeg ikke.

 

Shamanistene har vi stort sett utryddet, buddhister er ikke krigsbaserte i den grad som Islam og kristendommen er.

 

Når du sier "vi", så håper jeg at du holder meg og de aller fleste andre levende nordmenn utenfor. Det ville hjulpet om du var mer spesifikk.

Lenke til kommentar

Det er nok mulig det viser det også. Men poenget er å vise hvordan slavene i Dubai blir behandlet av muslimene og de muslimske regjeringen i Dubai.

For det prosjektet de er lokket til Dubai for å arbeide på,er et prosjekt i regi av regjeringen i Dubai

 

Men som vanlig har du vel ikke brydd deg med å se videoen, og dine kommentarer er vel kun basert på antakelser og dine fordommer mot meg ?

 

Saudia-Arabia er et muslimsk land som har ekstreme forhold, vesten er venn med dette landet fordi det selger oljen sin til dem.

 

Gaddafi sitt Libya hadde høyere HDI enn Saudia-Arabia, var forholdsvis sekulært sammenlignet med Saudia-Arabia. Han ble slaktet fordi han nasjonaliserte oljen til Libya og nektet å samarbeide med vesten. Du fremstiller verden som at muslimer har en enorm makt over oss, det er stikk motsatt.

Endret av Shrooms
Lenke til kommentar

http://www.dagbladet...sisme/26307817/

 

I Sverige har hverdagsrasismen skapt debatt etter at en forfatter la den fram i dagslyset. Det ser ut som det er samme behov for denne debatten også her i Norge. Faktisk våger jeg å påstå at hverdagsrasismen har blitt et større samfunnsproblem enn i Sverige, og mens svenskerne tar et oppgjør med problematikken ser det ut som det skjer det motsatte i det norske samfunnet.

 

Her har vi noe å lære av söta bror. Ikke alle integreringsproblemer ligger kun hos innvandrere selv.

 

 

Det skal lages saker av alt mulig, skal det ikke? "Hverdagsrasisme", hva er det? Blir ikke folk behandlet ut i fra forskjellige kriterier hver dagi alle slags sammenhenger?

Leietakere blir vurdert ut i fra flere ting, ikke bare opprinnelse. Folk med dyr f.eks. blir også fort utestengt fra leiemarkedet.

Noen vil ikke ha leietakere med barn

Noen vil ikke ha leietakere med dyr

Noen vil ikke ha leietakere som er studenter

Noen vil ikke ha leietakere som er utlendinger

 

Folk må få bestemme selv hvem de vil ha som leietakere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så når jeg er kritisk mot min egen kultur og mitt eget opphav, så er jeg automatisk rasist? Herrlighet... :nei:

 

Nei. Du er rasist fordi du kommer med grove generaliseringer av folkeslag.

 

Det hadde forresten vært fint om du ville svare på de andre punktene i innlegg # 39.

Endret av Zarac
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nei. Du er rasist fordi du kommer med grove generaliseringer av folkeslag.

 

Det hadde forresten vært fint om du ville svare på de andre punktene i innlegg # 39.

 

Det er DIN oppfattelse av hva en rasist er. Det er dog ikke nødvendigvis slik at du har rett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei. Du er rasist fordi du kommer med grove generaliseringer av folkeslag.

 

En reell rasist ville samtidig glorifisert sin egen rase overfor andre og brukt flere argumenter for å støtte sitt syn. Jeg kan ikke se at jeg gjør det her når jeg er kritisk mot min egen; og heller ikke kan jeg se at jeg glorifiserer noen her som en overlegen rase overfor andre. Dermed er denne rasist-påstanden din ikke noe annet enn udokumentert bullshit.

Endret av Tollari
Lenke til kommentar

Det er DIN oppfattelse av hva en rasist er. Det er dog ikke nødvendigvis slik at du har rett.

 

Det er ikke så mange som mener at definisjonen av en rasist og rasisme er noe annet enn entydig. Men for moro skyld kan jo du fortelle hva du mener at rasisme er? Definisjonen jeg bruker, finner du her: http://www.nob-ordbo...&ordbok=bokmaal

Endret av Zarac
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...