Gå til innhold

Test: CM Storm Skorpion Mouse Bungee


Anbefalte innlegg

Kjøp heller en rantopad bungee eller en annen kopi av den originale mouse bungee`n. mer minimalistisk og fungerer bedre!Finner de på eBay, der kjøpte jeg min til 15 USD. Gratis frakt og under momsgrensa:)http://www.ebay.com/...e+bungie&_rdc=1
"0 results found for mouse bungie, so we searched for mouse bungee. [Return to original search]"$T2eC16VHJGkE9no8h,REBROyl650(w~~60_3.JPG...joda, jeg kan se den virke. :laugh:

 

haha:P

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herre Knut....Kjøp trådløs, fungerer for 99% av de som bruker pc, inkludert de som spiller..Bare de med colaglassbriller og crt monitor som bryr seg om en mikroskopisk forsinkelse...

 

Vel vel... Trådløs vinner helt klart med tanke på det praktiske, men den eneste musen jeg har vært fornøyd med, finnes det ikke en trådløs variant av, så jeg har langt i fra noe i mot et produkt som dette.

 

Det er altså ikke snakk om forsinkelsene, jeg spiller ikke noe som helst engang, men når det kommer til behagelig datautstyr er jeg svært kresen.

Lenke til kommentar

Herre Knut....Kjøp trådløs, fungerer for 99% av de som bruker pc, inkludert de som spiller..Bare de med colaglassbriller og crt monitor som bryr seg om en mikroskopisk forsinkelse...

 

Jeg har prøvd flere tråløse mus. Helt håpløs på spill og internett spill. Man får en forsinkelse på tråløse mus og at man mister signalet ofte!!!!. Tru meg jeg har prøvd mange tråløse mus. Kjøpte Minonis Naos 5000 med ledning!! Se link:

 

http://www.hardware.no/artikler/mionix-naos-5000/74172

 

En drøm av mus i forhold til en tråløs mus..

Lenke til kommentar
Herre Knut....Kjøp trådløs, fungerer for 99% av de som bruker pc, inkludert de som spiller..Bare de med colaglassbriller og crt monitor som bryr seg om en mikroskopisk forsinkelse...
Eller så har man bare dårlig erfaring ;)De trådløse musene jeg har brukt har plutselig hatt problemer og stoppet helt opp, og selvfølgelig midt i online-spilling. Det var ikke batteriet, men signalet det var feil med - hver eneste gang! Dette var i tillegg bluetooth-mus som skal ha den laveste forsinkelsen.Hvorfor kjøpe spillmus med kabel?- Signalet blir ikke forstyrret- Du trenger ikke batterier eller å lade opp batterier- Ingen signalforsinkelseJeg kjenner nok av spillere som ikke kjøper trådløs mus fordi de har hatt dårlig erfaring, selv de som har kjøpt det som ble ansett som dyrt og bra. Det er forståelig at mange heller vil ha trådløs frihet, men jeg har for mange dårlige erfaringe til at jeg tør det. Ledningen plager ikke meg i det hele tatt! Det er bare å legge den opp rundt pulten/ bordet eller hva du enn sitter ved på en måte som passer din spillestil :)

 

Ja jeg er helt enig med deg! Tråløse mus er noe dritt. Særlig til spilling!!! Ledningen bryr ikke meg noenting, man strekker den bare godt ut på pc pulten så er det ingen problem!!

Lenke til kommentar

@ steinarsen44:

Aner ikke hvorfor, men det var et produkt med det bildet som kom som 1. treff når jeg fulgte linken din. :/

Men det har fikset seg (pr.) nå, så da skjønner jeg hva du egentlig linket til. ;)

 

Edit:

Å søke etter "pet mouse bungee" gir nå treff på bildet jeg fant.

/Edit

 

 

En enda enklere måte enn teip og binders er å gi museledningen en ekstra kveil rett ovenfor musematten - så sant ikke gravitasjonen (eller som jeg har sett noen skrive i en diskusjon om tyngdekraft: "graviditeten") har lyst til å ta med seg hele ledningen og musa med bakom bordet, så holder det som en nødløsning.

Endret av Paladin@LANur
Lenke til kommentar

Jeg fant ut en løsning på problemet dette for ca. 20 år siden---

Var plaget med at ledningen var så tung (husk 20 år siden) at jeg hele tiden måtte dra ekstra for å holde musen på plass.

Jeg tok en vanlig gummistrikk som jeg tredde musen gjennom og over ledningen så festet jeg en sytråd i strikken som var lang nok til at jeg kunne feste i taket over musmatten med en tegnestift... Strikken er så "seig" at ledningen på musen holdes på plass samt at sytråden gjør at ledningen får bevege seg. Tar heller ingen plass på skrivebordet :)

Lenke til kommentar

129 kroner + frakt for noe som en strikk gjør like godt? Nei takk. Jeg bruker en strikk rundt foten på skjermen til å få musekabelen til å peke oppover. Noe som gir en fin bue ned mot bordet i passe avstand til å gi god bevegelsesfrihet. Jeg vil kalle dette produktet for bortkastede penger og bortkastet plass på skrivebordet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ikke akkurat ground breaking news. Mouse Bungee har løst dette problemet for meg snaut 9 år.

 

Ja, jeg har vel hatt min også omtrent så lenge, hvis ikke enda lengre (tiden flyr når man har det moro...). Vi snakker om den "klassiske" Mouse Bungee med en blank kule som vekt i basen og med fjærbelastet arm som holder selve ledningen? Ikke den fra Razer, selv om de vel har en eller to slike i sitt sortiment fremdeles.

Lenke til kommentar

Helt siden jeg fikk pc for 10 år siden har jeg teipet opp kabelen. Selv når jeg er på lan er jeg avhengig av å teipe den opp. Hvis jeg merker kabelen bare litt klarer jeg ikke spille... Så dette var en bra gadget :)

 

Men teipen for min del holder mål :)

 

(Kunne aldri falt meg inn å kjøpt trådløs da det meste er søppel + vekta + lading)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...