Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Muslims familie og bror er homo


Anbefalte innlegg

på grunn av at mange skifter legning eller går over til en annen legning.

Når du først har en legning, så skifter du aldri fra den. Den er med deg fra fødsel til død.

 

Men takket være hat mot homofile, så er det veldig, veldig mange som skjuler sin legning fra offentligheten. Det er derfor det heter å "komme ut av skapet".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det Norske samfunnet baserer seg på vennlighet. Vi hjelper hverandre, vi støtter hverandre, og vi er snille med hverandre. Det er et slikt samfunn Norge ønsker å være. Folk som da går rundt og hater noen fordi de er litt forskjellige, er derfor ikke noe man ønsker innenfor de Norske grensene.

Det betyr ikke at man hater noen bare fordi man ikke synes det de gjør er riktig. har selv ikke vært frekk eller uvennlig mot noen homofile. J
Lenke til kommentar

Når du først har en legning, så skifter du aldri fra den. Den er med deg fra fødsel til død.

 

Men takket være hat mot homofile, så er det veldig, veldig mange som skjuler sin legning fra offentligheten. Det er derfor det heter å "komme ut av skapet".

 

Det at du aldri kan skifte legning er ikke sant. Husker jeg så på et program harald eia hadde på nrk der han intervjuet en homofil mann å han spurte han følgende spørsmål: Kan hvem som helst bli homofil vis de ønsker det

og han svarte at alle kunne bli det vis de ville.

Også har du alle de folka som en gang var gift, men valgte å være homo og de som engang var homo , men valgte å være heterofil

Lenke til kommentar

Det at du aldri kan skifte legning er ikke sant.

Jaha?
Husker jeg så på et program harald eia hadde på nrk der han intervjuet en homofil mann å han spurte han følgende spørsmål: Kan hvem som helst bli homofil vis de ønsker det

og han svarte at alle kunne bli det vis de ville.

Og denne karen... baserte dette svaret på hva slags forskning? Eller er det bare hans personlige mening som homofil? Jeg kan garantere deg, at selv ikke i den svarteste natta, kunne jeg tenkt meg å bli homofil. Å tafse/kline med en annen kar gjør meg fysisk uvel å tenke på.

Også har du alle de folka som en gang var gift, men valgte å være homo og de som engang var homo , men valgte å være heterofil

Du mener, de som fortrykte at de var homofile, levde "normale" liv, før de ga faen og kom ut av skapet? Eller de som ble hjernevasket av religiøse kulter til å "innse" at de var besatt av djevelen?

 

Scientific American - Is Homosexuality A Choice

Tom Brown Ministries - Homosexuality: Cause and Cure

 

Du kan selv velge hva du vil tro på. Faktabasert vitenskap, eller religiøs ignoranse?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det betyr ikke at man hater noen bare fordi man ikke synes det de gjør er riktig. har selv ikke vært frekk eller uvennlig mot noen homofile. J

 

Men du foreslår at trådstarter skal avstå fra å akseptere brorens legning og "hjelpe ham å komme over det", noe som er like galt.

 

Det at du aldri kan skifte legning er ikke sant. Husker jeg så på et program harald eia hadde på nrk der han intervjuet en homofil mann å han spurte han følgende spørsmål: Kan hvem som helst bli homofil vis de ønsker det

og han svarte at alle kunne bli det vis de ville.

Også har du alle de folka som en gang var gift, men valgte å være homo og de som engang var homo , men valgte å være heterofil

 

Man velger ikke hvem man blir tiltrukket av. Eller gjør du det? Andre mennesker velger ikke hvilken legning de har, men det er en del som ikke vet helt hvor de står mens de vokser opp eller finner ut at det er best å skjule legningen sin for å unngå å bli trakassert.

 

Du sier at du ikke har noe imot homofili, bare at homofile følger opp legningen sin. Hvorfor det? Hvordan påvirker det deg at homofile mennesker velger å ha sex (eller gjøre andre ting) med hverandre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men du foreslår at trådstarter skal avstå fra å akseptere brorens legning og "hjelpe ham å komme over det", noe som er like galt.

 

 

 

Man velger ikke hvem man blir tiltrukket av. Eller gjør du det? Andre mennesker velger ikke hvilken legning de har, men det er en del som ikke vet helt hvor de står mens de vokser opp eller finner ut at det er best å skjule legningen sin for å unngå å bli trakassert.

 

Du sier at du ikke har noe imot homofili, bare at homofile følger opp legningen sin. Hvorfor det? Hvordan påvirker det deg at homofile mennesker velger å ha sex (eller gjøre andre ting) med hverandre?

 

Alt må ikke påvirke meg for at jeg skal være imot det. Det finnes mye galt her i verden som ikke påvirker meg å som jeg er imot som for eksempel rusmisbruk, gambling, prostitusjon og mye annet. Det påvirker kanskje ikke meg direkte, men det påvirker samfunnet generelt.

Lenke til kommentar

*Andre mennesker velger ikke hvilken legning de har, men det er en del som ikke vet helt hvor de står mens de vokser opp eller finner ut at det er best å skjule legningen sin for å unngå å bli trakassert.*

 

alle vet da hvilket kjønn de liker automatisk, de vet kanskje ikke hvilket de bør gå for.

Og de som velger å være heterofile etter å ha vært homofile hvilken trakassering var de redde for.

Lenke til kommentar
Alt må ikke påvirke meg for at jeg skal være imot det.

 

Nå er jo legning en naturlig sak - slik er vi skapt.

Det er sikkert de som er imot din legning også, men bryr du deg om det?

Om de er imot din legning, så er det deres problem.

 

Personlig blir jeg småkvalm når jeg ser 2 menn holder hender bare, så det er hvordan jeg har det. Men selv om jeg føler det slik, så skal vel ikke de bry seg om det. Så lenge de har det godt sammen, så for all del; kjør på.

 

Edit: Du vet bifil liker begge kjønn? Hvis de slår opp med sin homofile venn, så kan de møte sin livsledsager/elsker i en kvinne (å visaversa)

Endret av KarpeSkrotum
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan da? Hvordan påvirker det samfunnet hva to menn eller to kvinner velger å gjøre sammen på soverommet? Det høres ut som et ufattelig slitsomt og bittert liv å gå rundt og irritere seg over ting man ikke har noe som helst vondt av.

 

hvordan da? moralsk sett så påvirkes samfunnet og tendensene til seksuelle avviklinger vokser.

Lenke til kommentar

*Andre mennesker velger ikke hvilken legning de har, men det er en del som ikke vet helt hvor de står mens de vokser opp eller finner ut at det er best å skjule legningen sin for å unngå å bli trakassert.*

 

alle vet da hvilket kjønn de liker automatisk, de vet kanskje ikke hvilket de bør gå for.

Og de som velger å være heterofile etter å ha vært homofile hvilken trakassering var de redde for.

 

Nei, alle vet ikke det. Livet er ikke så enkelt, spesielt ikke i oppveksten når mange har uvante følelser og er redd for å være unormale. Ingen velger å bli heterofile etter å ha vært homofile. Det finnes bifile, som kan bli tiltrukket av begge kjønn.

 

hvordan da? moralsk sett så påvirkes samfunnet og tendensene til seksuelle avviklinger vokser.

 

Det finnes ingen universell moral, men en god, felles regel som alle kan strekke seg etter, er "Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, of for øvrig kan man gjøre hva man vil". Det klarer homofile helt utmerket. Hva "seksuelle avviklinger" er, vet jeg ikke (forklar gjerne), men jeg tviler på at homofile har skylden. Seksuelle legninger er ikke smittsomme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kan si deg en ting, i 1972 , var det 40 passasjerer i et fly 16 overlevde. Han ene mistet både sin mor og søster, de fleste av oss ville ikke klart å fortsette lenger, men heller gitt opp. Men han ønsket så sterkt å møte sin far og gav aldri opp. Jeg sier at jeg vet hvordan du har det, i mitt land er ikke det ikke populært med homofili engang, det finnes ikke en homofil som har erklært seg det engang... Jeg skjønner det må ha vært tøft for deg å se broren din slik, og at familien din ikke godtar noe slikt, men du må snakke med han, kanskje dere må holde det hemmelig for familien eller bare akseptere ting slik det er. DU kan ikke flykte fra sannheten og virkeligheten.

Lenke til kommentar

Det at du aldri kan skifte legning er ikke sant. Husker jeg så på et program harald eia hadde på nrk der han intervjuet en homofil mann å han spurte han følgende spørsmål: Kan hvem som helst bli homofil vis de ønsker det

og han svarte at alle kunne bli det vis de ville.

Også har du alle de folka som en gang var gift, men valgte å være homo og de som engang var homo , men valgte å være heterofil

velge å være homo? Jeg tror ingen i verden vil velge noe sånt. For det første jeg tror pedofile er homofile, men de bare vil ikke innrømme det. Det lurer seg selv, de klarer ikke å ta seg sammen derfor går de etter det de kan ta uten at noen får sett det eller vite om det. Pedofile kan dra til helvete, men homofile kan jeg leve med så lenge de er greie folk. Lykke til, i 70-tallet sendte de barn til katolske kirker noe de kanskje gjør ennå, og mange av disse ungene ble voldtatt av prester, fordi de kan ikke gå i offentlig å knulle, men det var også barn som ble ansett som annerledes som ble sendt ditt noe det skjer ennå at de skal gjøre dem til hetro igjen, sist gangen jeg hørte om det , så var det denne 20 år gamle gutten som la ut video om at han hadde klart å bli hetro, endte med at han tok selvmord, og skrev et brev til sin mor at han ikke kunne leve på med løgn
Lenke til kommentar

Problemet mitt med pedofile er ikke er det faktum at de er tiltrukket av barn, det er det at mange av dem faktisk begår overgrep mot barn. Forsvarsløse barn.

 

Hadde det blitt med kun tiltrekkelsen så hadde det jo ikke skadet noen, selv om tanken er ganske ekkel for "vanlige folk", på samme måte som tanken om homofili også kan være ganske ekkel for noen.

 

Jeg skjønner uansett ikke problemet folk har med homofile, sålenge det er snakk om 2 voksne mennesker så er de da ikke til skade for verken seg selv eller andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
velge å være homo? Jeg tror ingen i verden vil velge noe sånt. For det første jeg tror pedofile er homofile, men de bare vil ikke innrømme det. Det lurer seg selv, de klarer ikke å ta seg sammen derfor går de etter det de kan ta uten at noen får sett det eller vite om det.

 

Du kan tro jorden er flat også. Blir ikke riktig bare for at du tror. Les deg opp på legning, så kanskje du lærer litt. Det er forøvrig forskjell på det å være pedofil og det å utøve overgrep - man er ikke nødvendigvis praktiserende pedofil bare for at man har denne legningen.

Lenke til kommentar

Du kan tro jorden er flat også. Blir ikke riktig bare for at du tror. Les deg opp på legning, så kanskje du lærer litt. Det er forøvrig forskjell på det å være pedofil og det å utøve overgrep - man er ikke nødvendigvis praktiserende pedofil bare for at man har denne legningen.

Sier ikke det men noen ganger er ikke sannheten for smertefull. Sier ikke at alle homofile er pedofile, det siste jeg bryr meg er om dine råd.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...