Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Muslims familie og bror er homo


Anbefalte innlegg

Sier ikke det men noen ganger er ikke sannheten for smertefull. Sier ikke at alle homofile er pedofile, det siste jeg bryr meg er om dine råd.

Pedofili er en seksuell legning, lignende heterofili og homofili. Det å være pedofil, betyr ikke at du voldtar barn. Det er derfor man kan være enten bare pedofil, eller en pedofil barnemisbruker. De fleste pedofile velger å ikke gjøre det de ønsker å gjøre, da de vet at barna tar skade av det. Det finnes dessverre individer som ikke bryr seg om sånt.

 

Det høres kanskje sjokkerende ut at jeg skriver dette, men jeg vil anbefale deg å lese litt opp på emnet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det at du aldri kan skifte legning er ikke sant. Husker jeg så på et program harald eia hadde på nrk der han intervjuet en homofil mann å han spurte han følgende spørsmål: Kan hvem som helst bli homofil vis de ønsker det

og han svarte at alle kunne bli det vis de ville.

Hvis du fulgte med på programmet, ville du sett hvordan Harald Eia ganske grovt motargumenterer denne mannens synspunkter. Mange homofile er forsåvidt usikre på om homofili er medfødt, men de vet nok veldig godt at det ikke er et valg. Det er ca. det samme forskningen viser også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...