Sanchez_ Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Det er mye som er galt med spillet, men under overflaten ser jeg mye bra. Spesielt sniping er sinnsykt gøy. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Viktigst av alt: få gjort noe med våpen lydene, de er TOTALT urealistiske! Det har den da aldri vært heller. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 (endret) http://youtu.be/7RcF1hlVcLo Nokre klipp eg har satt saman frå mi første tid i BF4. Eg les at fleire opplev (mykje) problem. Eg har til no vært skåna for det aller meste og har hatt ei kjempeoppleving i spelet. Opptaket er gjort med Nvidia Shadowplay i 1080p@60. Denne tar kun opp 'output' - difor høyrest det ut som om squad kameratane mine pratar litt med seg sjølv. Har no byrja ta opp Teamspeak for seg sjølv, og klipper dette inn. Sjå vekk i frå mi dårlige redigering er De greie ;-) Endret 5. november 2013 av BlastyTrasty 3 Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Er veldig positiv til at BF4 kan bli veldig bra, så på replayen av Battlefield 4: Showdown her om dagen og ting føltes som på den tiden BF2 var spillet og spectator mode til BF4 er jo helt genial. Tror det kan være potensiale for mye bra kamper framover som vi kan se på. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Burde vært en delay-option på Spectator (om det ikke er det?). Lenke til kommentar
frds Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Flere som ikke får logget innpå battlelog? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Ja samme her, Battlelog har vært bugga i en time eller no. Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Er det bare meg eller bruker alle kartene på spillet laang tid å loade ? har satt ned allt på medium. specs: Asus DirectCU II GTX580 Intel intel I5 2500k Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Hjalp veldig å installere på SSD'n ihvertfall for min del. Lenke til kommentar
amunds Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Noen som har prøvd å spille eller spiller BF4 med nVidia 560Ti ? Lenke til kommentar
frds Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Er det bare meg eller bruker alle kartene på spillet laang tid å loade ? har satt ned allt på medium. specs: Asus DirectCU II GTX580 Intel intel I5 2500k Synes loading tiden er helt OK, kunne dog vært litt kortere, men ikke så lenge at det er irriterende. Har også BF4 på ssd'en. Lenke til kommentar
Haip Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Kom inn nå. Kunne trengt flere å spille med, kun 2 kompiser som spiller. De fleste jeg kjenner spiller Cod istedenfor -.- Add meg gjerne på Origin: Royaba kd: 1.8 - er med på alle modes Catch you on the flipside! Endret 5. november 2013 av YoR Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Noen som har prøvd å spille eller spiller BF4 med nVidia 560Ti ?Bare beta. 1600x1050 oppløsning og low-med på grafikk så er det ok framerate. Antageligvis litt bedre nå. Edit: C2Q 9500, 4gb ram, win 7. Endret 5. november 2013 av Mammakamelen Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Noen som har prøvd å spille eller spiller BF4 med nVidia 560Ti ?Kun i beta, og mitt er (fabrikk)overklokket til 950Mhz. Setting var hva enn spillet satt det til, og oppløsning 1680x1050. Jeg hadde ikke noe problemer med spillbarheten. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Én ting som er veldig bra med SP/Campaign er at man får spilt BF4 mens man venter på at de skal få MP delen ut av betastadiet. :/ Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Prøvde SP i går og bannet vel mer iløpet av det første missionet enn jeg har gjort på snart 20 timer MP. Førsteinntrykket fra det første missionet var hvertfall helt horribelt, og jeg gremmes over at jeg må fullføre store deler av den for å få QBZ-95 til assault. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Synes det er litt rart at betaen var veldig mye mere stabil enn fullversjonen Det var kanskje den beste betaen noen sinne ytelsesmessig også Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Prøvde SP i går og bannet vel mer iløpet av det første missionet enn jeg har gjort på snart 20 timer MP. Førsteinntrykket fra det første missionet var hvertfall helt horribelt, og jeg gremmes over at jeg må fullføre store deler av den for å få QBZ-95 til assault. Får man våpen fra sp delen over til mp delen? Uten å måtte unlocke? Lenke til kommentar
Virke Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Noen som har prøvd å spille eller spiller BF4 med nVidia 560Ti ? Jeg kjører det sammen med i5 2500k. Spiller med 1920x1080 på medium grafikk. Godt og stabilt. Går helt greit på high, men kan merke framerate drop når man kikker utover større områder. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Får man våpen fra sp delen over til mp delen? Uten å måtte unlocke? Det er 4 våpen og 2 kniver som kun unlockes ved å spille gjennom SP delen. De er da tilgjengelig i MP. Bare trykk på assignment taben og scroll helt nederst så ser du hvilke det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå