Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

 

 

Jeg har alltid hatt 4G på min forrige telefonen (GT-i9505),med telenor så klart.

Nyeste Android versjon er 4.4.2 til denne modellen. Har brukt 4.4.4 med cyanogenmod, hadde 4G med cyanogenmod også.

Takk!

 

Var det jeg trodde. Den skal støtte 4G. Om du går inn i instillinger => flere nettverk => mobilt nettverk => nettverksmodus, får du opp 4g der?

Bruker *LTE/WCDMA/GSM*(automatisk tilkobling)

 

 

Ja, det er jo slik det skal være. Jeg har ikke det valget. Kun *automatisk WCDMA/GSM, *WCDMA og *GSM.

 

Merkelig...

 

Kan det være at grunnbåndversjonen ikke er oppdatert riktig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er jo slik det skal være. Jeg har ikke det valget. Kun *automatisk WCDMA/GSM, *WCDMA og *GSM.

Regner med at du har build number: I9505XXUFNB9? I følge "Internett" kom den oppdateringen ut i februar i år, så da må du nok vente på en ny oppdatering fra Samsung for å få LTE valget i innstillingene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ja, det er jo slik det skal være. Jeg har ikke det valget. Kun *automatisk WCDMA/GSM, *WCDMA og *GSM.

Regner med at du har build number: I9505XXUFNB9? I følge "Internett" kom den oppdateringen ut i februar i år, så da må du nok vente på en ny oppdatering fra Samsung for å få LTE valget i innstillingene.

 

 

Ja, det stemmer!

 

Jeg må vente på en ny som er tilpasset onecall?

S4 fikk jo 4G rett etter den ble sluppet, med den første oppdateringen tror jeg.

 

Bendorama har jo hatt 4G i lang tid med sin S4.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Ja, det er jo slik det skal være. Jeg har ikke det valget. Kun *automatisk WCDMA/GSM, *WCDMA og *GSM.

Regner med at du har build number: I9505XXUFNB9? I følge "Internett" kom den oppdateringen ut i februar i år, så da må du nok vente på en ny oppdatering fra Samsung for å få LTE valget i innstillingene.

Ja, det stemmer!

 

Jeg må vente på en ny som er tilpasset onecall?

S4 fikk jo 4G rett etter den ble sluppet, med den første oppdateringen tror jeg.

 

Bendorama har jo hatt 4G i lang tid med sin S4.

Siden dag 1 ,april 2013.
Lenke til kommentar

 

 

 

Ja, det er jo slik det skal være. Jeg har ikke det valget. Kun *automatisk WCDMA/GSM, *WCDMA og *GSM.

Regner med at du har build number: I9505XXUFNB9? I følge "Internett" kom den oppdateringen ut i februar i år, så da må du nok vente på en ny oppdatering fra Samsung for å få LTE valget i innstillingene.

Ja, det stemmer!

 

Jeg må vente på en ny som er tilpasset onecall?

S4 fikk jo 4G rett etter den ble sluppet, med den første oppdateringen tror jeg.

 

Bendorama har jo hatt 4G i lang tid med sin S4.

Siden dag 1 ,april 2013.

 

 

Det var det :)

 

takker!

Lenke til kommentar
Jeg må vente på en ny som er tilpasset onecall?

S4 fikk jo 4G rett etter den ble sluppet, med den første oppdateringen tror jeg.

 

Bendorama har jo hatt 4G i lang tid med sin S4.

Ikke Onecall, men Network Norway, som er nettverksoperatøren antar jeg.

 

Det avhenger av hva slags SIM-kort du setter inn i telefonen, setter du inn Telenor, Netcom eller Tele2 SIM vil du få 4G valget (som standard) i innstillingene i dag.

Endret av mandela
Lenke til kommentar

 

Jeg må vente på en ny som er tilpasset onecall?

S4 fikk jo 4G rett etter den ble sluppet, med den første oppdateringen tror jeg.

 

Bendorama har jo hatt 4G i lang tid med sin S4.

Ikke Onecall, men Network Norway, som er nettverksoperatøren antar jeg.

 

Det avhenger av hva slags SIM-kort du setter inn i telefonen, setter du inn Telenor, Netcom eller Tele2 SIM vil du få 4G valget (som standard) i innstillingene i dag.

 

 

Du har rett. Snakket med Onecall og de hevdet at de hadde problemer med å få rullet ut 4G (hevdet de). Ser forøvrig flere som sliter med sin S4 på facebook veggen til onecall.

 

Rart, later ikke til at noen andre mobiler har samme problemet, i alle fall ingen som rapporterer det til onecall.

 

Får bare smøre meg med tålmodighet og satse på at det ordner seg, ellers får jeg se på saken på nytt senere.

Lenke til kommentar

1,5 år uten nevneverdige problemer, og så, katastrofe: SIM-kortleseren min er død! Min S4 vil i hvert ikke registrere SIM-kort lenger. Måtte til slutt gi opp og børste støv av min gamle Sony Ericsson Xperia Arc for å kunne ringe og sende meldinger igjen.

 

Noen som har erfaringer og kan anbefale steder som reparerer Samsung-telefoner? :)

Lenke til kommentar

1,5 år uten nevneverdige problemer, og så, katastrofe: SIM-kortleseren min er død! Min S4 vil i hvert ikke registrere SIM-kort lenger. Måtte til slutt gi opp og børste støv av min gamle Sony Ericsson Xperia Arc for å kunne ringe og sende meldinger igjen.

 

Noen som har erfaringer og kan anbefale steder som reparerer Samsung-telefoner? :)

Kanskje en svakhet i S4? Har slitt med simkortet siden jeg kjøpte den, bare i rykk og napp da, noen dsger måtte jeg dra simkortet inn og ut opp til flere ganger daglig, prøvde med nytt sim også.

 

Men ser ikke ut som frøkna som arvet den har hatt noe problemer enda.

Lenke til kommentar

 

Idag 0630 var batteriet 100% og kl 1100 var det oppbrukt og hadde maks 8 min skjermtid. Hva er galt? Trenger jeg nytt batteri?

 

 

Merker at batteriet mitt har tapt seg drastisk og... mulig jeg har vært sløv med ladingen, but still...

Hadde samme problem med batteriet mitt, telefon slukte noe så enormt med strøm, selv om jeg nærmest ikke brukte den. Jeg instalerte så CyanogenMod, det krever nærmest ingen forkunnskap, og du får en helt "ny" telefon. Ikke bare det at telefonen ble dobbelt så kjapp, men jeg ble helt sjokkert av batteriforbedringen, nå holder telefonen hele dagen - uannsett 4G/Wifi, i skrivende stund har jeg 68% igjen etter 10,5 timer standby med litt bruk og 4G på i hele dag. Det kan høres litt skummelt ut, men det er faen meg det beste jeg noensinne har gjort med telefonen min.

 

Hvordan får du så bra batteritid på den med CM??

La inn CM på samboerens S4 tidligere idag, ladet den full etter at alt var satt opp.

Er nå 2-3 timer siden den ble tatt av lading, og med litt bruk, men mest standby er den nå nede på 85%.

 

Mens min Z1 compact (med original software) ble tatt av lading ca kl 11 idag, og blitt brukt en god del til facebook og surfing.

Den er nede på 77% nå, altså, bruker mye mindre strøm sammenlignet med hennes S4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...