Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elkjøp hadde den nettopp på tilbud til 2495,- og til den prisen syntes jeg S4 er et røverkjøp. Men nå som den ordinært ligger rundt 3200,- så ville jeg nok heller brukt pengene på en Honor. Syntes den fremstår som et bedre valg enn S4 gjør, spesielt når den er 500 kr billigere..

Ja, gikk til 3 forskjellige elkjøp butikker. Alle var utsolgt.

 

Fikk en reklame i posten (bor på sørlandet) Og eneste butikkene som hadde mobilen til kampanjepris var i oslo området. Så latterlig å sende reklame nedover her om man ikke har mulighet å få kjøpt den engang.

Lenke til kommentar

 

 

Elkjøp hadde den nettopp på tilbud til 2495,- og til den prisen syntes jeg S4 er et røverkjøp. Men nå som den ordinært ligger rundt 3200,- så ville jeg nok heller brukt pengene på en Honor. Syntes den fremstår som et bedre valg enn S4 gjør, spesielt når den er 500 kr billigere..

Ja, gikk til 3 forskjellige elkjøp butikker. Alle var utsolgt.

 

Fikk en reklame i posten (bor på sørlandet) Og eneste butikkene som hadde mobilen til kampanjepris var i oslo området. Så latterlig å sende reklame nedover her om man ikke har mulighet å få kjøpt den engang.

De lot deg ikke reservere? Fikk beskjed på min lokale butikk at leveransen var forsinket og ikke kom til å komme før nå til uka, men de tok imot reservasjoner :s
Lenke til kommentar

Hei! Har drevet en del med slik rooting før, men begynner å bli noen år siden. Ber derfor om litt hjelp her når jeg skal gjøre dette med min S4 for første gang.. Har sett litt på Lollipop og Resurrection Lollipop inne på xda, men veldig usikker. De viktigste kravene mine er at det er litt kult designmessig, og at batteriet får bedre holdbarhet. Noen andre roms jeg bør sjekke innom?

Og til det viktigste, hvordan er prosedyren for å utføre dette? De fleste intruksjonene jeg finner er så kortfattet, og ser dermed etter en step-guide for å unngå feil.. Gjerne om noen gidder å skrive en norsk versjon på det.

Lenke til kommentar

 

 

ser at en ny oppdatering på 1400mb har kommet til fruen sin 4g+ (Latest version: PDA:NJ1 / PHONE:NK2 / CSC:NL1 (TEN) )

 

noen som vet om det er lollipop?

Er det ikke bare å prøve a? :)

Hehe joda, er jo forsåvidt det ;)

 

Det var visst 4.4.2 Jelly bean :/ er Telenor branded så da blir det vel x antall måneder å vente på 5.0...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...