Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sorry hvis det blir litt OT, men hvilke operatører er det egentlig som struper hastigheten? Er det bare Telenor, eller gjør f.eks. Netcom og Chess også det?

Endret av AndyPanda
Skrevet

Det er jeg for så vidt klar over, men hvilke andre operatører gjør dette? Netcom eller chess, feks, opplyser jo ikke noe om hastigheter (etter hva jeg har sett).

Skrevet

Usikker på om netcom gjør det. men tviler på at telenor kan holde særlig lenger på denne begrensingen

vertfall når de også skryter over europas mest moderne nettvverk

Skrevet

Det er jeg for så vidt klar over, men hvilke andre operatører gjør dette? Netcom eller chess, feks, opplyser jo ikke noe om hastigheter (etter hva jeg har sett).

Hos Netcom får man full tilgjengelig fart. Jeg er ikke sikker, men tror man har det samme hos Chess også.

Skrevet

Skuffet over Telenor og S4 LTE, de begresnner hastigheten til 10mbit

Litt pussig da... Jeg har jo mellom 10-15 mb på H+ og 40-45 mb på 4G hos Netcom... Så at de struper på det der tviler jeg på kan være riktig...

Skrevet

Hvordan følge med på antall mb? En app å anbefale, en innebygget teller?

Om du går til "Settings" så ser du en "Data Usage" tab trykk derså kommer du hit android-data-usage.png

• Liker 1
Skrevet (endret)

Rootet telefonen min, og installerte rom fra link over. Deilig med "stock" Android, slippe alle Samsung appene som jeg aldri bruker som kjører i bakgrunn. Endel raskere, og langt bedre batteritid :)

Har du tilgang til eksternt SD kort fra dette rom ? Jeg prøvde et lignende for en stund siden og fant ikke extSdCard. Gikk derfor tilbake til stock-rom foreløpig.

Endret av Quicken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...