Gå til innhold

Test: Vi tester ytelsen i Crysis 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, men det er flere viktige forskjeller her:

 

Greit det, men påstanden om at du er en uvitende tulling i ekstremt mindretall om du synes det er greit å spille i 30 fps er fortsatt urimelig. Konsollspillere er som sagt mer utbredt enn PC-spillere, og om du velger å se bort fra disse har du fortsatt laptop-spillerne å ta hensyn til. Det er nok ganske mange av disse som fint klarer å leve med 30 fps.

Lenke til kommentar

ånei! fps diskusjon nå igjen.

 

De som ikkje skjønner det med høy hz på skjerm og fps i spill, trenger som oftest ikkje å få det forklart heller. Det er ofte ikkje håp :p

 

Hz=hvor mange ganger spenningen skifter mellom pluss og minus i løpet av et sekund!

Fps= first person shootergame?? :)

Lenke til kommentar

Som betyr antall ganger spenningen skifter mellom pluss og minus, noe som et Oscilloskop kan vise oss.

 

Det kan også være hvor mange ganger i sekundet rollespillfiguren min svinger sverdet. Det må ikke ha med elektriske signaler å gjøre selv om universet per definisjon er å regne som elektrisk.

 

Håper det ikke er meg du prøver å forklare hva et Osciloscope er. Da blir jeg ganske fornermet og som kjent er jeg en meget sint mann. :realmad:

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

FX8350 vs Core i7 3770K:

Amd @ 4800 vs intel @ 4800. hva velger man da tro

Man må se på hele pakka, og siden amd 8 core bare yter bra i crysis 3 gjør den ikkje konge fordeom. Denne cpuen til amd liker heller ikkje mye varme. Noe som er kjedelig for overklokking.

FX8350 vs Core i7 3770K:

 

 

http://youtu.be/rIVGwj1_Qno

 

Inb4 skrikende Intelfanboys.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

FX8350 vs Core i7 3770K:http://youtu.be/rIVGwj1_Qno

Inb4 skrikende Intelfanboys.

 

Det var han der som kjørte ytelsestester med diverse opptaksprogramvare kjørende i bakgrunnen, for så og vise at en 8 core AMD klarte seg (i enkelte tester) bedre enn en 3570K?

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

FX8350 vs Core i7 3770K:

 

 

Inb4 skrikende Intelfanboys.

Det er svært vanskelig å ta denne fyren alvorlig når han påstår at AA og AF er filtre, og når han bruker 90% av videoen på å prate tull klikker jeg meg heller inn på websiden og oppdager at det er ingen opplysninger om hvor han tester eller hva han bruker for å måle oppsettene. Det virker mer som om han er opptatt av å få flere treff på sida så han tjener mer penger enn å faktisk være en seriøs anmelder.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg spiller Crysis 3 på en "gammel" GTX 460, og det fungerer helt fint. Har ikke rørt grafikk innstillingene, men la meg se...

 

Kjører medium, 1920x1200 med vsync og SMAA Low

 

FPS hoppet fra 30 til over 60... så jeg tror ikke vsync fungerer. Snodig. I alle fall har aldri spillet hakket, selv når mye skjer på skjermen, og grafikken er det beste jeg har sett. Videre er at det nesten ingen "pop in" som det var alt for mye av i forgjengerne. Godt fornøyd med dette.

 

Synd det aldri vil bli en Crysis 4. Liker verken CoD eller Battlefield så jeg vil savne denne serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...