Gå til innhold

[SimCity] - <navn her> - Diskusjon.no's SimCity region! - |REGION ER FULL|


Valg av region  

35 stemmer

  1. 1. Vil du ha en tilfeldig spesialisering?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel jeg får ikke blitt med før Komplett sender ut nøkler (torsdag regner jeg med), greit for meg at dere begynner men hold gjerne av en 3/3 ore/coal by til meg =)

Bestilte fra komplett i går, pakken er sendt i dag. Burde være her i morra. Om nøkkelen er med der eller om den kommer på mail ved release, får vi se. Andre som allerede har fått fra komplett kan kanskje avklare. :)

Lenke til kommentar

Bestilte fra komplett i går, pakken er sendt i dag. Burde være her i morra. Om nøkkelen er med der eller om den kommer på mail ved release, får vi se. Andre som allerede har fått fra komplett kan kanskje avklare. :)

 

Bestilte digitalt derfra når det kosta 350,- (de fant vel ut at Origin solgte det for 500,- og tenkte de kunne tjene en ekstra hundrelapp...)

Står 7. på siden der så håper det er rett.

Lenke til kommentar

Pollen jeg kjørte er heeelt fucka. Om de som ikke har valgt spesialisering skriver hva de vil ha og om de eventuelt vil at jeg skal velge for dem så blir dette lettere.

 

Litt plagsomt at jeg klarte å laste ned med Norsk språkpakke istedenfor Engelsk.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Noen som vet om det blir opprettet flere diskusjon.no SimCity regioner? Både region 1 og 2 er full. :tease:

 

Er toern full (knis) så er det bare å opprette en tredje en og lenke i de to andre trådene :)

 

Flere som har problem med å laste ned spille? Origin min har vert bersek siden USA startet nedlasting av spille

Nei, fordi jeg ikke får lov til å laste ned enda.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Å sette opp spesialiseringer ble plutselig veldig avansert. Særdeles mye å tenke på utifra hva man burde putte sammen i clusterne. Veldig viktig at de med elektronikk får lett tilgang til kull, malm, utdanning og olje da det er den dyreste spesialiseringen å starte opp. For å optimalisere slik at det er mye kull og malm tilgjengelig for en gruvedriftsby må man stokke rundt på alt annet slik at disse havner sammen. I tillegg må elektronikk ha lett tilgang på handel for å kunne selge unna prosessorer, da eksport er hovedkilden for penger for elektronikk. Samtidig er det lurt at kultur/turisme og gambling havner på samme sted, men det er vanskelig fordi det er ikke alle bysonene som inneholder 3 nivåer med kull og 3 nivåer med malm.

 

Skal prøve å sette opp en første versjon innen en time så får dere kommentere hva dere syntes om det da.

 

 

Her er første utkast:

 

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AsWE6EgIUg0KdERXczJabER5bU43d05WSldXSVFhTmc&usp=sharing

Endret av Refsa
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...