Gå til innhold

Windows Vista gikk bedre enn Windows 8


Anbefalte innlegg

Sevs : Man bør ta slike artikler med en klype (eller bøtte) salt, på samme måte som man egentlig ikke kan stole helt på tallene til feks Apple / Microsoft (eller andre selskap) siden de er ganske flinke til å pynte på dem.

 

Jeg er derimot enig i at Windows 8 fortsatt kan forbedres en god del og jeg forventer nesten at det kommer en SP1 og SP2 som vil luke ut en del blemmer og forbedre flere punkter som kan se ut som svakheter.

 

Et eksempel er jo at Metro for oss desktop brukere burde la seg finpusse langt mer, mindre ikoner og ikke minst muligheten for å enkelt legge inn dine egne ikoner der uten bruk av 3dje parts app burde være bygd inn i grensesnittet.

 

Det er dog et spørsmål om tid før det kommer de endringene som behøves og det er tydelig at MS har planer om å komme kraftig inn på app markedet, noe som er bra for alle parter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der må huske på at noe "sosiale " krefter skal ha noe sagt her , derfor får de store noen begrensninger .

 

jeg ser ihvertfall ikke noe problemer med at alle os har en nettleser pre-installert så lenge man kan bruke andre nettlesere uten problemer.

jeg ser heller ikke helt den nødvendigheten i at folk skal pålegges et valg når man faktisk har gjort et valgt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...