Gå til innhold

Den store Watch Dogs tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Noen som får startet ps store utgaven? Jeg har lastet ned spillet, og det står start på ikonet, men hver gang jeg starter får jeg beskjed om at jeg ikke eier linsens...

Lenke til kommentar

Det samme skjer hos meg også.

 

Jeg tror det ikke blir spillbart før Watch_Dogs er listet i PS Store på vanlig måte.

Ser at det ikke er sluppet i PS Store ennå for norske brukere.

 

 

 

Noen som får startet ps store utgaven? Jeg har lastet ned spillet, og det står start på ikonet, men hver gang jeg starter får jeg beskjed om at jeg ikke eier linsens...

Endret av jrr
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Watch_Dogs dukket opp igjen på Steam, og det ser ut til at jeg fikk pre-order-bonusen også. Men som AMD-bruker, angrer jeg litt på at jeg støttet det:

 

"AMD is not allowed to see the DX11 code for Watch_Dogs... Aka no optimization what so ever for AMD user."

 

Ser vist ut som at AMD er den parten som er villig til å utgi kodene sine, mens Nvidia ikke er villig til det, det er dumt. Som det sies i artikkelen; det skader hele gaming markedet at Nvidia holder på slik.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

Det samme skjer hos meg også.

 

Jeg tror det ikke blir spillbart før Watch_Dogs er listet i PS Store på vanlig måte.

Ser at det ikke er sluppet i PS Store ennå for norske brukere.

 

 

 

Noen som får startet ps store utgaven? Jeg har lastet ned spillet, og det står start på ikonet, men hver gang jeg starter får jeg beskjed om at jeg ikke eier linsens...

 

Fikk fikset det. Gå inn via nettet SEN på nettet, kanseller forhåndsbestillingen og kjøp på nytt, men sjekk først om du fremdeles har pengene i nettbutikken. Det fungerte etter at jeg gjorde dette.

Lenke til kommentar

 

Hvor mye penger har dere hacket dere til? Tror jeg er oppe i 3-4k eller noe :p

 

Mener du totalt, eller i én hack? Jeg har omtrent akkurat funnet ut hvem

Badboy17

er, og har over 100k i penger totalt i alle fall, så er ikke så vanskelig å skaffe seg gryn. Jeg vant riktignok en runde poker (kostet 10k å delta).

 

Mener totalt. Ble bare en times spilling i går, var sykt trøtt :p

Lenke til kommentar

Jævlig irriterende at hele grenmangaming.com kneler. Får ikke engang listet opp noe som helst under "games" og har heller ikke fått tilsendt noen kode ennå. :realmad:

 

Ikke fått tilsendt kode ifra Gamesplanet enda heller om det skulle være noe trøst. Har aldri skjedd før så tror det er en voldsom pågang på dette spillet her eller noe.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne kjøpt dette til PC, men nekter å måtte bruke Uplay. Dobbel DRM, som i tillegg ødelegger for achievements på Steam.

Er litt i samme båt selv. Venter litt med å kjøpe før jeg ser ordentlige reviews, og kanskje noen streams av spillet. Samtidig ser jeg "alle" klager over UPlay, men selv har jeg aldri hatt noen problemer med det. Har dog kun spilt Splinter Cell med UPlay, så jeg har ikke akkurat så mye erfaring... Hva er det som gjør at "alle" hater UPlay? Og fungerer det ikke på Steam? Mener å huske at jeg har sett noen screenshots derfra.

Lenke til kommentar

 

Skulle gjerne kjøpt dette til PC, men nekter å måtte bruke Uplay. Dobbel DRM, som i tillegg ødelegger for achievements på Steam.

Er litt i samme båt selv. Venter litt med å kjøpe før jeg ser ordentlige reviews, og kanskje noen streams av spillet. Samtidig ser jeg "alle" klager over UPlay, men selv har jeg aldri hatt noen problemer med det. Har dog kun spilt Splinter Cell med UPlay, så jeg har ikke akkurat så mye erfaring... Hva er det som gjør at "alle" hater UPlay? Og fungerer det ikke på Steam? Mener å huske at jeg har sett noen screenshots derfra.

 

 

Aldri hatt noen problemer med det selv, men imotsetning til Steam som jeg bruker til mange ting så bruker jeg/man Uplay kun som launcher. Og til det funker det jo fint.

 

Kan uansett bare legge spillet til Steam, krever ikke rare ressursene og ha disse to åpne i bakgrunnen samtidig.

Lenke til kommentar

Rask nedlasting fra Uplay gitt, holder seg på 11-12 MB/s.

 

 

Perfekt. Så et par 7/10 også, og det synes jeg er bra. Mange spill synes jeg får kunstig høye karakterer rundt om, og samme hvor bra et spill er skal statistisk sett mange synes det er betraktelig dårligere enn andre. Jeg synes flere spill som har fått 9-10/10 er intet mindre enn elendige.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Har fått spilt noen timer og det er fantastisk! Her er det massevis å gjøre og det føles skikkelig bra ut, ikke kunstig. Detaljene er skikkelig bra og alt i alt et spill jeg kommer til å spille mye utover. Ikke ofte jeg har våknet dagen etter og det første jeg tenker på er å hoppe inn i spillet igjen.

Har testet både mus og tastatur og kontroller og i dette tilfellet er kontroller overlegent.

 

Spiller på PC (Steam)

Endret av Straffa
Lenke til kommentar

Rask nedlasting fra Uplay gitt, holder seg på 11-12 MB/s.

 

Perfekt. Så et par 7/10 også, og det synes jeg er bra. Mange spill synes jeg får kunstig høye karakterer rundt om, og samme hvor bra et spill er skal statistisk sett mange synes det er betraktelig dårligere enn andre. Jeg synes flere spill som har fått 9-10/10 er intet mindre enn elendige.

FIFA 14 fikk 9 av 10 og det spillet er langt i fra noe mesterverk på noen som helst måte.

Lenke til kommentar

 

Part of what makes the Grand Theft Auto series, and GTA V in particular, work is that it doesn't take itself too seriously. It revels in its own insanity. You might not always know why you're doing something, but most of the time it’s fun, so that doesn’t really matter. Watch Dogs has the opposite problem. It takes itself too seriously, with a story and narrative that get in the way of the fun. The game provides unique and inventive tools to play with, though it doesn’t really push you to use them in interesting ways. It wants to be a game about hacking, but most of the time it's yet another third-person action game.

At any time, you can press X to hack.

But it’s easier to just fire a gun instead

 

http://www.theverge.com/2014/5/27/5751906/watch-dogs-review

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...