Gå til innhold

Den store Watch Dogs tråden


Anbefalte innlegg

Nærmer meg slutten nå, men regner det bare hos meg non-stop eller? Blir gaaaaaal! lol :rofl:

Nært slutten? Jeg har gjort tre, fire missions totalt. :p Er så vanvittig mye annet å gjøre her jeg heller bruker tid på. Eneste som irriterer er at jeg må ta det "open your world"-missionet (eller noe sånt) for å åpne neste tier i skills. Har så godt som alle tier 1 skillsa. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Nærmer meg slutten nå, men regner det bare hos meg non-stop eller? Blir gaaaaaal! lol :rofl:

Nært slutten? Jeg har gjort tre, fire missions totalt. :p Er så vanvittig mye annet å gjøre her jeg heller bruker tid på. Eneste som irriterer er at jeg må ta det "open your world"-missionet (eller noe sånt) for å åpne neste tier i skills. Har så godt som alle tier 1 skillsa. :)

 

 

Ble ferdig nå med siste mission. Da er jeg på 33.7% game progression. Som du sier, veldig mye som gjenstår av side missions, mini games, online contracts og collectibles. Siste 3-4 missions var heaaaavy :evil:

Lenke til kommentar

Veldig usikker på om jeg skal kjøpe det til Xbox One eller PC.

 

Hvordan fungerer multiplayer? Kan man joine games med venner og samarbeid/spille sammen, eller er det alle mot alle?

Og får man penger for å gjøre ting, for så å kjøpe seg våpen eller annet stash?

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd multiplayer, men penger er ikke noe problem. Når man spaserer rundt kan man hacke seg inn på forbipasserende for å få se ting om dem. Det meste er bare ren bullshit "Testet positive for herpes", "Frequently watches erotica" og så videre). men noen kan hackes enda litt mer for å få oppdrag der vi henter en koffert, bag eller noe sånt (som regel stjålet uansett), men mange ganger kan vi hacke bankkontoen deres. Da er det bare å gå til en minibank og ta ut pengene. :) (litt morsomt at en "rich bank account" har under 2000 dollar...) :p

 

Man kan også gjøre mye annet for å få våpen osv. For eksempel vil du stadig få høre at det er en potensiell kriminell handling i nærheten. Om du stopper ti av disse vil du få en ny pistol. Tar du ti hideouts får du en AK-47, om jeg husker rett. Kort sagt blir du belønnet for å ha det moro. Jeg tok ti sjakkgåter og fikk mer focus time (bullet time, slow-motion eller hva man nå kaller det.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Welp, mista gode 20 timer progress når jeg claimet en reward fra uplay.

 

Det er vel kanskje ett testament til hvor mye jeg liker spillet at jeg faktisk endte opp med å tenke "Oh well" og begynte på ny. Klart, det er irriterende meeen.

 

Så PSA: Ikke unlock rewards foreløpig. Det er en offisiell tråd på ubisoft forumet om det samme forøvrig. http://forums.ubi.com/showthread.php/882580-OFFICIAL-Console-Game-stuck-on-loading-screen?s=53c39761594ac62c9f96187a4185dea0

 

I tillegg til en billion andre tråder om det samme. Gjelder tydeligvis på alle platformer.

Endret av Jonholimo
Lenke til kommentar

Welp, mista gode 20 timer progress når jeg claimet en reward fra uplay.

 

Det er vel kanskje ett testament til hvor mye jeg liker spillet at jeg faktisk endte opp med å tenke "Oh well" og begynte på ny. Klart, det er irriterende meeen.

 

Så PSA: Ikke unlock rewards foreløpig. Det er en offisiell tråd på ubisoft forumet om det samme forøvrig. http://forums.ubi.com/showthread.php/882580-OFFICIAL-Console-Game-stuck-on-loading-screen?s=53c39761594ac62c9f96187a4185dea0

 

I tillegg til en billion andre tråder om det samme. Gjelder tydeligvis på alle platformer.

 

Jeg fant ut at jeg har mistet noen timer med progress. Det er ikke at jeg må ta opp igjen oppdragene som er irriterende, men heller alle bilene og tårnene og slikt som jeg har låst opp.

 

Er det noe man kan gjøre for at Uplay ikke skal spise opp nye saves?

Lenke til kommentar

 

Welp, mista gode 20 timer progress når jeg claimet en reward fra uplay.

 

Det er vel kanskje ett testament til hvor mye jeg liker spillet at jeg faktisk endte opp med å tenke "Oh well" og begynte på ny. Klart, det er irriterende meeen.

 

Så PSA: Ikke unlock rewards foreløpig. Det er en offisiell tråd på ubisoft forumet om det samme forøvrig. http://forums.ubi.com/showthread.php/882580-OFFICIAL-Console-Game-stuck-on-loading-screen?s=53c39761594ac62c9f96187a4185dea0

 

I tillegg til en billion andre tråder om det samme. Gjelder tydeligvis på alle platformer.

 

Jeg fant ut at jeg har mistet noen timer med progress. Det er ikke at jeg må ta opp igjen oppdragene som er irriterende, men heller alle bilene og tårnene og slikt som jeg har låst opp.

 

Er det noe man kan gjøre for at Uplay ikke skal spise opp nye saves?

 

 

Har enda ikke funnet noen måte å lagre lokalt i Uplay, men burde jo være det på samme måte som Steam. Usaklig irriterende å miste progresjon fordi de absolutt skal ha en DRM løsning som ikke funker...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har enda ikke funnet noen måte å lagre lokalt i Uplay, men burde jo være det på samme måte som Steam. Usaklig irriterende å miste progresjon fordi de absolutt skal ha en DRM løsning som ikke funker...

Samme Steam som nektet meg å installere en DLC til Borderlands 2, fordi jeg hadde noen andre DLCer fra før? :p Steam er heller ikke helt feilfri akkurat.

 

Nuvel. Har blitt noen timer nå, og har bare så vidt begynt historien. Gjorde oppdraget etter "Open your world", men har ikke hatt tid til å gjøre mer. Driver heller med alt mulig annet, som å ta Hideouts, prøve å løse litt random crimes, finne de tårnene for å åpne nye side missions osv. Digger spesielt Hideouts. Det kunne lett blitt det samme om og om igjen, men det er faktisk bra variasjon der. Strengt tatt er det bare dra dit, plaffe ned alle sammen og ta den siste i nærkamp, men litt variasjon klarer de da. Tok det femte nå, og slet noe sykt der. Vi er inne i et stort parkeringshus, og skal ta en fyr på toppen. Problemet er bare at han hele tiden stikker av når det blir bråk, og skyter man med et våpen uten lyddemper i de nederste etasjene har sivile en tendens til å ringe purken. Endte opp med en hel drøss gangstere på den ene siden i full krig med politiet på den andre, og der satt jeg midt i mellom og ble skutt på fra begge sider samtidig. :p

 

Løsningen ble å parkere en del biler helt nederst i parkeingshuset, så fyren ikke kunne stikke av, og holdt meg utelukkende til den lyddempede pistolen. Selv da var det mest flaks at jeg klarte det, fordi fyren jeg skulle ta vandret rundt og lette etter meg, i stedet for å prøve å stikke av. Var nok også flaks at han var den siste som overlevde. Spesielt med tanke på at det knapt fantes noe igjen som kunne sprenges eller ødelegges. :p

 

Fant for øvrig en tekstmelding i spillet:

 

"The maid was 15 minutes late."

"She was all 'my kid got hit by a car'."

"Wha wha wha"

"I pay her to be on time!"

"So I got her to clean."

"Then I fired her."

 

Snill fyr, det der. :D

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

 

Har enda ikke funnet noen måte å lagre lokalt i Uplay, men burde jo være det på samme måte som Steam. Usaklig irriterende å miste progresjon fordi de absolutt skal ha en DRM løsning som ikke funker...

Samme Steam som nektet meg å installere en DLC til Borderlands 2, fordi jeg hadde noen andre DLCer fra før? :p Steam er heller ikke helt feilfri akkurat.

 

Nuvel. Har blitt noen timer nå, og har bare så vidt begynt historien. Gjorde oppdraget etter "Open your world", men har ikke hatt tid til å gjøre mer. Driver heller med alt mulig annet, som å ta Hideouts, prøve å løse litt random crimes, finne de tårnene for å åpne nye side missions osv. Digger spesielt Hideouts. Det kunne lett blitt det samme om og om igjen, men det er faktisk bra variasjon der. Strengt tatt er det bare dra dit, plaffe ned alle sammen og ta den siste i nærkamp, men litt variasjon klarer de da. Tok det femte nå, og slet noe sykt der. Vi er inne i et stort parkeringshus, og skal ta en fyr på toppen. Problemet er bare at han hele tiden stikker av når det blir bråk, og skyter man med et våpen uten lyddemper i de nederste etasjene har sivile en tendens til å ringe purken. Endte opp med en hel drøss gangstere på den ene siden i full krig med politiet på den andre, og der satt jeg midt i mellom og ble skutt på fra begge sider samtidig. :p

 

Løsningen ble å parkere en del biler helt nederst i parkeingshuset, så fyren ikke kunne stikke av, og holdt meg utelukkende til den lyddempede pistolen. Selv da var det mest flaks at jeg klarte det, fordi fyren jeg skulle ta vandret rundt og lette etter meg, i stedet for å prøve å stikke av. Var nok også flaks at han var den siste som overlevde. Spesielt med tanke på at det knapt fantes noe igjen som kunne sprenges eller ødelegges. :p

 

Fant for øvrig en tekstmelding i spillet:

 

"The maid was 15 minutes late."

"She was all 'my kid got hit by a car'."

"Wha wha wha"

"I pay her to be on time!"

"So I got her to clean."

"Then I fired her."

 

Snill fyr, det der. :D

 

 

 

Syns også hideouts er tøft - men Convoy er foreløpig favoritten. På den ene så skulle jeg knerte hele gjengen. KJørte full fart gjennom ruta for å se hvor de kjørte og jamen så passerte de ikke gjennom et smug for det var satt opp barriers på hver sin side av smugene.

 

Da konvoien kom - var det jo en enkel sak... Hadde hacket meg inn på et ctOS kamera i smuget så heiste bare begge barrierene.

 

Fant et sted i nærheten som jeg gikk i dekning - laget blackout og tok 4 med non-lethal - og de siste 4 med lyddemperen. Hoppet så inn i bilen helt bakerst - senket barrieren og kjørte vekk mens jeg følte meg veldig mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...