Gå til innhold

Se PlayStation-arrangementet her (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, men grafikken til de andre inFAMOUS-spillene var heller ikke bra. Spillene derimot var veldig gode, spør du meg. :) De har jo sine gode og dårlige sider, men f.eks. historie, presentasjon og gameplay likte jeg veldig godt. Alt i alt veldig gode spill!

Ikke glem at de hadde en million ting på skjermen samtidig, alt med unik fysikk. Det kan jo bli.. interessant. :)
Lenke til kommentar

Føler jeg har sett denne grafikkvaliteten før, - i 2008. Må være skuffende å være playstation fan nå. Sikkert mye annet bra da men..

Som PC bruker opptatt av bra grafikk og fysikk blir jeg også skuffet. Fordi tilsynelatende vil ikke PS4 være med å forbedre spill grafikk/fysikk i særlig grad.

Lenke til kommentar

https://www.facebook.../killzonedotcom

 

lol

 

Føler jeg har sett denne grafikkvaliteten før, - i 2008. Må være skuffende å være playstation fan nå. Sikkert mye annet bra da men..

Som PC bruker opptatt av bra grafikk og fysikk blir jeg også skuffet. Fordi tilsynelatende vil ikke PS4 være med å forbedre spill grafikk/fysikk i særlig grad.

Igjen, forstår ikke hvordan du tror at dette skal være penere enn fks crysis 3 på PC. Den kommer ikke til å koste over 10 000... Du må da tenke etter.

 

Crysis er jo fortsatt nesten det peneste spillet, men det begynner å bli et par år siden

 

Og du sier du har sett dette før, og hvor mange gameplay videor har du fått? 2? i crappy hd streaming. Joda. Vær så god, og døm

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Enig blinc, det er slike ting som fysikk i spill som skulle ha hatt en liten innovasjon. Noe sånn som PhysX-motoren i GeForce-GPU-ene. Men dette er lukket til èn side, noe jeg ikke liker.

 

Man skulle hatt et alternativ til dette som var "open source" samt åpent og støttet for "alle" platformer.

 

Det er slike muligheter man har med nye konsoller. Man ser jo hva PS3 gjorde med Blu-Ray (reddet hele teknologien fra å gå i grus).

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

https://www.facebook.com/killzonedotcomlol

Føler jeg har sett denne grafikkvaliteten før, - i 2008. Må være skuffende å være playstation fan nå. Sikkert mye annet bra da men..Som PC bruker opptatt av bra grafikk og fysikk blir jeg også skuffet. Fordi tilsynelatende vil ikke PS4 være med å forbedre spill grafikk/fysikk i særlig grad.
Igjen, forstår ikke hvordan du tror at dette skal være penere enn fks crysis 3 på PC. Den kommer ikke til å koste over 10 000... Du må da tenke etter.Crysis er jo fortsatt nesten det peneste spillet, men det begynner å bli et par år siden

Jeg ble imponert av kvaliteten da PS3 kom. Den kostet ikke over 10k...

Lenke til kommentar

Igjen, forstår ikke hvordan du tror at dette skal være penere enn fks crysis 3 på PC. Den kommer ikke til å koste over 10 000... Du må da tenke etter.

 

Crysis er jo fortsatt nesten det peneste spillet, men det begynner å bli et par år siden

Crysis fra 2007 ser bedre ut enn de skjermbildene på facebook fra Killzone, og Crysis kan kjøres på 30 fps Very High 4xMSAA på 1920x1080 med langt mindre ytelse enn hva en 2 TFLOPS GCN-basert GPU yter.

 

Problemet, mener jeg, er at standarden blir satt rimelig lavt.

Lenke til kommentar

Crysis fra 2007 ser bedre ut enn de skjermbildene på facebook fra Killzone, og Crysis kan kjøres på 30 fps Very High 4xMSAA på 1920x1080 med langt mindre ytelse enn hva en 2 TFLOPS GCN-basert GPU yter.

 

Problemet, mener jeg, er at standarden blir satt rimelig lavt.

Igjen, jeg syntes det er veldig dumt du baserer dette på 1 eller 2 videoer. Med en dårlig stream. Med skjermbilder fks i full hd i et spill. er det realt da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...