Gå til innhold

Nvidia GTX Titan


Nizzen

Anbefalte innlegg

Det er det vel strengt talt TSCM som står for. US$8-8.5 billion i 2012. http://www.pcr-onlin...shortage/028274

Ahh, ja selvsagt. Det visste jeg jo egentlig. :p

Nvidia og TSMC står nok for det meste av inntektene, men hadde vært spennende å se hvem som tjente mest.

På den andre siden så er det andre som igjen lager disse maskinene, og de løper jo også stor risiko også. Ikke bare bare å lage slikt akkurat.

Blandet muligens mellom Nvidia og Intel, hvor sistnevnte etter hva jeg hørte (fra de som bla. stod for produksjonen av disse maskinene) nevnte at Intel stod for produksjonen selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter kl 1600 norsk tid. Da blir korta også lagt ut for salg

 

hva er liksom vitsen med det klokkeslett greiene, er jo bare et grafikkkort dem skal lansere...lanseres det den 21 så burde testene være ute nå...serl iksom ikke vitsen med å vente til 4..

Endret av Blazer
Lenke til kommentar

 

 

hva er liksom vitsen med det klokkeslett greiene, er jo bare et grafikkkort dem skal lansere...lanseres det den 21 så burde testene være ute nå...serl iksom ikke vitsen med å vente til 4..

På grunn av tidssoner selvsagt. ;-)

Lanseres det kl 00.00 norsk tid, så er det andre som får det midt på dagen. Hadde de lansert det etter klokkeslettet 00.00 i hver tidssone hadde mange blitt rasende på hvorfor det ikke kom samtidig, og hvorfor noen må vente 24t mer enn andre osv.

;-)

Lenke til kommentar

På grunn av tidssoner selvsagt. ;-)

Lanseres det kl 00.00 norsk tid, så er det andre som får det midt på dagen. Hadde de lansert det etter klokkeslettet 00.00 i hver tidssone hadde mange blitt rasende på hvorfor det ikke kom samtidig, og hvorfor noen må vente 24t mer enn andre osv.

;-)

 

ok, men da kunne de lansert det kl 00.00 GMT tid da :) men nå blir jeg jo "rasende" fordi jeg må vente til 4. så det blir ikke noe bedre med sånn som det er nå :p

Lenke til kommentar

 

 

ok, men da kunne de lansert det kl 00.00 GMT tid da :) men nå blir jeg jo "rasende" fordi jeg må vente til 4. så det blir ikke noe bedre med sånn som det er nå :p

Hvorfor? :-P De har jo sikkert lyst å lansere det på dagen elns hos dem selv, slik at de kan avdekke det på en stand eller lignende. Lenge siden GMT 0 ble prioritert for å si det sånn. Er vel ofte sentraleuropa, Amerika eller Øst-Asia som får den gleden. ;-)

 

Ellers kan det selvsagt være at de prioriterer Norge, og satte det til kl 4 for at det ikke skjer midt i arbeidstiden, og at man skal ha noe å se frem til etter arbeid/skole. -)

Hva vet vel jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...