Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Real Madrid


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enda lenge til kamp, men her er min XI atm.

 

de Gea - Soleklart førstevalg, med matchvinner-redninger i bortemøtet.

 

Rafael - Ikke en heldig kamp i bortemøtet, håper han kan heve seg her.

Rio - Solid forige kamp, bankers.

Vidic - Trenger hodestyrken hans mot Ronaldo.

Evra - Buttner ikke god nok.

 

Carrick - Selvskreven.

Cleverley - Jones sansynligvis ute.

 

Nani - Vis at du kan holde nivået fra i går over flere kamper, nå.

Rooney - Banens dårligste i bortemøtet, men fortsatt selvskreven.

Kagawa - Beste alternativ på venstre atm.

 

RvP - Gidder jeg ikke utdype engang.

Lenke til kommentar

Enig med Points, men føler det blir litt lite dekning på høyresiden med Rafael og Nani. Flytt portugiseren til venstre og få inn en som kan stoppe Ronaldo på høyresiden. Usikker på Valencia, synes han kunne gjort det bedre på målet til Reading i går. Jones blir et enormt savn.

 

Hvor kommer Rooney til å spille? Håper han får starte sentralt. Wazza blir ufattelig begrenset når han blir misbrukt på kanten.

Lenke til kommentar

De fleste bookmakerne setter United som nr 5 til å vinne CL i år. Jeg er uenig, jeg mener vi i øyeblikket er på delt nr 1 som favoritter med Bayern.

 

Seriøst? Jeg har ikke et lite håp en gang. Bayern, Juventus eller AC Milan. Tror faktisk United ryker ut allerede mot Real Madrid.

 

Bayern favoritt til å vinne CL? Jeg tørr påstå at Barca fortsatt er favoritter, foran Real Madrid og Bayern.

 

Temmelig søkt å ha Barcelona som favoritter etter i går. Selvsagt kan de slå Milan med mer enn to mål hjemme, men det er ikke veldig sannsynlig.

Lenke til kommentar

2 mål er ingen umulighet på Camp Nou. Milan er det ikke det laget de engang var. I går var de gode og Barcelona klarte kun 1 skudd på mål. At ting vil være annerledes på Camp Nou, altså at Milan vil ligge bakpå vil gjøre at Barcelona vil ha mye ball. Ingen umulighet, men Barcelona har mye å gå på.

Lenke til kommentar

Ikke faen om Barca er favoritter etter gårsdagen. Scorer Milan ett, da må Barca ha FIRE for å gå videre. Det alene er nok til å ikke gi dem favorittstempelet per dags dato. Med det sagt, hvis de greier å komme seg videre etter gårsdagen, da vil de igjen bli sett på som favoritter.

 

Per dags dato tror jeg:

 

1. Bayern

2. Real

3. Barcelona

4. Dortmund/Juventus

5. PSG/Milan

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...