Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

Latterlig. Gleder meg til "bevisene" kommer ut.

Hvorfor er det latterlig? Du sier selv at du ikke vet hvilke bevis FA har, så denne er jeg svært spent på.

 

LFC considers racism in any form to be unacceptable - without compromise. It is our strong held belief, having gone over the facts of the case, that Luis Suarez did not commit any racist act. It is also our opinion that the accusation by this particular player was not credible - certainly no more credible than his prior unfounded accusations.

Klubben treffer virkelig blink med sin uttalelse. Den var så solid at de bare måtte slenge inn en løgn i den for å sverte Evra.

Løgn?? Evra har anklaget for rasisme flere ganger før og etter det jeg har hørt så har anklagene failet hver gang :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Latterlig. Gleder meg til "bevisene" kommer ut.

Hvorfor er det latterlig? Du sier selv at du ikke vet hvilke bevis FA har, så denne er jeg svært spent på.

For å rappe en linje fra et annet forum:

 

Shawcross breaks Ramseys leg = 3match ban

suarez says negrito = 8 match ban

rooney elbows a wigan player away from play = 0 match ban

rooney assaults a player during an international match = FA appeal decision made by FIFA.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du mister litt seriøsitet selv når du går til personangrep, i noen som skal være en formel klage via brev.

 

Men er enig i poenget :)

 

Tja, det er vel ikke et direkte personangrep å kalle noen for taper, men jeg ser hvor du vil hen.

Dog, jeg var litt forbannet, og han kommer nok ikke til å lese, EI heller svare så, so what ;)

Lenke til kommentar

Enig med han over. Jeg er prinsippielt enig med deg (Corey), men måten du forfattet mailen på er like hårreisende som uttalselsen i mine øyne. Fra en voksen til en annen, å kalle hverandre "tapere" blir for dumt. I affekt eller ei.

 

Hoff, Jørgen, Banan: Dere er med på pub i morgen? Jeg er der fra 19.30 ca. Game er også invitert.

Lenke til kommentar

For å rappe en linje fra et annet forum:

 

Shawcross breaks Ramseys leg = 3match ban

suarez says negrito = 8 match ban

rooney elbows a wigan player away from play = 0 match ban

rooney assaults a player during an international match = FA appeal decision made by FIFA.

Så det er straffeutmålingen som er problemet? Hva mente du da med å skrive "bevisene" (med hermetegn) tidligere? Det ser iallfall ut for meg som om du mener FA ikke kan ha noen bevis.

Lenke til kommentar

Kankje lurt å sjekke først, Corey. Statementen ligger nemlig der.

 

Vet ikke hva jeg skal tenke om dommen enda, vi får se grunnlaget og anken først. Men jeg synes ikke det er noe galt i pressemeldingen. Klubben sier dens oppfatning av saken, og dersom det de sier stemmer er det forståelig, og støtter deres spiller fullt ut for noe de mener det ikke er bevist. Ikke noe galt i det, heller det enn de diplomatiske pressemeldingene som egentlig ikke sier noenting. Klubben har jo nesten blitt kjent for pressemeldinger med sterk ordlyd nå, var flere av de under eiertvisten også.

Lenke til kommentar

Latterlig. Gleder meg til "bevisene" kommer ut.

Hvorfor er det latterlig? Du sier selv at du ikke vet hvilke bevis FA har, så denne er jeg svært spent på.

For å rappe en linje fra et annet forum:

 

Shawcross breaks Ramseys leg = 3match ban

suarez says negrito = 8 match ban

rooney elbows a wigan player away from play = 0 match ban

rooney assaults a player during an international match = FA appeal decision made by FIFA.

 

Vet du forskjellen på Suarez sin og de andre? Rasisme.

DU har vel fått med deg anti-rasisme, vend rasismen ryggen, lets kick rasism out of football og det er mange mange flere. Helt urolig at du prøver å likestille rasisme med en albue.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Latterlig. Gleder meg til "bevisene" kommer ut.

Hvorfor er det latterlig? Du sier selv at du ikke vet hvilke bevis FA har, så denne er jeg svært spent på.

 

LFC considers racism in any form to be unacceptable - without compromise. It is our strong held belief, having gone over the facts of the case, that Luis Suarez did not commit any racist act. It is also our opinion that the accusation by this particular player was not credible - certainly no more credible than his prior unfounded accusations.

Klubben treffer virkelig blink med sin uttalelse. Den var så solid at de bare måtte slenge inn en løgn i den for å sverte Evra.

 

Løgn? Tviler på at alle rasismerelaterte historiene iht. Evra stemmer, men episoden med banemannskapet hos Chelsea i 2008, der FA-høringen konkluderte med at «Evras versjon av historien var overdrevet og upålitelig», skal ikke glemmes. Det at Evra skal ha sagt «You're only booking me because I'm black» da han fikk gult etter å ha felt Kuyt, styrker heller ikke fyrens kredibilitet.

Lenke til kommentar

 

Løgn? Tviler på at alle rasismerelaterte historiene iht. Evra stemmer, men episoden med banemannskapet hos Chelsea i 2008, der FA-høringen konkluderte med at «Evras versjon av historien var overdrevet og upålitelig», skal ikke glemmes. Det at Evra skal ha sagt «You're only booking me because I'm black» da han fikk gult etter å ha felt Kuyt, styrker heller ikke fyrens kredibilitet.

 

 

Jeg har aldri hørt om at Evra har sagt: you only book me cause im black", men det du sier i børjan er direkte feil.

 

Dette er FA sin offisielle statement på saken:

 

“The two witnesses who say they heard those words directed by Mr Bethell at Mr Evra are the Manchester United first team coach Mr Mike Phelan and the goalkeeping coach Mr Richard Hartis. Even if we disregard the fact that Mr Evra has never claimed to have heard such a remark on that day, it is notable that there were several other people far nearer to Mr Bethell at the critical point in time than were either Mr Phelan or Mr Hartis.”

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...