Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - WBA


Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahahahahahahahahahahahaha.

 

Jeg er ikke en gang sint. Er bare oppgitt og lei nå. Filming og dritt kan vi bare slutte med, trodde Suarez hadde skjerpet seg, men nok en gang blir jeg lurt.

 

Denne kampen burde vi vunnet, men det er så jævla typisk oss og ikke klare å score mot lag som forsvarer seg for alt de kan, for så å putte et drittmål på corner på slutten. Meh, oppgitt og flau.

Lenke til kommentar

 

 

Nei? Enhver fotballspiller som faller, faller jo ikke utelukkende for å få frispark/straffespark. Man kan skli, prøve å forhindre skader osv. osv. Sier ikke at Suárez gjorde akkurat det der og da, men dersom han faktisk ropte på straffe er jeg med. Da er det dårlig gjort av ham og at Gerrard bommet er helt greit.

 

I fotballens verden er det "å falle lett" å hjelpe til/legge seg ned med vilje når det er kontakt i håp om frispark eller straffe.

Det er å prøve å manipulere dommeren, ergo imot reglene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

I fotballens verden er det "å falle lett" å hjelpe til/legge seg ned med vilje når det er kontakt i håp om frispark eller straffe.

Det er å prøve å manipulere dommeren, ergo imot reglene.

 

Takk for fasiten. Du gjentar bare deg selv, det samme gjør jeg, så får bare konkludere med at vi er uenig.

 

Dårligste formlaget i ligaen, ingen seire siden 2. juledag. Kun Liverpool som greier å tape mot sånne lag.

 

Tapte ikke City mot Southampton?

Lenke til kommentar

25 avslutninger, 7 på mål, 0 skåringer.

5 avslutninger, 3 på mål, 2 skåringer.

 

Effektiv fotball.

 

 

 

 

Takk for fasiten. Du gjentar bare deg selv, det samme gjør jeg, så får bare konkludere med at vi er uenig.

 

 

 

Tapte ikke City mot Southampton?

 

Bare hyggelig å hjelpe.

Det jeg sier kan googles, så kan du være så uenig du vil.

 

Er tross alt det supportere skal være.

Lenke til kommentar

Det er flaut at forumveiledere får forsøple et i utgangspunktet fornuftig forum.

 

En forumveileder er en helt vanlig bruker, som har retten til sine egne meninger som alle andre. Kamptråder er åpne for alle, og poster som ikke bryter med retningslinjene skal svært lite til for å fjernes.

 

Om man ikke liker en mening - argumenter mot den.

 

Ta gjerne en prat med meg på PM om du lurer mer på hvordan dette fungerer.

Lenke til kommentar

Det er flaut at forumveiledere får forsøple et i utgangspunktet fornuftig forum.

 

Det er flaut med folk som skal trekke fram veiledertittelen hver gang de er uenige med noen. Tåler du ikke at folk på et nasjonalt forum jubler over at WBA vinner, vel da er det kanskje på tide å finne seg et annet forum. Anbefaler RAWK eller Kopforum.

 

Sorry Alastor, oppdaterte ikke siden.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...