Jump to content
Sign in to follow this  
Joachim_F

Driv ditt eget romfartsprogram (iPad, Mac, Win)

Recommended Posts

Annonse

Tror ikke de prøver å lage en KSP konkurrent, som du ser av det ene bildet er det å bygge en rakett bare et spørsmål om penger i dette nye spillet.

Dette er "football manager", og KSP er "FIFA".

This. A thousand times this.

Jebediah <3

Nobody knows what made Jeb such a great pilot. But we have the technology. We can rebuild him.

Var dette jeg kom for å skrive også... Kerbal er dritstilig. Og sansynelivis mye bedre enn dette turbaserte strategispillet.

Jeg ser for meg at dette vil bli noe mer i retning Romjakten enn det vil bli et mer virkelighetsnært KSP, for de som er kjent med begge.

Se eventuelt fotballspill-analogien til Civilix over.

Tror ikke de prøver å lage en KSP konkurrent, som du ser av det ene bildet er det å bygge en rakett bare et spørsmål om penger i dette nye spillet.Dette er "football manager", og KSP er "FIFA".

Hvordan da? Anbefaler du KSP?

Hvordan da? Anbefaler du KSP?

Hva jeg anbefaler kommer ann på hvem jeg anbefaler det til, 2 spill som handler om samme tema kan ha forskjellige spillmekanikker.

Jeg kjenner veldig få personer jeg ville anbefalt KSP til, fordi jeg kjenner veldig få personer som kjenner godt nok til raketter eller har interesse av å lære noe innen dette feltet.

Buzz Aldrin's Space Program Manager kunne jeg nok anbefalt til flere da jeg kjenner endel som liker strategispill som omhandler et tema.

Så med en gang noen andre lager et romfartspill så må det med en gang bli sammenliknet med Kerbal Space Program? Ok.

Romfart kan være så mangt. Avhengig av hva som er tema sammenliknes en god del romfartspill gjerne med Freespace, Freelancer, Homeworld, X-universet, EVE Online, Elite, eller andre store spill. At dette er et spill om et romfartsprogram gjør det naturlig å sammenlikne det med KSP.

Edited by Dunsay