Gå til innhold

Jelly Bean klar til Samsung Galaxy S II


kwanza

Anbefalte innlegg

 

Først og fremst...Last ned CPU Spy..sjekk at enheten din går i deep sleep øyeblikkelig når skjermen slukker..

Kan det være at du, som meg, holder tlf mye mer aktiv for tiden pga oppdateringa? Oppsett og innstillinger...osv.

Skjerm: 50%? 7 timer totalt gir 3.5 timer skjermtid som ikke er unormalt på 1650 mAh batteriet. 2000 mAh batteriet gir meg 5.5 timer skjermtid...

 

Okay, lastet ned CPU spy nå og utifra det jeg leste var 81% av tiden 200 mhz og kun 6% deep sleep. Resetter tallene nå så får vi se hva de sier om noen minutter. Hva vil de forskjellige mhz tallene si (fra 1200 mhz ned til 200 mhz)?

 

Har 1850 mAh batteri (uorginalt). Har vel brukt telefonen mer nå enn vanlig kanskje fordi jeg har surret med dette batterigreiene :p så skaper kanskje litt av problemene selv også hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Okay, lastet ned CPU spy nå og utifra det jeg leste var 81% av tiden 200 mhz og kun 6% deep sleep. Resetter tallene nå så får vi se hva de sier om noen minutter. Hva vil de forskjellige mhz tallene si (fra 1200 mhz ned til 200 mhz)?

 

Har 1850 mAh batteri (uorginalt). Har vel brukt telefonen mer nå enn vanlig kanskje fordi jeg har surret med dette batterigreiene :p så skaper kanskje litt av problemene selv også hehe

spørs om jeg oppdaterer om batteriet løper løpsk. Synes det tappes fort nok som det gjør. Er oppdateringen vært bryet? Endret av hamfro
Lenke til kommentar

Okay, lastet ned CPU spy nå og utifra det jeg leste var 81% av tiden 200 mhz og kun 6% deep sleep. Resetter tallene nå så får vi se hva de sier om noen minutter. Hva vil de forskjellige mhz tallene si (fra 1200 mhz ned til 200 mhz)?

 

Har 1850 mAh batteri (uorginalt). Har vel brukt telefonen mer nå enn vanlig kanskje fordi jeg har surret med dette batterigreiene :p så skaper kanskje litt av problemene selv også hehe

 

200 mhz til 1200 mhz er prosessor hastighet....1200 er full pull!

Husk at du aldri får deep sleep av enheten ved ladning, da ligger den på 200 mhz uansett om skjerm er slukket.

Lenke til kommentar

200 mhz til 1200 mhz er prosessor hastighet....1200 er full pull!

Husk at du aldri får deep sleep av enheten ved ladning, da ligger den på 200 mhz uansett om skjerm er slukket.

 

Ja, det visste jeg jo egentlig...men får jo helt skylapper når problemer dukker opp! Takk for tips og hjelp *thumbs up*

Lenke til kommentar

... man ved valg av bakgrunnsbilde og skjermlåsbilde (portrettmodus) aldri får valgt de delene av bildet som ligger helt i bildets venstre eller høyre ytterkant. Jeg klarer i alle fall ikke å skyve den blå rammen langt nok.

 

Tiltredes, utrolig irriterende. Fatter heller ikke hvorfor de har valgt denne løsningen, dette fungerte da brillefint i forrige versjon.

Lenke til kommentar

Oppgraderte i dag, og fatter ikke hvordan jeg får lagt bokmerker på startskjermen? Ser ut som om den muligheten er borte? Noen som kan hjelpe?

 

Inne i standard nettleser klikker du meny - ny narvei.

 

200 mhz til 1200 mhz er prosessor hastighet....1200 er full pull!

Husk at du aldri får deep sleep av enheten ved ladning, da ligger den på 200 mhz uansett om skjerm er slukket.

 

Hos meg er problemet at den sjeldent går i deep sleep. 10% batteri vekk på 1,5 time. Android OS-prosessen som er synderen, men det er jo "umulig" å vite hva som trigger dette. Tips?

Lenke til kommentar

Samme problem som borchgrevink etter oppdatering, batteriet tappes utrolig raskt.

Hos meg er det skjerm, Android os, enhet uvirksom, cellestandby og Android system som er synderne.

 

Screenshot i spoiler

 

post-51407-0-86278100-1360828383_thumb.png

 

 

Vurderer å resette telefonen, men vet ikke hvor mye det har å si.

Liker ellers oppdateringen veldig godt!

 

Tips mottas med takk! :)

Lenke til kommentar

Samme problem som borchgrevink etter oppdatering, batteriet tappes utrolig raskt.

Hos meg er det skjerm, Android os, enhet uvirksom, cellestandby og Android system som er synderne.

 

Screenshot i spoiler

 

post-51407-0-86278100-1360828383_thumb.png

 

 

Vurderer å resette telefonen, men vet ikke hvor mye det har å si.

Liker ellers oppdateringen veldig godt!

 

Tips mottas med takk! :)

 

Jeg tok reset. Hjalp ikke, men kan jo være en app, men av 100+ apper er det ikke lett å finne ut...

Lenke til kommentar

Inne i standard nettleser klikker du meny - ny narvei.

 

 

Jo, jeg skjønner hvordan jeg legger til en snarvei. Men jeg vil ha snarveien på startsiden/home screen, eks. vg.no, sånn at jeg bare kan klikke på ikonet, så kommer jeg rett til vg. Før bare la man til bokmerke fra menyen på home screen, nå kan man kun legge til program eller widget, så vidt jeg kan se.

Lenke til kommentar

Jo, jeg skjønner hvordan jeg legger til en snarvei. Men jeg vil ha snarveien på startsiden/home screen, eks. vg.no, sånn at jeg bare kan klikke på ikonet, så kommer jeg rett til vg. Før bare la man til bokmerke fra menyen på home screen, nå kan man kun legge til program eller widget, så vidt jeg kan se.

 

Men det får du jo ved å gjøre det slik? Jeg har selv lagt til flere snarveier til hjemmeskjermene på denne måten.

Lenke til kommentar

Men det får du jo ved å gjøre det slik? Jeg har selv lagt til flere snarveier til hjemmeskjermene på denne måten.

 

Hmm. Kanskje vi snakker forbi hverandre. Jeg åpner standard nettleser. Skriver f.eks. inn "m.db.no". Siden lastes. Så velger jeg Meny->Ny snarvei. Da skjer ikke noe annet enn at "overlayet" sklir bort og nettsiden står der som før. Hvordan får jeg denne snarveien på home screen?

Endret av sabrura
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...