Gå til innhold

Kamptråd - Real Madrid vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Oisann, min fantastiske Giggs-vits var visst allerede her. Da får jeg ta en annen vits.

A thug, a racist, an adulterer and a footballer walk into a bar.

The barman says "What can I get for you Mr. Terry?".

Endret av kloffsk
  • Liker 2
Skrevet

De Gea

Rafael - Vidic - Rio - Evra

Jones - Carrick - Cleverley

Valencia - van Persie - Rooney

Nå har jeg bestemt meg. Defensiv oppstilling, men det får nå være. Fergie sa at det blir en "surprise" i forsvar, hva kan det være? Evans for Vidic?

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Da har jeg fikset 30 dagers gratis prøveperiode. :D

Skrevet

SMS: Viasat "ditt kundenummer" til 06090.

Husk og send SMS: Viastop "ditt kundenummer" til 06090 innen 30 dager, hvis ikke har du tegnet abo for ett år.

Slik. Takk forøvrig.

Skrevet (endret)

Tror vi får se dette laget idag;

De Gea

Rafael Vidic Evans Evea

Valencia Carrick Cleaverly Welly

Rooney

RvP

Endret av Bergen93
Skrevet

Hva er greia med å sette 50kr på denne kampen? Om du vinner vinner du knapt en timeslønn, og du vil være skuffet uansett utfall. Om de taper er du skuffet pga du tapte 50kr, om de vinner er du skuffet pga du ikke satset mer. Sett heller ett par tusenlapper og sikt på en månedslønn heller. You got to gamble to win!

Skrevet (endret)

Kjenner eg er glad for at eg har parabol nå..og ikke har Viasat i pakken min engang. Står på overgangen til Altibox, men tv'en har ikke fått de signalene enda. Fint det.

Endret av IcedInsanity
Skrevet

Hva er greia med å sette 50kr på denne kampen? Om du vinner vinner du knapt en timeslønn, og du vil være skuffet uansett utfall. Om de taper er du skuffet pga du tapte 50kr, om de vinner er du skuffet pga du ikke satset mer. Sett heller ett par tusenlapper og sikt på en månedslønn heller. You got to gamble to win!

Det er vel bedre å være skuffet over å ha tapt 50kr. enn å være skuffet over å ha tapt 2000kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...