Gå til innhold

Sniktitt: Filmnet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er for det meste fornøyd med netflix, har ikke testet noen av de andre nye egentlig.

HBO har oppført seg på en slik måte at det er uaktuelt å være kunde av dem.

 

Testet for noen år tilbake Voddler, en tjeneste som ser ut til å være glemt av alt og alle.

De har jo hatt streaming av filmer i noen år her i landet.

Den tjenesten traff meg ikke helt den gangen, og det er sikkert 2 år siden sist jeg kikka innom.

Lenke til kommentar

Synes Netflix er helt greit i forhold til pris.

Jeg forventer faktisk ikke mer for 79,- pr mnd.

Man kan enkelt hoppe mellom forskjellige land, og på den måten få utvidet utvalget betydelig.

Ang det en nevner om klaging på Facebook siden deres.

Facebook er jo blitt den nye klagemuren, eller suttremuren passer vel bedre.....

Lenke til kommentar

mye interessant på strømmesiden for tiden og man må vel prøve de alle før man endelig bestemmer seg.

For meg er imidlertid et av de viktigste kriteriene hvilke avspillere (klienter) som støttes. Bruker nå Netflix på AppleTV, WD TV Live, iPad og Wii og bytter nok ikke til noen konkurrenter som ikke støtter ivertfall 3 av disse platformene...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+152

Hater at alle streaming-tjenester skal basere seg på en håpløs teknologi som tilogmed Windows selv har innsett at er såpass dårlig at de mer eller mindre har droppet utvikling.

 

Silverlight er det verste drittet som har skjedd streaming det siste tiåret, og fullstendig unødvendig nå som html5 blir mer og mer utbredt.

Endret av Slettet+152
Lenke til kommentar

"Silverlight" hadde vært nok å skrive for å unngå det som pestenHar 2 måneder prøvedtid på viaplay nå, som også bruker silverlight og jeg kommer ikke til å fornye.

 

Sliverlight banker Flash hva angår videoavspilling. Silverlight er stabilt og har svært få programstopp. Prøv å se NRK Nett-TV, der går det fem minutter så stopper strømmen og en må starte den på nytt. Dette er uavhengig av båndbredde. Silverlight bruker også svært lite systemressurser, mens jeg har ofte opplevd at Flash henger hele operativsystemet og nettleseren.

 

Men den egentlige grunnen til at tjenester som dette benytter Silverlight er at programmet gir bred støtte for DRM-løsinger.

 

e. rettelse

Endret av Robert
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Samok.no, en for bra tjeneste kanskje?

 

Hehe. Forventer ikke at alle skal være 100% happy med Netflix, HBO og lignende.

Men syns det blir litt i overkant med syting til tider.

Og det er lov å bruke hodet selv også.

Pr i dag er det jo nesten bare fantasien som setter begrensninger.

Og kanskje økonomien om man er student eller lign.

De fleste har vel 40+ TV kanaler, tilgang til Netflix/HBO og mange lign tjenester.

Mulighet til å gå på kino, leie film, streame, kopiere fra kjente/Nett osv.

Lenke til kommentar

Denne tjenesten føler jeg trenger støtte for flere enheter for å være verdt prisen for min del. Jeg bruker ofte min wiiU for å se netflix filmer i stua, kjempepraktisk!

 

Liker generelt løsningen til netflix veldig bra, eneste jeg savner er mulighet for å markere filmer og serier som favoritter eller å legge de til en "se senere" mappe.

 

Er ofte jeg sitter å klør meg i hodet og tenker "hva var den filmen jeg så for noen dager siden i lista her og ønsket å se?"

Lenke til kommentar

Denne tjenesten føler jeg trenger støtte for flere enheter for å være verdt prisen for min del. Jeg bruker ofte min wiiU for å se netflix filmer i stua, kjempepraktisk!

 

Liker generelt løsningen til netflix veldig bra, eneste jeg savner er mulighet for å markere filmer og serier som favoritter eller å legge de til en "se senere" mappe.

 

Er ofte jeg sitter å klør meg i hodet og tenker "hva var den filmen jeg så for noen dager siden i lista her og ønsket å se?"

 

Enda en grunn til å kjøpe en Android mini PC. f. eks en MK808B

Du ser hvorfor her, Programmer til Netflix om du har Android

Så slipper du å bruke tiden på å klø deg i hodet, og kan heller bruke den til å se på film

God helg!

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...