Gå til innhold

Noen som spiller Dragons dogma?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Begynte nettopp på dette spillet. å må si jeg er litt hekta, selv om jeg kun er lvl 5 nå.

 

Noen flere som spiller, som kan gi noen tips?

 

# Når jeg velger class så er der kun 3 class å velge mellom? men når jeg ser på noen youtube klipp så har dem mange flere class å velge mellom.

 

# Jeg valgt ranger, når det gjelder spesial angrep med bua får jeg det til, har 3 forskjellige. Men når det gjelder angrep med daggers så får jeg kun til den som står som light attack og heavy attack, som er på firkant og 3kant. selv om jeg velger å sette spesial angrep på o så finner jeg den ikke?

 

# er der kommet expension eller noe slikt? hvordan laster jeg den ned?

 

Hvis du har noen flere tips så gjerne kom med dem :)

Endret av spaceway
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan bare velge mellom de tre kjerneklassene i begynnelsen, når du kommer til hovedbyen (noen timer ut i spillet) kan du bytte til tre spesialiserte klasser, eller tre hybridklasser (som er ekslusive for karakteren din). Du kan også bytte klasser så mange ganger du vil, augmentsene du får kan brukes uavhengig av klasse. Hvilken klasse du spiller som har også betydning for statsene du får når du går opp i nivå.

 

Vet ikke helt hva du mener med punkt to. Såvidt jeg husker må du holde inne en av triggerne for å få opp spesialangrepene du har valgt. Du må også huske å equippe dem.

 

I april eller noe kommer det en ny utgave av Dragon's Dogma, med undertittelen Dark Arisen. Dette er noe ala Super Street Fighter Arcade Edition Turbo Mega BlingBling edition-greiene Capcom har holdt på med Street Fighter-serien, og er i utgangspunktet grunnspillet med DLC og en ny expansion på disk. Du kan såvidt jeg har forstått ikke laste ned Dark Arisen delen til vanlig Dragon's Dogma, du må kjøpe den nye utgaven.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...