Gå til innhold

Bil med bare gass, eller bil med bare brems, hvem ville ovelevd lengst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du en haug med folk etter deg som skal ta deg, så hadde jeg valgt den med kun gass og så tatt konsekvensene senere. Ellers hadde jeg valgt den med kun brems, siden den faktisk står i ro og kan bremse hvis den begynner å trille. Her tror jeg faktisk svaret er å ta bussen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Handler ikke om å komme seg lengst.... handler om å oveleve

Det handler om å samarbeide.

Bilen med gass dytter bilen med brems. Bilen med brems bremser ned begge bilene når det er nødvendig. Litt bulker i støtfangerne får vi tåle. Da kan begge bilene overleve så lenge de vil.

• Liker 2
Skrevet

Det handler om å samarbeide.

Bilen med gass dytter bilen med brems. Bilen med brems bremser ned begge bilene når det er nødvendig. Litt bulker i støtfangerne får vi tåle. Da kan begge bilene overleve så lenge de vil.

Fantastisk tenkt! hadde alle bare tenkt som deg vill :) e verden blitt et bedre sted
Skrevet

Fantastisk tenkt! hadde alle bare tenkt som deg vill :) e verden blitt et bedre sted

Disagree. Du skriver i første post at "det er om og gjøre å overleve lengst". Da legges det opp til at dette er en konkurranse mellom de to bilene, noe som betyr at de ikke vil være interessert i å samarbeide.

Dessuten, dersom de samarbeider, hva hvis det kommer en bil bakfra i mye høyere fart? Eller det kommer biler imot?

Hva hvis det kommer elg ut i veien? Den fremste bilen vil kunne bremse, men med bilen bak som allerede gir full gass, vil det ikke hjelpe stort.

Skrevet

Er dette i ettermiddagsrushen? I hvilken fil starter bilene? Er det god eller dårlig sikt til startpunktet for bilene som kommer bak? Jeg tror at det beste er å sitte i bilen som bare kan bremse, for hvis man er i nærheten av veiskulderen, kan man bare åpne døra på høyre side og stikke.

Skrevet

Hahhahahhhhhhhhahahahahahahahahahahahahahahhahaahhahahahahahhaaaaaaaaaaaa :rofl:

Jeg tror begge bilene overlever, med bedre prognoser enn all ya crazy people- dere dør sannsynligvis under testen, thihi ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...