Gå til innhold

War Thunder-tråden


Anbefalte innlegg

1.Reaserch tjent opp med fly kan kun brukes på fly. Samme for tanks.

 

Den reaserch 'exp'en blir delt, noe går til å reaserche en ny tank, mens noe går til oppgradering av utstyret på den tanksen du bruker.

 

Når du har reasercha en tanks må du bruke den tanksen til å tjene inn reaserch for oppgradringene på den. Du kan fint reasercha alle tanks med å kun spille en eller to av dem. Men du har ikke mulighet til å reasearch oppgraderingene uten å spille den tanks du vil oppgradere. Og selvfølgelg kan du bruk ekte penger for å kjøpe inn oppgraderingene.

 

2 Simulator battles er stort sett russiske og/eller amerikanske vogner mot tyske. Axis against Allies. Tanksene er greie å se forskjell på, værre er det med flyene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1.Reaserch tjent opp med fly kan kun brukes på fly. Samme for tanks.

 

Den reaserch 'exp'en blir delt, noe går til å reaserche en ny tank, mens noe går til oppgradering av utstyret på den tanksen du bruker.

 

Når du har reasercha en tanks må du bruke den tanksen til å tjene inn reaserch for oppgradringene på den. Du kan fint reasercha alle tanks med å kun spille en eller to av dem. Men du har ikke mulighet til å reasearch oppgraderingene uten å spille den tanks du vil oppgradere. Og selvfølgelg kan du bruk ekte penger for å kjøpe inn oppgraderingene.

 

2 Simulator battles er stort sett russiske og/eller amerikanske vogner mot tyske. Axis against Allies. Tanksene er greie å se forskjell på, værre er det med flyene.

 

Takk for svar :) . Må prøve meg på simulator battles etterhvert, har spilt mye world of tanks, så har i alle fall ganske god overiskt over hvordan de fleste tanskene ser ut. Når det gjelder fly, har jeg kanskje enda bedre overiskt :) . Går vel sikkert mer på om oppløsninga er bra nok til å se forskjell på flyene før man kjører propellen inn i halen på noen :p

Lenke til kommentar

Bra War Thunder video, sim battle i fly:

 

jeg er ikke god nok, så må nøye meg med å se på :)

 

Ser artig ut. Spent på om flight modelen føles realistisk ut, når man spiller med stikke. Har prøvd litt med mus. I alle fall landings fysikken er helt arcade. Selv om man har stall og slikt, så er nok selve fysikken i flyvingen veldig veldig simpel. Men for all del, virker gøy læl. Men venter nok til jeg har fått meg en Oculus rift, før jeg begynner å spille det i simulator mode. Pga at man er avhengig i effektiv måte å se seg fort og nøyaktig rundt i copiten. Verken mus eller jostick topphat kan gjøre en god nok jobb på det. Man må ha track-ir eller oculus. Da jeg ikke har noen av delene, og oculusen gjør jobben til track-ir og mer til, går jeg jo seff for det.

 

for de som ikke vet det. Track-ir, er en ting man har på hode, som følger hodebevegelsene, slik at man kan se seg rundt i spill, med bare små hodebevegelser. De fleste som spiller flysimulator spill seriøst online bruker dette. Da det gir ett ubeskrivelig overtak over motstandere som ikke bruker det.

Endret av GrinderX9
Lenke til kommentar

Prøvde warthunder med oculus rift dk 1. Det var rimelig heftig å fly rundt, man fikk en god følelse av hvor flyet var i forhold til bakke og bygninger.

 

Men dk1 har for dårlig oppløsning til å drive med dogfights, Samt grid effekten var klart merkbar med blå himmel som bakgrunn.

Lenke til kommentar

Prøvde warthunder med oculus rift dk 1. Det var rimelig heftig å fly rundt, man fikk en god følelse av hvor flyet var i forhold til bakke og bygninger.

 

Men dk1 har for dårlig oppløsning til å drive med dogfights, Samt grid effekten var klart merkbar med blå himmel som bakgrunn.

 

Noen som har prøvd det med dk2?, bør jo være en del bedre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I starten spilte jeg ca en war thunder kamp om dagen, å begynte i steden å spille mye wot igjen. Men de siste dagene har det blitt motsatt.

 

Kan tier 1 tanks bare møte tier 1 i kamp?

 

Har fått meg en Panzer III J , siste tier 1 tansken på det treet. Jobber meg sakte mot tiger. Ser spillet også tvinger meg til å forske på ett tanks tre til, noe som er flott, da jeg også har nesten like mye lyst på Phanter. Har begge i wot. Tiger er ikke noe særlig i wot, så håper den er mer artig her. Mens Phanter 1 synes jeg er rimelig bra i wot.

Lenke til kommentar

I starten spilte jeg ca en war thunder kamp om dagen, å begynte i steden å spille mye wot igjen. Men de siste dagene har det blitt motsatt.

 

Kan tier 1 tanks bare møte tier 1 i kamp?

 

Hvilket tier kjøretøyet ditt har ingenting å si. Det eneste som teller er hvilken battle rating den har. Du kan møte spillere som har battle rating +/- 1.0 i forhold til din. Så hvis du har battle rating 2.0 så kan du møte folk med BR alt fra 1.0 til 3.0.

 

Har ikke tiger så vet ikke hvor bra de er. Spiller for det meste fly.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

I starten spilte jeg ca en war thunder kamp om dagen, å begynte i steden å spille mye wot igjen. Men de siste dagene har det blitt motsatt.

 

Kan tier 1 tanks bare møte tier 1 i kamp?

 

Hvilket tier kjøretøyet ditt har ingenting å si. Det eneste som teller er hvilken battle rating den har. Du kan møte spillere som har battle rating +/- 1.0 i forhold til din. Så hvis du har battle rating 2.0 så kan du møte folk med BR alt fra 1.0 til 3.0.

 

Har ikke tiger så vet ikke hvor bra de er. Spiller for det meste fly.

 

 

Takker for svar :)

 

 

Ha. Hadde en kamp nå. Hvor jeg kjørte i min kjære panzer III. En I-16 holdt på å gjøre livet surt for meg å en lagkamerat som capa. Jeg har enda ikke sjekket kanppen for maskingævar, så hadde ikke så mye å stille opp med. I-16 sikta seg inn på meg. Fløy rett mot meg. Han hadde en helt rett bane rett mot meg. Så jeg sikta meg inn å fyrte av ett skudd fra kanonen. Som traff han rett i front så han gikk i bakken. Følte meg litt tøff da :D hehe.

Endret av GrinderX9
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da har jeg spilt nok til at jeg har begynt å forske på første tiger tanksen :) . Men jeg sliter fremdeles en del i dette spillet. Synes det er mye vanskeligere å ha en god runde enn i World of tanks. Har konsekvent spilt realistic battles til nå, men begynt å snuse på simulator battles. Liker hvordan de har fjernet enemy markers også på realistic battles.

 

Er spent på hvordan warthunder blir når de introduserer båter. Håper de tar med Ubåter, som world of warships ikke skal ha med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg spiller stort sett arcade battles. Det er litt mere action i dem, samt blir man tatt ut tidlig så kan man spawne inn i en ny tank igjen. Jeg foretrekker simulator, men det tar for lang tid å komme inn i en kamp. Kun 1 eller 2 spawns. Og folk har en tendens til å campe mye der. Det mangler rett og slett action.

 

Arcade uten sikte hjelp og markers hadde vært optimalt for min del.

Eller simulator og realistic med flere spawns

Lenke til kommentar

 

 

Er spent på hvordan warthunder blir når de introduserer båter. Håper de tar med Ubåter, som world of warships ikke skal ha med.

 

Det fikk meg til å tenke på World War 2 online. De har alt dette, gammelt spill, aktivt enda desverre utdatert grafikk. Ikke akkurat war thunder, men kanskje kan være interessant for noen av dere. 

 

Man kan spille infanteri, tanks, antitanks kanoer, lantilufts skyts, bombere, fly, stridsvogner, scouts car, ulike troppe transports, samt båter.

 

Det er faktisk mulig å bemanne kjøretøy med andre spillere. En kjører tanksen, en annen er skyter osv, samme gjelder for fly og båter.

 

Man kan faktisk bevege seg fra vest tyskland til franske kysten og over til england. ingen soner.

 

Må joine en squad så man blir med på de virkelig store angrepene som tider var rimelig episke.

Rimelig hardcore, ingen hjelpe til sikting, her må man finne avstanden selv. Fly er som simulator flyging. Kan ta lang tid. 

 

Spillte det mye for noen år siden, men sluttet da andre spill kom og hadde igrunnen glemt det.

 

Infanterister som blir bombet av fly

 

Fallskjerm angrep

 

Marine angrep

 

Blenheim bombing raid

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Er spent på hvordan warthunder blir når de introduserer båter. Håper de tar med Ubåter, som world of warships ikke skal ha med.

 

Det fikk meg til å tenke på World War 2 online. De har alt dette, gammelt spill, aktivt enda desverre utdatert grafikk. Ikke akkurat war thunder, men kanskje kan være interessant for noen av dere. 

 

Man kan spille infanteri, tanks, antitanks kanoer, lantilufts skyts, bombere, fly, stridsvogner, scouts car, ulike troppe transports, samt båter.

 

Det er faktisk mulig å bemanne kjøretøy med andre spillere. En kjører tanksen, en annen er skyter osv, samme gjelder for fly og båter.

 

Man kan faktisk bevege seg fra vest tyskland til franske kysten og over til england. ingen soner.

 

Må joine en squad så man blir med på de virkelig store angrepene som tider var rimelig episke.

Rimelig hardcore, ingen hjelpe til sikting, her må man finne avstanden selv. Fly er som simulator flyging. Kan ta lang tid. 

 

Spillte det mye for noen år siden, men sluttet da andre spill kom og hadde igrunnen glemt det.

 

 

 

World war 2 online ja :) , husker jeg var forferdelig missunnelig på folk som hadde internett, den gangen det var nytt. Men fikk aldri muligheten til å spille det selv. Hadde vært noe, om noen lagde ett warld war 2 online 2 spill.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Den siste oppdateringen nå var bra. Masse nytt utstyr. Men mest av alt er jeg veldig fornøyd med de nye kartene, som alle sammen var veldig bra :) .

 

 

Jeg har mange tier 10 tanks i world of tanks, så kan si jeg er ganske rutinert i det spillet. Men har Aldri hatt det så gøy med wot som jeg har det med War thunder ground forces :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Endelig, Leopard 1 er nå inkludert i War thunder :D 

 

Finnland mapen er bare sykt herlig også. Helt konge hvordan de har implantert snø i spillet. Detaljnivået i war thunder er nå så latterlig høyt i forhold til Wot, at jeg ikke kan fatte å begripe hvorfor ikke alle har bytta over til Wt, men det er nå min mening da ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Blåser litt liv i denne igjen, med ny patch rett rundt hjørnet. Fjerning eller begrensing av lowquality "cheat", britiske vogner og et bedre br system er lovt.

 

Jeg gikk akkurat T-34 etter å ha hobedsaklig spilt tyske stridsvogner. Jeg skjønner hvorfor folk reagerer på denne, den er vannvittig godt pansret til å være en medium.

 

Ser ut som den neste patchen blir en skuffelse for de som hovedsaklig spiller med fly. 

patch notes:

http://forum.warthunder.com/index.php?/topic/270903-update-notes-153-preliminary-14102015/

 

1 nytt japansk fly, flere kopier for de amerikanske og bare lav BR for tyskland. 

 

Utrolig kjedelig å se at de fokuserer mer og mer på GF. Mens fly blir bare glemt. Burde heller ha gjort fly mer eller mindre ferdig før de begynte med GF.

Den ny grafikkmotoren vil sikkert være bra. Men ikke noe spesielt for fly.

 

De seneste patche:

Det er fint at de har senket BR for japanske zero. Men 4.7 er fortsatt alt for høyt for zero generelt. Spesielt nå som P-51 har blitt senket til 4.0. Tenker på Arcade.

Zero har ikke bra climb, fart, beskyttelse eller bra våpen til å være på den BR som de er på. Eneste som er bra er turn-time.

 

T-34 er utrolig bra til sin BR. Den klarer seg fortsatt bra til å få BR økte til 3.7. Har nesten ikke spilt tysk og amerikansk GF. Og nå kommer de britiske....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...