Gå til innhold

Sony Xperia Z – Sonys nyeste flaggskip


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har man noen mulighet til å legge til flere ikoner til dropdown-menyen i denne oppdateringen?

 

Veldig fornøyd med at de ga navn til ikonene der oppe, og at menyen man kan åpne med kjørende programmer etc er ekstremt mye smoothere enn før. Eneste jeg savner er i grunnen flere funksjoner i pull-downen, som sagt.

Lenke til kommentar

Har man noen mulighet til å legge til flere ikoner til dropdown-menyen i denne oppdateringen?

 

Veldig fornøyd med at de ga navn til ikonene der oppe, og at menyen man kan åpne med kjørende programmer etc er ekstremt mye smoothere enn før. Eneste jeg savner er i grunnen flere funksjoner i pull-downen, som sagt.

Innstillinger->skjerm->hurtinginstillinger

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som nevnt over må du ha nyeste oppdatering av Sony PC Companion. Denne ble rullet ut i forgårs tror jeg. Koble så til telefonen via usb og du vil få en beskjed om at en oppdatering er tilgjengelig.

 

Nope. Har nyeste PC companion. Har sjekket både via den og via telefon. Merkelige greier. Har helt standard telefon uten noe rooting eller noe sånt.

Lenke til kommentar

RadJostein.

 

Når du har åpnet PC Companion samt kobler til Z via USB-kabel, hvilke beskjed får du da i toppen av vinduet:

Telefon/nettbrett tilkoblet - eller ikke tilkoblet?

Uansett ville jeg kanskje kjøre hele tilkoblingsprosedyren i PC Companion på nytt, samt sjekke at Z er satt til:

Innstillinger > Xperia > USB-tilkobling - og at USB-tilboblingsmodus der er angiit til Medieoverføringsmodus (MTP). Dersom ikke endre modus til dette.

Lenke til kommentar

RadJostein.

 

Når du har åpnet PC Companion samt kobler til Z via USB-kabel, hvilke beskjed får du da i toppen av vinduet:

Telefon/nettbrett tilkoblet - eller ikke tilkoblet?

Uansett ville jeg kanskje kjøre hele tilkoblingsprosedyren i PC Companion på nytt, samt sjekke at Z er satt til:

Innstillinger > Xperia > USB-tilkobling - og at USB-tilboblingsmodus der er angiit til Medieoverføringsmodus (MTP). Dersom ikke endre modus til dette.

 

Jepp, alt samsvarer. Fremdeles ingen oppdatering. Jeg antar at det har med Telenor-abbo å gjøre.

Lenke til kommentar

Javel ja - antakelig.

 

Dersom du har et abonnement med binding og låst til Telenor, så har de gjordt sin egen gimmick i tlf.programvaren. Da må de også oppdatere dette før den sendes ut til kundene.

 

For min del er tlf. kjøpt reint fra forhandler uten nettleverandørtilknytning, og da får jeg alt med en gang Sony sender oppdateringene ut.

Endret av almeli
Lenke til kommentar

Bruk flashtool og innstaler selv, ta også å root den for å få maks utbytte.

 

De æ væll fali det, som han sa. Har du et abonnement med låst tlf. og binding til subsidiert pris så har du vel ikke lov til å endre i tlf. uten å betale ut resten av bindingsperioden.

Jeg vil anta at Telenor sine interne datarutiner er så avansert at de kan følge med i både hard-/software på abonnementet.

Lenke til kommentar

Telenor bruker vel neppe hverken politi eller eller torpedoer i sin virksomhet. Men oppdages dette vil de etter kontrakten du har med bindingstid søke regress etter bestemte utregningsformler i gjennstående del av perioden, samt at de antakelig gjør seg nytte av mulighetene til kraftige gebyrer. Så det blir fort beløp ut av dette i fleretusenpengers-klassen.

Dersom du er tilhenger av anarkistiske tilstander så er det kanskje ok å gi blaffen i inngåtte kontrakter eller lovbestemte regulerte tilstander.

Endret av almeli
Lenke til kommentar

Jeg oppdaterte pc companion i går, før jeg prøvde å oppdatere tlf. Jeg har også tlf låst til djuice, så spørs om det er der det ligger. Det var egentlig litt irriterende...

 

Er lykkelig låst til Djuice selv, og har fått oppdateringen.

 

Jeg koblet til mobilen, lastet ned pc companion, den pønsket litt, oppdaterte seg selv og fant så at jeg kunne få nyeste oppdatering. Mystisk at noen av dere ikke får den med en gang - snurrig, nærmest.

Lenke til kommentar

Om jeg kan mase litt her; Har dere fått prøvd ut burst-mode vs normal / HDR mode?

 

Nå har jeg bare hatt mobilen i 24 timer men er det slik at det lønner seg å ta bilder i burst-mode?

 

Gå til Google og søk på: Sony xperia z burst mode

så får du 270 000 resultater som antakelig gir svar på ditt spørsmål.

Endret av almeli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...