Gå til innhold

Banshee på Asus A7N8X Deluxe...


eranro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja,tror dette er et pci-kort av gammel type og synes det er bra at disse kortene ennå er i bruk..

hadde selv et slik kort får noen år siden.tror det hadde 16bit og 16mb ram(eller 32mb ram)

 

men nok om det,eneste rådet jeg kan gi deg er og prøve med kortet.

er bare og sette i en pci-port og prøve...

Lenke til kommentar

Det endelige svaret her må jo bli:

 

1) Alle PCI Skjermkort fungerer på hovedkortet ditt, så lenge du ikke forventer mer enn å starte Windows/kjøre Windows applikasjoner.

 

2) Asus A7N8X Deluxe har ikke innebygget GeForce4MX skjermkort slik som bla. noen av MSI's nForce2 hovedkort har.

 

3) Ville nok fremdeles anbefalt deg å spandere ett par hundrelapper på en ATI Radeon 9200SE 64mb el. slik at du ihvertfall kan kjøre det som er ute av spill i dag. Grafikkortet du vil bruke er tross alt et kort som kom ut "in the glory days of Quake".

Lenke til kommentar

Banshee er fra de unge dagene til Quake, ja, men av økonomiske årsaker kan jeg ikke akkurat nå spandere på meg et kort til tusen kroner.

 

 

Hvordan er Geforce 2 64MB i dagens verden? Jeg har mulig et tilbud på det, for bare 2-300 kroner... Kan det kjøre noe nymotens?

 

(Det er da hvertfall bedre enn Banshee en stund)?

Lenke til kommentar
Banshee er fra de unge dagene til Quake, ja, men av økonomiske årsaker kan jeg ikke akkurat nå spandere på meg et kort til tusen kroner.

 

 

Hvordan er Geforce 2 64MB i dagens verden? Jeg har mulig et tilbud på det, for bare 2-300 kroner... Kan det kjøre noe nymotens?

 

(Det er da hvertfall bedre enn Banshee en stund)?

 

Bra det, men hvor lenge blir du uten et bra skjermkort?

GeForce 2 begynner å trekke på årene og ellers er det ikke alt den klarer å dytte framom seg.

Lenke til kommentar
Banshee er fra de unge dagene til Quake, ja, men av økonomiske årsaker kan jeg ikke akkurat nå spandere på meg et kort til tusen kroner.

 

 

Hvordan er Geforce 2 64MB i dagens verden? Jeg har mulig et tilbud på det, for bare 2-300 kroner... Kan det kjøre noe nymotens?

 

(Det er da hvertfall bedre enn Banshee en stund)?

 

Hvis det er det du har råd til akkurat nå, og det blir ei stund til du kan kjøpe nyere, så gå for det du.

 

Er jo uansett kjekt å ha et ekstra agp-kort liggende når man plutselig er nødt til å drive feilsøking.

 

øhhhy... er det noe feil med nye sskjermkortet mitt tro.. hmmm?

 

eller

 

kan agp-porten være ødelagt, da.... osv... :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...