Gå til innhold

Akam.no har fått nye mobilsider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har HTC HD2, med Opera nettleser. Tidligere fungerte sidene rimelig bra, kunne vise hele bredden eller zoome inn med ett trykk, som på fleste nettsider. Nå fungerer ikke zoomingen, og eneste visning er av en liten del av siden, helt umulig å få en oversikt. I tillegg kommer ikke feltet med kommentarer opp.

Nei, det er ikke en forbedring.

Lenke til kommentar

Endringene funker bra når jeg logger på Akam direkte fra mobilbrowseren, men ser ikke noe til forbedringene via tek.no appen som jeg vanligvis bruker når jeg surfer på mobilen.

 

Hei.

 

Takk for tipset.

Dette skyldes at appen lenker rett til de gamle mobilsidene våre som ligger på m.nettsted.no.

 

Vi skal se om vi ikke kommer med en oppdatert versjon snart :)

Lenke til kommentar

Har HTC HD2, med Opera nettleser. Tidligere fungerte sidene rimelig bra, kunne vise hele bredden eller zoome inn med ett trykk, som på fleste nettsider. Nå fungerer ikke zoomingen, og eneste visning er av en liten del av siden, helt umulig å få en oversikt. I tillegg kommer ikke feltet med kommentarer opp.

Nei, det er ikke en forbedring.

 

Hei,

 

Jeg skal følge opp denne og se hva det kan skyldes.

 

Fryktelig irriterende at Forumet på høyre side har forsvunnet på mobil, Akam blir nok mindre brukt hvis det blir slik som dette. Ellers var det en forbedring da.

R.

 

Vi har fått noen tilbakemeldinger på akkurat dette. Vi skal sette oss ned og se om vi ikke finner en optimal løsning å integrere dette på for mobiler :-)

Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg skal følge opp denne og se hva det kan skyldes.

 

 

Flott!

Det er en antikvarisk telefon, men klarer seg rimelig godt sånn stort sett. Det jeg har funnet ut er at den trives best med nettsider der det ikke er gjort noe som helst for å tilpasse til lesing på mobil eller nettbrett, en vanlig nettside fungerer bra, men jo mer mobiltilpasning som er gjort jo dårligere fungerer det. Det aller verste er de som er laget med m. foran adressen, og det ikke er mulig å velge vanlig versjon.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg endret skin fra akam til dynamisk - diskusjon.no.

 

Det hjalp, slik at www sidene vises som de skal på Samsung Galaxy SIII.

 

Før det måtte jeg legge telefonen sidelengs, og så oppfriske siden. Zoom fungerte ikke, og kun halve delen av noe innhold var synlig.

 

Edit: forumutseende diskusjon fungerer enda bedre.

Endret av Rowdy Yates
Lenke til kommentar

Nå er det borte for meg også, så det er mulig det var noe som hang igjen på min 'fon.

 

Uansett, jeg er enig i at dette må gjøres noe med, og tok det opp på et møte her om dagen. Svaret var at drift jobber med å modifisere rutinen som sjekker oppløsningen slik at skjermstørrelsen også tas hensyn til.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...