Gå til innhold

[Løst] er det mulig og blokke WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er det mulig og blokke wow på en masken eller må jeg blokke den på nettverket?

min mor er lei av at min lille bror spiller wow så, men vis jeg sperre den på nettverket vil jeg kunne spille fortsatt

Slett profilen hans så vil han sikkert ikke spille lenger. Og hvorfor skal du kunne spille, og ikke han?
Lenke til kommentar
World of Warcraft uses TCP port numbers 1119, 3724, 6112, 6113, 6114, 1119, 1120, 80 and 4000 to play. If you close 1119 and 3724, you'd block the game.

 

 

http://us.battle.net...opic/1869565164

 

Om du setter opp en fast statisk nettip på MAC-adressen hans og derimot sperrer for portene imot den ip'en så vil kun han være sperret ute, men jeg er enig med han over meg her. Det blir lite rettferdig at han ikke får spille, men at du får ;)

Endret av Icetears
Lenke til kommentar

men jeg er enig med han over meg her. Det blir lite rettferdig at han ikke får spille, men at du får ;)

Hvorfor det? Hva om lillebroren hans spiller veldig mye, ligger etter på skolearbeidet (Eller andre ting) pga spillingen osv, mens storebroren faktisk gjør de 'viktige' tingene først, før han slapper av med litt spilling når det er gjort? :)

 

Nå kjenner jeg ikke til situasjonen hos han, men tok det som et eksempel.

 

En annen metode er å finne IPen til login serveren hos wow, så legge inn IPen i windows 'hosts' fil, og peke den til 127.0.0.1. Da vil ikke maskinen få kontakt med loginserveren.. =p

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvorfor det? Hva om lillebroren hans spiller veldig mye, ligger etter på skolearbeidet (Eller andre ting) pga spillingen osv, mens storebroren faktisk gjør de 'viktige' tingene først, før han slapper av med litt spilling når det er gjort? :)

 

Nå kjenner jeg ikke til situasjonen hos han, men tok det som et eksempel.

 

En annen metode er å finne IPen til login serveren hos wow, så legge inn IPen i windows 'hosts' fil, og peke den til 127.0.0.1. Da vil ikke maskinen få kontakt med loginserveren.. =p

 

Bare det jeg føler, om jeg hadde satt meg inn i lillebroren sitt sted, som får spillet blokket og at storebroren min hadde fått spille det under samme tak som meg. Da hadde helvette bryti løs for å si det mildt :p

 

Men som du sa, hverken du eller jeg kjenner til saken :)

Lenke til kommentar

Føler dette ansvaret skal falle på din mor og ikke deg. Det er opp til mor i huset å bestemme når og hva din bror får lov til å spille, dersom hun ikke tør ta dette ansvaret så må han nesten innse problemet selv.

 

Å blokkere spill for å få han til å slutte er ikke en god løsning mener jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...