Gå til innhold

Har du Live Messenger må du bytte nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Have fun med å bli overvåket enda litt mer da :)

 

""On Wednesday, Nart Villeneuve at the University of Toronto revealed that a Chinese version of Skype's application is being used for wholesale surveillance of text messages.

The software is distributed by Skype's Chinese partner, Tom Online. Skype has acknowledged since 2006 that this version looks for certain sensitive words in text chats, and blocks those messages from reaching their destination.""

 

http://abcnews.go.com/Technology/story?id=5948389&page=1

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det fins ingen. Jeg lurte på om man fikk notis på Skype om nye mail på Hotmail-kontoen, men foreløpig støtter ikke Skype det og heller ingen snarvei, så man må nok sjekke mailen manuelt en stund til.

 

For min del så er det helt greit, jeg må uansett skrive adresse og passord på nytt enten jeg går via Messenger eller bruker browseren.

Lenke til kommentar

Det fins ingen. Jeg lurte på om man fikk notis på Skype om nye mail på Hotmail-kontoen, men foreløpig støtter ikke Skype det og heller ingen snarvei, så man må nok sjekke mailen manuelt en stund til.

 

For min del så er det helt greit, jeg må uansett skrive adresse og passord på nytt enten jeg går via Messenger eller bruker browseren.

 

Hvilken Browser bruker du?

Jeg slipper å skrive inn på nytt hvis jeg bruker IE eller Maxthon3. Men hvis jeg bruker Chrome må jeg skrive inn hver gang.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

ah da er jeg med. var plutselig mye lettere å forstå når du skreiv det på den måten ;)

 

takker

 

edit: arg faen hva skjedde nåa? jeg logga inn med msn kontoen og fulgte guiden, men nå er alle skype kontaktene mine borte, så jeg sitter igjen med kun msn kontaktene mine.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

edit: arg faen hva skjedde nåa? jeg logga inn med msn kontoen og fulgte guiden, men nå er alle skype kontaktene mine borte, så jeg sitter igjen med kun msn kontaktene mine.

 

Det som skjedde nå er at du nå har TO skype-kontoer... Finn en guide på hvordan man slår sammen t kontoer, kanskje?

Lenke til kommentar

Nei, tviler på det. Det som har sikkert skjedd er at det er kun MSN kontaktene som er valgt under Kontakter. Husker ikke riktig vei i farta nå, men oppe på menyen har du Kontakter og kan velge der hvilken konto-kontakter som skal vises.

 

Jeg bruker bare Pålogget, så ser jeg kun de som er pålogget, både MSN og Skype.

Lenke til kommentar

det som skjedde var at skype kontaktene ikke dukka opp fordi jeg logga inn med msn kontoen. når jeg logga ut og så inn med skype kontoen så var de tilbake, men da var msn kontakene vekk igjen, så jeg tok backup av skype kontaktene og loada msn kontoen og så lasta inn backuplista.

 

jeg hadde forøvring valgt "alle" i kontaktlista mi, og uansett om jeg logga inn med skype eller msn så mangla den lista jeg ikke hadde logga inn med.

 

men det ble også litt bugga fordi ingen var markert som pålogga av skypevennene mine, så jeg sende ut en ny venneforespørsel til alle skypevennene mine og nå funker det ser det ut til.

 

så etter et par (les: ca 6 innlogginger), en fornying av alle skypevennene mine og en del banning og drittslenging til microsoft (hva annet er nytt?) så funker den "sømløse" msn/skype sammeslåinga.....tror jeg...

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...